Γιατί πρέπει να το πάρεις υφασμάτινο

Post date:

Author:

Category:

sport seats

 

Τα δερμάτινα καθίσματα κυριάρχησαν στα ”σαλόνια” των αυτοκινήτων. Και ακριβώς γι αυτό πρέπει να οργανωθεί η υφασμάτινη επανάσταση.

Γίνε και συ μέλος στο νέο Cotton Club

Δεν υπάρχει ”κανονικός” αγοραστής που να ετοιμάζεται να δώσει σοβαρά χρήματα για αυτοκίνητο και να μη βάλει ”δέρμα”. 

Το δερμάτινο είναι το αναγκαίο κακό της ματαιοδοξίας μας. Ποιος έχει τα κότσια να πάρει το ξεχασμένο ”ύφασμα”;  Όταν για χρόνια διαφημίζεται κατά κόρον το ”δερμάτινο σαλόνι”, ακόμα και με δέρμα αδέσποτης γάτας, λοικό είναι να γίνεται ενστικτωδώς το απόλυτο must του εξοπλισμού.

Θα μου πεις, γιατί;  Άσχημο σου πέφτει το απομεινάρι του ζώου;

[#Διάβασε: Η σκοτεινή πλευρά των δερμάτινων]

Η αλήθεια είναι πως τα ”δέρματα”, όντως, πάνε πακέτο με ακριβά αυτοκίνητα. Για τα δε απόκοσμα ακριβά αυτοκίνητα είναι και μέρος της ιεροτελεστίας της μάρκας.

Στη Bentley, για παράδειγμα, επιλέγουν οι αγελάδες να είναι από ψυχρά κλίματα ώστε να μην υπάρχουν στίγματα από σκνίπες και άλλα έντομα του αγρού. Ενώ βέβαια ραφινάρονται μέχρι την τελευταία ικμάδα. Κακόμοιρα ζώα.

Παρόλα αυτά, το ύφασμα έχει σοβαρά πλεονεκτήματα:

Δεν καίγεσαι με το που κάθεσαι το καλοκαίρι αν το ΄χει βαρέσει ο ήλιος.

Αντιστοίχως, δεν κινδυνεύεις να γίνει Captain Iglo από το ψύχος του χειμώνα.

Είναι τσάμπα. Δόξα τω Θεώ, παρά την κρίση, δεν υπάρχει εταιρεία που να στο δίνει με σκέτο το αφρολέξ και να σου χρεώνει το ύφασμα…

Πιστεύουμε δε, πως μέχρι στιγμής, η αυτοκινητοβιομηχανία δεν έχει αξιοποιήσει τα αναρίθμητων σχεδίων, αποχρώσεων και ποιότητας ρετάλια. Βασικά, λόγω έλλειψης τόλμης αφού ακολουθεί ένα συντηρητικό κοινό ενώ μπορεί την ίδια στιγμή μπρορει να υπερχρεώνει ποσά για τα δέρματα.

Μόνο οι Ιταλιάνοι που είναι εξαιρετικοί στο design έχουν αρχίσει και το επαναλανσάρουν έξυπνα, όπως συνέβη με κάποιες εκδόσεις του Fiat 500. 

 

Τέλος, το ύφασμα πλεονεκτεί στο πιο σοβαρό στοιχείο για τον petrolhead: συγκρατεί καλύτερα το σώμα. Οποιοσδήποτε έχει μπει ποτέ στη ζωή του σε πίστα ξέρει πως το ύφασμα στέλνει αδιάβαστο το γλιστερό δέρμα.

Αυτός είναι και ο λόγος που δεν υπάρχει αγωνιστικό στον πλανήτη, ή έστω σοβαρή ξεκάθαρη σπορ έκδοση αυτοκινήτου παραγωγής, που να βγαίνει full leather. Όλα ”ύφασμα” έχουν που σε κρατάει στη θέση σου και δεν πηγαίνεις πέρα δώθε. Από τις ”σκάφες” του WRC και το δικό σου Sparco, μέχρι τα GT3 Club Sport, το ύφασμα κυριαρχεί.

Υποχώρησε μόνο για το ”αλκαντάρα”. Το οποίο είναι μεν δέρμα, όχι για Chesterfield καναπέδες αλλά για οδήγηση. Και είναι υπέροχο σε υφή και grip. Αλλά φθείρεται σχετικά πιο εύκολα λόγω αυξημένης τριβής.

Ερώτημα, λοιπόν: αφού μας έφυγε το δερμάτινο απωθημένο, αφού ντύσαμε το κάθε supermini με δέρμα και αφού νιώσαμε τη fake γυαλάδα της δερματίνης, μήπως ήρθε ο καιρός να επιστρέψουμε -τουλάχιστον για τα driver’s cars- στη γοητεία του βαμβακερού;

Σύντροφοι στην τρέλα, το νέο Cotton Club σας περιμένει.

Photo: 4Drivers

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει