Γιατί το Ford GT ''σνομπάρει'' τα ρεκόρ πίστας;

Post date:

Author:

Category:

Ford GT

 

Είναι από τα δυνατότερα και πιο ικανά supercars. Έχει τόνους τεχνολογίας. Αλλά δεν μπαίνει στη διαδικασία τού να κυνηγήσει τα ρεκόρ. Τι λέει η επίσημη Ford;

 

”Δεν πρόκειται να πάμε να σπάσουμε το ρεκόρ του Nürburgring” είπε ο Chief Engineer της Ford USA. Παρά το γεγονός πως το Ford GT είναι ένα εκπληκτικό μηχάνημα οδήγησης που διαπρέπει στο motorsport, η ”πολιτική” έκδοση δεν σκοπεύει να ”κυνηγήσει” το χρονολόγιο του Nürburgring. 

 

Η αλήθεια είναι πως ένα τέτοιο, ένας δυνατός χρόνος στο Nordschleife αποτελεί ένα ισχυρό ”διαβατήριο” ανάμεσα στους ενθουσιώδεις οδηγούς. Συχνότατα δε, είναι και ένα εμπορικό εφαλτήριο για μια καλή πορεία στις πωλήσεις.

 

Η Ford, ωστόσο, έχει αποφασίσει να απέχει από αυτή τη λογική, η οποία συνηθίζεται τόσο ανάμεσα σε ευρωπαίους κατασκευαστές όσο και σε αμερικανούς. Ενδεικτικό για τους τελευταίους η είδηση πως η Chevrolet επιδιώκει ένα γυρολόγιο στο Norsdchleife που ίσως κατόρθωνε με το Corvette. ”Ένας χρόνος κάτω από 7 λεπτά στο Ring με τo ZL1; Πολύ θα θέλαμε να δούμε κάτι τέτοιο”, δήλωσε ο εκπρόσωπος της εταιρείας.

 

Η Ford, ωστόσο, έχει ήδη εξασφαλίσει την πώληση των μόλις 500 αριθμημένων ”κομματιών” του Ford GT. Πολλοί περισσότεροι, άλλωστε, είχαν υποβάλει ηλεκτρονικά την πρόθεσή τους να το αποκτήσουν. Ουσιαστικά, δεν έχει να κερδίσει κάτι εμπορικά. Και, αν θέλετε, υπάρχει ένας άκριτος ανταγωνισμός για το σχετικό ρεκόρ πίστας. Αλλάζουν τα specs, τα ελαστικά, ίσως κάποιο software, ακολουθεί μπόλικη φιλολογία στο ίντερνετ. Γνωστά θέματα.

 

Από κάποιες απόψεις, είναι ένας φαύλος κύκλος, ειδικά σε κάποια μοντέλα που δεν έχουν να αποδείξουν κάτι περισσότερο αφ’ ης στιγμής την αίγλη την εισπράττουν τόσο από το desirability όσο και από τη συμμετοχή τους στο Πρωτάθλημα Αντοχής, όπως συμβαίνει με το Ford GT και το αντίστοιχο WEC (World Endurance Championship).

 

Σε επίπεδο συγκρίσεων, πάντως, το Ford GT είναι ταχύτερο από τα Viper ACR και Corvette Z06 στην πίστα Virginia International Raceway με χρόνο 2:38.62, σε ”λιγότερο απο ιδανικές συνθήκες”, όπως άφησαν να εννοηθεί οι άνθρωποι της Ford.

 

”Έχουμε δουλειά να κάνουμε”, συνέχισε ο Chief Engineer της Ford,”και αυτή είναι να επικεντρωθούμε στο να φτιάξουμε νέα αυτοκίνητα”. Σοφόν το σαφές.

Photo: Ford

 

 

 

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει