Δηλαδή πώς κατάφερε η Cupra να πουλάει πιο πολύ από την Alfa Romeo;

Post date:

Author:

Category:

Μέσα σε τρία μόλις χρόνια μία νέα μάρκα, έστω ως παρακλάδι της Seat, η Cupra, κατάφερε να ξεπεράσει σε ευρωπαϊκές πωλήσεις ένα από τα πιο ιστορικά ονόματα της αυτοκίνησης. Είναι απίστευτο αλλά συμβαίνει το 2021

Cupra Leon

Κάποιοι βλέπουν στο εικονιζόμενο Leon Cupra ή και σε άλλα μοντέλα της νεοπαγούς φίρμας το λεγόμενο ”badge engineering”. Μόνο που έστω και έτσι πολύ θα ΄θελαν κάποιοι στο Μιλάνο να είχαν ίδιους δείκτες πωλήσεων


Κατευθείαν στο ψητό: σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία, το πρώτο τετράμηνο του 2021 η Alfa Romeo πούλησε 3,704 Stelvio στην Ευρώπη

Είναι πολλά ή λίγα;

- Διαφήμιση-

Για να έχετε μία τάξη μεγέθους, το Outlander (μιας Mitsubishi που ήδη έχει ανακοινώσει τη διακοπή παρουσίας νέων μοντέλων στη Γηραιά Ήπειρο) κατάφερε να την ξεπεράσει με 4,885 πωλήσεις.


Mitsubishi Eclipse exterior

Επίσης ενδεικτικά, το Skoda Kodiaq, κοινώς, πάει σφαίρα με 18,038 μονάδες. Θα πει κανείς πως δικαίως καθώς το τελευταίο ανήκει σε άλλη, σαφώς φτηνότερη κατηγορία από τη Stelvio. Iσχύει.

Ωστόσο, υπάρχει στη γωνία η συνέχεια του διαλόγου που λέει ότι έρχεται ένα Cupra Formentor, με παρουσία μόλις 10 μηνών στην αγορά, και καταφέρνει να πουλάει σχεδόν τρεις φορές περισσότερο από τη Stelvio. Για την ακρίβεια, το SUV της Cupra έχει ήδη καταφέρει να πουλήσει 9,723 μονάδες

Kαι δεν είναι φτηνό. Στην ελληνική αγορά το Formentor με το μοτέρ των 310 ίππων με το οποίο πρωτολανσαρίστηκε ξεκινά από τα €45,900.


Alfa Romeo Giulia

Μα πιο λίγο και από τη Lancia;

To πρόβλημα της Alfa είναι ακόμα πιο σοβαρό. Αρκεί να τη συγκρίνει κανείς με τη νεκρή, ουσιαστικά, Lancia.

Και όμως, η τελευταία, με ένα υπέργηρο μοντέλο, την Ypsilon, καταφέρνει να πουλάει περισσότερο από την Alfa.

Ειλικρινά και χωρίς δεσμεύσεις; Είναι ντροπή για μια φίρμα όπως η Alfa, με τόση προσφορά στην αυτοκίνηση, με δύο πολύ καλά προϊόντα -ναι, η γκάμα είναι μικρή και δεν απευθύνεται στα περισσότερα βαλάντια- να καταλήγει έρμαιο της παγκοσμιοποιημένης δεξαμενής της Stellantis

Πόσοι, αλήθεια, πιστοί alfisti θα πάρουν αύριο μία Alfa ως badge engineering μιας Peugeot; Απ’ την άλλη, η Cupra, έχοντας πίσω της βαθιά εμπορική γνώση της αγοράς στο γκρουπ της VW, το καταφέρνει.

Η Alfa ως φίρμα ιταλικού πάθους πώς;



Photo: cupraofficial.com

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει