Η σημασία τού να το βλέπεις στο γκαράζ

Post date:

Author:

Category:

Porsche Panamera

 

Μερικές φορές τη δόση σου την παίρνεις μέσω ηδονοβλεψίας. Αρκεί να μην είναι στο πεζοδρόμιο το αγαπημένο σου

Έχω καταλήξει ότι, ειδικά στην Ελλάδα, δεν αξίζει να ‘χεις καλό αυτοκίνητο έξω. Πρέπει να το ‘χεις κλειστό. Και κάτω απ’ το σπίτι.

 

Όχι σαν το φίλο μου τον Πάνο που όταν κατάφερε να κάνει το όνειρό του πραγματικότητα και πήρε μια Aston Vantage περπατούσε σχεδόν ένα χιλιόμετρο απ’ το γκαράζ μιας άλλης πολυκατοικίας για το σπίτι του. Βροχή το χειμώνα, ανηφόρα, ένα σχετικό άγχος ότι και να χτυπήσει ο συναγερμός ούτε καν που θα ακούσεις κάτι. Μαζοχισμός 100%. Ο Πάνος ζει σε μια παλιά πολυκατοικία στο κέντρο και δεν είχε άλλη επιλογή. Αλλά είναι σπαστικό, δεν είναι;

 

Επίσης, όπως λέει κι ο τίτλος, υπάρχει μια μεγάλη ηδυπάθεια στο να κατεβαίνεις και να το βλέπεις. Μερικές φορές δεν χρειάζεται καν να πας βόλτα. Κατεβαίνεις, το χαζεύεις, του ρίχνεις και μια μιζιά (όχι για πολύ, μην αυτοκτονήσουμε κι απ’ τα καυσαέρια)

Σε »φτιάχνει» η ηδονοβλεψία και μόνο. Είναι η αίσθηση της ιδιοκτησίας που επιβεβαιώνεται όταν νιώθεις το αγαπημένο σου κοντά

Το πεζοδρόμιο είναι για αναγκαστικούς λόγους. Όταν η πολυκατοικία σου δεν έχει καν πυλωτή (η δικιά μου έχει αλλά είναι μόνο για πιτσιρίκια, άνθη και φυτά), όταν έχεις κανένα παρτάλι που απλά δεν σε νοιάζει ή δεν είσαι »του αυτοκινήτου». 

 

Τις προάλλες, στη 5 Series που είχα για δοκιμή, κάποιος μπάσταρδος έκανε μια ωραιότατη γραμμή με κλειδί. Κάτι ανάλογο έγινε ακόμα πιο πρόσφατα με τη Mercedes GLC, επίσης δοκιμής, που της έκλεψαν το σήμα απ΄το καπό. 

 

Τελευταία, επίσης, πολλοί δήθεν φιλόζωοι έχουν κάνει δημόσιο ουρητήριο τον πίσω αριστερό τροχό μου. Και επειδή η μύτη του σκύλου είναι αλάνθαστη, κάθε φορά που περνά ο επόμενος σημαδεύει την ακτινωτή 17άρα μου. Μπλιαχ.

 

Το γκαράζ, το κλειστό και μακριά από κακόβουλα μάτια είναι το δικό μου προαπαιτούμενο. Κι αν ποτέ έχω ξανά την ευκαιρία θα ξεκινήσω από αυτό. Κι όχι απ΄το όχημα.

Photo: 4Drivers

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει

DS 3 Crossback. Γενναιότητα σε ελληνική άσφαλτο

To DS 3 Crossback λέει πως «θέλει να αναδείξει τη δουλειά των καλύτερων τεχνιτών της βιομηχανίας». Δεν το ακούς συχνά αυτό στη σημερινή, παγκοσμιοποιημένη και πολλάκις κοπιαρισμένη αυτοκινητοβιομηχανία

Η απαγορευμένη διαφήμιση του Golf. Για τη μάνα σου

Η απαγορευμένη διαφήμιση του Golf πυροδότησε το ίντερνετ. Δεν έχει να κάνει με το αυτοκίνητο. Έχει να κάνει με τη μάνα μου, τη δική σου, τις μελλοντικές

Η ελευθερία τού να μην ανήκεις

«Αυτές τις μέρες συμπληρώνονταιι 8 χρόνια 4Drivers. Και αν έπρεπε ένα μόνο κείμενο να χαρακτηρίσει τη φιλοσοφία του, είναι αυτό. Μόνο freedom - που θα ´λεγε και ο Braveheart»

Texting: 21 μέτρα ρίσκου. Πόσο αξίζουν τα μηνύματα;

Κόφ'το, κλείσ' το, άσ' το για αργότερα το κινητό. Υπακοή και σεβασμός απ΄όλους μας, ειδικά τους σκεπτόμενους Πραγματικούς Οδηγούς που οφείλουν να θέτουν το παράδειγμα. 21 μέτρα ρίσκου είναι πολλά

«Βαρετό» Golf; Σηκώνει πολλή συζήτηση

Λίγο πριν την εμφάνιση του Golf Mk8, ας βάλουμε τα πράγματα σε μία ρεαλιστική τάξη

Ο Τζέιμς Χαντ του καλοκαιριού

«Μόλις 45 χρόνια πρόλαβε να ζήσει ο Χαντ. Ήταν αρκετά για να τα κάνει όλα. Να κυνηγήσει το όνειρό του οδηγώντας στο απώγειο του σπορ, τη Φόρμουλα 1. Αλλά και να κοιμηθεί με περισσότερες από 5.000 γυναίκες»

Μικρά αυτοκίνητα υπό απειλή. Ποια είναι;

«Ένα μικρό αυτοκίνητο οφείλει να είναι φτηνό. Αλλιώς δεν θα πουλήσει. Τα περιθώρια είναι πολύ στενά στα μίνι αυτοκίνητα. Μερικές φορές και στα υπερμίνι»