Τι ντροπή να κρέμεται ο κινητήρας μπροστά από τον εμπρός άξονα;

Post date:

Author:

Category:

 

bmw m2 drifting

 

- Διαφήμιση-

Τι συμβαίνει όταν έχεις μπροστόβαρο αυτοκίνητο; Το αντίθετο, δηλαδή, απ’ ό,τι βλέπεις στη φωτό. Μια απάντηση με σαρκαστική διάθεση απ’ τον ”δικηγόρο του πισωκίνητου”.  

Tι συμβαίνει; Πολύ απλά, η κατανομή βάρους βαράει ποσοστά εκλογών στο Ιράν (90-10). Προς τα μπρος. Είναι αυτό το κάτι που σε κάθε στροφή το νοιώθεις να σε τραβάει μονίμως προς την εξωτερική πλευρά.

 

Υποστροφή λέγεται αυτό που μόλις διάβασες και φταίει το μεγάλο εμπρός βάρος του αυτοκινήτου, που δεν πρόσεξε κανείς να το φέρει λίγο πιο πίσω.

 

Η Audi, για παράδειγμα, έκανε την προσπάθεια, έβαλε τον κινητήρα στο διαμήκη άξονα και τον τράβηξε όσο πιο πίσω μήπως και κόψει λίγο τα «μούτρα» στη στροφή. Αλλά πού…

 

Αντίθετα, ένα μπροσθόβαρο πισωκίνητο έχει το ”θετικό” ότι ο πίσω άξονας είναι στον αέρα.

 

Ξεκολλάει για πλάκα και με καρφωμένη τη μούρη στην άσφαλτο, το πίσω μέρος στρίβει σα «διαβήτης».

 

Τώρα, αν η καμπύλη έχει σχέση με την τροχιά της στροφής αυτό είναι άλλο θέμα, πάντως το μπροστόβαρο πισωκίνητο εκτιμάται ιδιαιτέρως στους αγροτικούς κύκλους όπου και συναντάται πιο συχνά.

bmw m2 κινητηρας

Ο εξακύλινδρος εν σειρά της BMW M2 κάπου στο κέντρο της νοητής γραμμής μεταξύ των δύο ”γονάτων”. Το σωστό, δηλαδή

Ο ”δικηγόρος του πισωκίνητου” είναι μια φωσκολιάδα υπέρ του πισωκίνητου. Αν έχετε χάσει το προηγούμενο επεισόδιo μπορείτε να διαβάσετε γιατί ”το πισωκίνητο είναι ο ”άλφα σερνικός της αυτοκίνησης’.

Photo: Χ. Καραγιωργάκης / 4Drivers

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει