Τι συμβαίνει όταν έχεις μπροστόβαρο αυτοκίνητο; Όταν δηλαδή κρέμεται ο κινητήρας μπροστά από τον μπροστινό άξονα. Κάτι σαν κι αυτό που βλέπεις στη φωτό. Μία απάντηση με σαρκαστική διάθεση από τον «δικηγόρο του πισωκίνητου»
Δες πού είναι τα ΜcPherson, τράβα τη νοητή γραμμή μεταξύ των «γονάτων» και κάνε τους υπολογισμούς σου
Tι συμβαίνει όταν το αυτοκίνητο είναι μπροστόβαρο; Πολύ απλά, η κατανομή βάρους βαράει ποσοστά εκλογών στο Ιράν (90-10). Προς τα μπρος. Είναι αυτό το κάτι που σε κάθε στροφή το νοιώθεις να σε τραβάει μονίμως προς την εξωτερική πλευρά
Φίλε οδηγέ, αυτό που μόλις διάβασες λέγεται «υποστροφή». Και φταίει το μεγάλο εμπρός βάρος του αυτοκινήτου, που δεν πρόσεξε κανείς να το φέρει λίγο πιο πίσω.
Η Audi, για παράδειγμα, επί χρόνια έκανε την προσπάθεια. Έβαλε τον κινητήρα στο διαμήκη άξονα και τον τράβηξε όσο πιο πίσω μήπως και κόψει λίγο τα «μούτρα» στη στροφή. Αλλά πού…
Αντίθετα, ένα μπροσθόβαρο πισωκίνητο έχει το «θετικό» ότι ο πίσω άξονας είναι στον αέρα. Ξεκολλάει για πλάκα και με καρφωμένη τη μούρη στην άσφαλτο, το πίσω μέρος στρίβει σα «διαβήτης».
Τώρα, αν η καμπύλη έχει σχέση με την τροχιά της στροφής αυτό είναι άλλο θέμα, πάντως το μπροστόβαρο πισωκίνητο εκτιμάται ιδιαιτέρως στους αγροτικούς κύκλους όπου και συναντάται πιο συχνά.
Ο εξακύλινδρος εν σειρά της BMW M3 (Ε46) κάπου στο κέντρο της νοητής γραμμής μεταξύ των δύο «γονάτων». Το σωστό, δηλαδή
Photo: opel.gr / bmw.gr
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.