Γιατί το δυνατό πισωκίνητο είναι ο «άλφα σερνικός» της αυτοκίνησης

Post date:

Author:

Category:

O Aλ. Καμπάς λέει (με μερικές δόσεις χιούμορ) ότι το χειρότερο που μπορεί να σου συμβεί είναι ένα προσθιοκίνητο ψοφίμι. Ενώ το δυνατό πισωκίνητο είναι όλα τα λεφτά. Αρκεί να ξέρεις να το πας

Μετάδοση στον άξονα το σωστό, μπόλικη ισχύς, κάπου προς Λαύριο. Καλύτερα; Δύσκολα


Τα προσθιοκίνητα αυτοκίνητα είναι σαν τις πεθερές. Υπάρχουν γιατί δε γίνεται αλλιώς. Όταν όμως δεν έχουν και ισχύ είναι σαν τις κακές πεθερές: πρέπει να πεθάνουν

Γιατί υπέπεσαν στο μέγιστο αμάρτημα όχι μόνο να έχουν την κίνηση στο λάθος άξονα, αλλά και να μην πηγαίνουν βήμα.

Ποιος ο χαβαλές; Ποιο το νόημα;

Να πεις πως γλιτώνεις σε χρήμα διαλέγοντας προσθιοκίνητο, το παίρνεις σε άλογα. Αν όμως δεν παίρνεις ούτε αυτό, καλύτερα το λεωφορείο (είναι και πισωκίνητο).

Τάφος, πίκρα, ντροπή και αίσχος.

Φυσικά, αυτοκίνητα χαμηλής ισχύος υπάρχουν και σε πισωκίνητα.

Αρκεί να μετρήσει κανείς τα 116 και 316 όλων των γενεών που κυκλοφορούν στην Ελλάδα.

Αλλά δεν πειράζει.

Γιατί είναι τόσο καλά αυτοκίνητα που ακόμη και με το μικρό αυτό μοτέρ μπορεί κάποιος να απολαύσει τις χάρες τους.

Κρίμα, βέβαια, γιατί το σασί μπορούσε πολύ περισσότερα – πισωκίνητο γαρ.

Αλλά και πάλι, το αυτοκίνητο ήταν αριστούργημα.

Υπάρχει, φυσικά, και το αντίστροφο πρόβλημα (για τα προσθιοκίνητα πάντα). Πόσα άλογα μπορεί να σηκώσει ο εμπρός άξονας. Ας πούμε, 200, 300; Με ζόρι και κόπο

Μετρημένοι στα δάχτυλα κατασκευαστές υπερέβησαν το Ρουβίκωνα των 300 PS σε FWD. Eπί χρόνια δεν ήταν τυχαίο ότι μόνο ένα αυτοκίνητο παραγωγής είχε την κίνηση εμπρός και πάνω από 250 άλογα. Το Ford Focus RS (Μk2)

Και τι δεν έκαναν για να χωρέσουν τα άλογα σε εκείνο το RS.

Νέα ανάρτηση εμπρός, άλλο στήσιμο, RevoKnucκle, έλεγχο ροπής από τον εγκέφαλο για να μην «τα δίνει» απότομα. Τι να το κάνεις; Χαμένος κόπος.

Αντίθετα, η πίσω κίνηση σηκώνει όση ισχύ της δώσεις. Θες 200 άλογα, 300 άλογα, 500 άλογα, 600 άλογα, 700 άλογα, 800 άλογα (φτάνει). Όσο πιο πολλά τόσο το καλύτερο.

Είναι το απόλυτο, το όνειρο, το ένα και μοναδικό. Το σούπερ, το σπορ, το σούπερσπορ. Ο «άλφα σερνικός» της αυτοκίνησης. Ο αρχηγός, το αφεντικό, ο άρχοντας και γενικά το τέλειο, το άφταστο, το ξεχωριστό, το ένα το υπέρτατο. Τώρα, ποιος μπορεί να το οδηγήσει, άλλο θέμα. Όμως το αυτοκίνητο είναι εκεί. 

Εσύ είσαι αδύναμος. Γιατί αυτό, είναι πιο «άντρας» από σένα. Τόσο καλά!

Photo: Γ. Κούτος / 4Drivers


Opel κινητήρας μπροστόβαρος

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει