Η σημασία του να παίζεις με τις χαρτογραφήσεις

Post date:

Author:

Category:

Mercedes E-Class δοκιμή

 

Το να έχεις τις πιο eco ρυθμίσεις σε μια Mercedes και την ίδια στιγμή να έχεις το ESP off δεν είναι και τόσο αυτονόητο, ξέρεις…

Που σημαίνει: ότι σε μια λιμουζίνα ημιαυτόνομης οδήγησης, όπως η νέα Mercedes E-Class, το να έχεις επιλέξει την πιο οικολογική χαρτογράφηση, το πρόγραμμα ECO, αυτό που ίσως θέλεις για να ρολάρεις όσο πιο οικονομικά γίνεται σε επίπεδο κατανάλωσης και την ίδια στιγμή το να έχεις απενεργοποιημένο το ESP, ίσα-ίσα για να χαλαρώνεις τον πίσω άξονα για ένα στιγμιαίο fun, δεν ήταν ανέκαθεν στο πρόγραμμα των εταιρειών.

Mercedes e220 d δοκιμή

 

 

mercedes drift

Επάνω: η 220 D στο υποθετικό της »φυσικό» της περιβάλλον. Τέρμα οικολογία.

Κάτω: μερικές ανάσες επιθετικότητας, εν μέσω αυτόνομης χρηστής λειτουργίας. Μπράβο στους τεχνικούς της Mercedes για αυτή τη μικρή, σχεδόν αδιόρατη λεπτομέρεια του να αποσυνδέεις τις χαρτογραφήσεις

Το τελευταίο, το ESP δηλαδή, συχνά αποδεσμευόταν (έστω, μερικώς), μόνο αν ο οδηγός είχε επιλέξει τις πιο επιθετικές ρυθμίσεις, όπως το Sport+, σε μια πιο »κονσερβοποιημένη» λογική που έλεγε πως, κανονικά, δεν χρειάζεται να έχεις αυτή τη δυνατότητα σε κάθε ενδιάμεσο setting. 

 

[Διάβασέ το: Το ESP or not ESP. Το δικό μας σεξπηρικό υπαρξιακό]

 

Σύμφωνοι, ακούγεται φιλοσοφικό το ερώτημα αλλά δεν είναι και τόσο για τον ψαγμένο petrolhead. Αυτόν που μπορεί να κινείται με τη μέγιστη δυνατή οικονομία (η E220 D της δοκιμής κατάφερε μια τρελά εντυπωσιακή, για το μέγεθος του αυτοκινήτου, μέση τιμή των 6.1 lt/100 km ενώ και σε μια χαλαρή μεγάλη διαδρομή είδαμε μέχρι και 4.9 lt/100 km) και όταν βλέπει ένα γλιστερό κομμάτι να κάνει τη μικρή του ασέλγεια.

 

[Διάβασέ το: Στην Αττική οδό χωρίς χέρια με τη νέα Mercedes E-Class]

 

Στο 4Drivers μας αρέσει ο συνδυασμός. Και ξέρετε τι αναδεικνύει αυτή η μικρή, τόση δα λεπτομέρεια; Πως κάποιοι εκεί, στη Στουτγάρδη, παράλληλα με την ημιαυτόνομη οδήγηση, φροντίζουν να έχουν κάποια μικρά details πως σκέφτονται πριν από μας για μας.

Photo: Δ. Θεοχάρης / 4Drivers

 

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει

Η απαγορευμένη διαφήμιση του Golf. Για τη μάνα σου

Η απαγορευμένη διαφήμιση του Golf πυροδότησε το ίντερνετ. Δεν έχει να κάνει με το αυτοκίνητο. Έχει να κάνει με τη μάνα μου, τη δική σου, τις μελλοντικές

Texting: 21 μέτρα ρίσκου. Πόσο αξίζουν τα μηνύματα;

Κόφ'το, κλείσ' το, άσ' το για αργότερα το κινητό. Υπακοή και σεβασμός απ΄όλους μας, ειδικά τους σκεπτόμενους Πραγματικούς Οδηγούς που οφείλουν να θέτουν το παράδειγμα. 21 μέτρα ρίσκου είναι πολλά

Ο Τζέιμς Χαντ του καλοκαιριού

«Μόλις 45 χρόνια πρόλαβε να ζήσει ο Χαντ. Ήταν αρκετά για να τα κάνει όλα. Να κυνηγήσει το όνειρό του οδηγώντας στο απώγειο του σπορ, τη Φόρμουλα 1. Αλλά και να κοιμηθεί με περισσότερες από 5.000 γυναίκες»

Ford Ranger Raptor. Bad ass με καρότσα

«Η εμπειρία με το Ford Ranger Raptor ήταν ικανή να σε κάνει να βλέπεις ένα pick-up ως κύριο αυτοκίνητο. Αδρεναλίνη με καρότσα. Δεν σου τυχαίνει και κάθε μέρα»

Καθαρόαιμη Lancia Rally 037

Το αυτοκίνητο-σταθμός πουλήθηκε έναντι €770.000...

Γιατί δεν βλέπεις συχνά τις Lotus στο δρόμο;

«Όσο και να γκρινιάζουμε πως θέλουμε αγνά και παρθένα driver's car, όταν έρθει η ώρα να βγουν τα χρήματα απ' την τσέπη βγαίνει ο πιο ασφαλής εαυτός μας στην επιφάνεια. Ελαχίστων εξαιρουμένων. Κάποιων τολμηρών με Lotus, για παράδειγμα»