Τώρα που εμπεδώνουμε πως το μέλλον είναι ηλεκτρικό, μπορούμε να αρχίσουμε να αλλάζουμε προτιμήσεις για το αγαπημένο μας σπορ
Μπορεί να συμβαίνει και σε σας. Προσωπικά, πάντως, προτιμώ να δω ειδήσεις παρά αγώνα με ηλεκτρική Formula
Έβλεπα τις προάλλες περάσματα στο Festival of Speed, στο Goodwood. Ανάμεσα στα διάφορα αυτοκίνητα που κοσμούσαν το κτήμα του λόρδου March, κάποια στιγμή, μία Formula E πήρε σειρά για να κάνει τη διάσημη διαδρομή.
Νόμισα πως κατά λάθος είχα πατήσει το mute. Τη σίγηση. Αλλά, δυστυχώς, δεν. Ήταν “the sound of silence”. Σιωπή. Μόνο ένα μακρόσυρτος σπαστικός ήχος που θύμιζε τα τρόλεϊ στην Ακαδημίας. Το μονοθέσιο είχε ξεκινήσει.
Εννοείται και πήγαινε γρήγορα. Το θέμα, άλλωστε, δεν είναι η ταχύτητα. Το supercar της Tesla θα ντροπιάζει τα mega-hyper-supercars που γνωρίζουμε. Σύμφωνοι, το εμπεδώνουμε κι αυτό.
Όπως και το ότι οι πόλεις, κάποια μέρα, θα γίνουν πιο ήσυχες. Μακάρι. Να ηρεμήσει το κεφάλι μας από κάγκουρες, κομμένες εξατμίσεις, “παπιά” που διαπερνούν τις νύχτες μας λόγω έλλειψης σεξουαλικών ενδιαφερόντων.
Ναι, η σιωπή που θα φέρουν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα είναι μια ανακούφιση σε πολύβουες, κουρασμένες από τα ντεσιμπέλ περιοχές του πλανήτη.
Αυτό, όμως, που δεν χωνεύεται είναι το σιωπηλό motorsport. Αυτό που οφείλει να είναι ανακατεμένο με ήχους, κόφτες, άγρια μοτέρ, υστερία και μηχανολογικές μελωδίες που μπερδεύουν τα σωθικά τους με καύσιμο, λάδι και άλλα επίγεια
Το ίδιο παθαίνω όταν τυχαίνει να πέσω σε κάποιο καλωδιακό κανάλι με αντίστοιχους αγώνες. Η προσωπική μου τηλεθέαση πεθαίνει στα ηλεκτροκίνητα. Ναι, ξέρω πως είναι αναπόφευκτο.
Μήπως, ακριβώς επειδή οι πίστες δεν είναι κατοικημένες περιοχές αλλά χώροι αποκλειστικά για βενζινοαίματους, αξίζει να υπάρχουν μόνο για τα αυτοκίνητα που θα ξέρουν από μηχανές εσωτερικής καύσης και άλλα μυρωδικά;
Το μέλλον του motorsport, όπως διαφαίνεται, θα είναι πιο απρόσωπο, με λιγότερο συναίσθημα και περισσότερη ταχύτητα. Μόνο που δεν εμπνέει τους petrolheads. Τους κωφάλαλους, ίσως.
Photo: Google
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.