Κυκλοφόρησε το βιντεάκι που ο Στέφανος Τσιτσιπάς ήταν στο Μονακό με την «ανοιχτή» Aston και έγινε χαμός στα σχόλια. Κλασικά ελληνικά (στερητικά) σύνδρομα

Ο Στέφανος Τσιτσιπάς με την πανάκριβη Aston, με πινακίδες πριγκιπάτου. Φήμες λένε πως από τις εξατμίσεις απαλείφονται οι haters του πληκτρολογίου
Κυκλοφορεί αυτές τις μέρες στην πλατφόρμα του ‘’X’’. Ο Τσιτσιπάς βγαίνει μαζί με ένα φίλο του από το γνωστό Καζίνο του Μόντε Κάρλο, ο παρκαδόρος του ανοίγει την πόρτα (μάλιστα ξεχνά να του δώσει το κλειδί) και ο Τσιτσιπάς μπαίνει μέσα, φτιάχνει το μαλλί, βάζει τα γυαλιά ηλίου και φεύγει
Εντάξει, δεν είναι οποιαδήποτε Aston. Αλλά και οποιαδήποτε Aston, παραμένει Aston. Πόσο μάλλον όμως που είναι ένα μία από τις πιο εντυπωσιακές Aston που κυκλοφορούν, η V12 Speedster, ένα μόλις από τα 88 αντίτυπα που έχουν κατασκευαστεί.
Χωρίς μπροστινό παρμπρίζ, με το χαρακτηριστικό διαχωριστικό μεταξύ των επιβατών μέσα στο κόκπιτ, πιο eye catching, που λένε και στο χωριό, «πεθαίνεις». Πόσο κοστίζει; Σα να ακούστηκε μία φωνή απ΄το βάθος του πληκτρολογίου. Λοιπόν, γράφεται πως το 2021 που έκανε πρεμιέρα το αυτοκίνητο, η τιμή ήταν €900.000. Τσάμπα, ούτε ένα εκατομμύριο
Όμως ο Τσιτσιπάς έχει απόθεμα
Eκτιμάται, τουλάχιστον με στοιχεία έως του 2024, ότι συνολικά έχει κερδίσει 31,7 εκατομμύρια δολάρια.
Αγνοώ αν περιλαμβάνονται και οι συνεργασίες του με τις Adidas, Rolex, Red Bull ή τη Winston που προμηθεύει τις ρακέτες. Επίσης δεν ξέρω αν είναι τόσο μακαρονάς όσο εμφανίζεται στις διαφημίσεις της Μelissa. Και, εννοείται, δεν έχει μόνο την Αston που βλέπετε αλλά και ένα Τesla και ένα Ferrari F430. Μπορεί να έχει κι άλλα, δεν μας κάλεσε στο γκαράζ του ο άνθρωπος. Βασικά, ο Στέφανος, στα μόλις 26 του χρόνια (είναι γεννημένος στις 12 Αυγούστου του ’98), έχει βγάλει τόσα όσα δεν θα βγουν σε εκατό ζωές
Ε, λοιπόν, έκανε δώρο στον εαυτό του την Aston.
Κι αν δεν κάνω λάθος, είχε πάρει δώρο στον πατέρα του και ένα SUV. Όχι καμιά ξεπέτα, αλλά επίσης Aston.
Τον ξέρει όλος ο πλανήτης, κι ας μην παίζει όλος ο πλανήτης τένις τα σαββατοκύριακα.
Ο Τσιτσιπάς έχει κοινό που τον αγαπά.
Επίσης έχει και πολλούς haters.
Μάλλον δικαιολογημένα, ειδικά από τότε που είχε σκυλοβρίσει τον πατέρα του δημόσια εν μέσω αγώνα. Όχι ότι είναι οκέι να βρίζεις τον πατέρα σου ιδιωτικά, αλλά δεν είναι αυτό το θέμα μας.
Το θέμα μας είναι να μην μπορείς να τραβήξεις τη διαχωριστική γραμμή ανάμεσα στο αν τον αντιπαθείς και στο αν προκαλεί, όπως γράφεται στα σχόλια, κυκλοφορώντας με ένα πανάκριβο υπεραυτοκίνητο. Συγγνώμη κιόλας που δεν ρώτησε το κοινό τι αυτοκίνητο να πάρει. Γούστο του, καπέλο του. Πρόκληση, ναι, θα ήταν να κατέβει σε φτωχογειτονιές, εν μέσω επαιτών και παιδιών στα φανάρια – όχι ότι κι αυτό δεν το βλέπεις σε ακριβά προάστια της πόλης

Όμως ο Τσιτσιπάς -καλώς, κακώς αλλά και τι μας νοιάζει- μένει μόνιμα στο Μονακό, ο παρκαδόρος του Καζίνο βλέπει καθημερινά τέτοια αυτοκίνητα με το τσουβάλι, ο κόσμος μάλλον δεν ταράζεται ψυχικά με το θέαμα του ταξικού κενού ενώ τριγύρω υπάρχουν ένα κάρο άνθρωποι που απαθανατίζουν τη σκηνή με τα κινητά τους
Κοντολογίς, ο Τσιτσιπάς, όπως και πολλοί άλλοι υψηλά αμειβόμενοι αθλητές, ακόμα και σε πιο «μαζικά» σπορ απ’ ό,τι το τένις, από Champion’s League μέχρι Euroleague μέρες που ‘ναι, βγάζουν σε πολύ νεαρές ηλικίες τρελά λεφτά.
Και, δηλαδή, τι να κάνουμε τώρα;
Ας παίζαμε κι εμείς τένις ή ας σουτάραμε καλύτερα. Καθείς εφ ω ετάχθη.
Αλλά, κλασικά, όπως συμβαίνει στις κακιασμένες φωνές των απανταχού πλητρολογίων, μάλλον ό,τι κράζεις το θαυμάζεις. Νόμος.
Photo: X / Aston Martin
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.