Γιατί η κεκλιμμένη κονσόλα είναι ωραία;

Post date:

Author:

Category:

Η λοξή κονσόλα είναι ωραία. Και τη θέλουμε πίσω στο εσωτερικό των αυτοκινήτων που αγαπάμε. Η κρυφή γοητεία του κεκλιμμένου και οι απαρχές της

Alfa Romeo Veloce κονσόλα

«Ποιο το νόημα τού να έχεις μια κεντρική κονσόλα τοποθετημένη υπό κλίση;» θα ρωτήσει ο αδαής. Αν δεν του απαντήσεις, θα παραμείνει ένας τέτοιος


Η οδηγοκεντρικότητα του σχεδιασμού είναι όλη η ιστορία σε μια λοξή κονσόλα. Αυτή θα μπορούσε να είναι η απάντηση του ρομαντικού petrolhead. Aυτός που θυμάται, πριν μερικές δεκαετίες, να αγκαλιάζει τον οδηγό

Για μια εταιρεία μαζικής παραγωγής η ιδέα τού να μη βγάλεις ίσια τη φόρμα αλλά να τη «στραβώσεις», να της δώσεις μια κλίση, έγινε το σχεδιαστικό copy right μερικών εταιρειών που ήταν «μπροστά».

Οι κλασικές Alfa είχαν κάνει και το γνωστό τρικ. Η κονσόλα ήταν ίσια αλλά ο επιλογέας και τα όργανα ελέγχου ήταν κεκλιμμένα. Στραμένα προς τον οδηγό, δημιουργούσαν την αίσθηση πως σε αγκάλιαζαν

Στη νεότερη ιστορία, επίσης, γενιές και γενιές οδηγών στο τιμόνι εκατοντάδων χιλιάδων BMW E12, E23, E28, E21, Ε30, Ε34, Ε46 και πολλών παραλλαγών τους, έβλεπαν την κεκλιμμένη κονσόλα.


Fast Test: Alfa Romeo 2000 Spider Veloce 4Drivers.gr

Όταν κάτι το αφήνεις, θα το πάρει ο απέναντι

Το πιο ιδιαίτερο χαρακτηριστικό των BMW είχε ήρθε να αλώσει ο αιρετικός, διορατικός αλλά και αμφιλεγόμενος σχεδιαστής, Κρις Μπανγκλ, o oποίος ίσιωσε τα πάντα. Εξαφάνισε τη λοξή κονσόλα.

Το μήνυμα της εξαφάνισης της γοητείας του λοξού το πήρε πολύ γρήγορα χαμπάρι η Audi. Με το που απέσυραν οι Βαυαροί τη λοξή κονσόλα, εννοείται και την άρπαξε το Ίνγκολσταντ. Άμεσα την υιοθέτησε στην εσωτερική σχεδίαση πολλών μοντέλων της. Και ορθώς

Ανανεωμένο Audi S3 Έρχεται Ελλάδα 4Drivers

Ελαφρά κεκλιμμένη, όχι τόσο όσο παλιά, alllegro ma non tropo, όπως λέει και ο μουσικός όρος. Μας θυμίζει μια παράδοση δεκαετιών. Ναι, το στραβό είναι ωραίο

Photo: Alfa Romeo / BMW


Golf GTi συγκέντρωση

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει