Η αβάσταχτη ματαιότητα του Gumball. From Riga το Vanity

Post date:

Author:

Category:

gumboil 3000 from riga to mykonos

 

Ποια είναι η λογική των event τύπου Gumball 3000; Πέρα απ’ τα αυτονόητα έσοδα των διοργανωτών και τα κιλά ματαιοδοξίας. Μάταιος κόπος για μια kitch ορδή. Κρίμα τα υπέροχα αυτοκίνητα..

Τα περισσότερα media έγραψαν διθυράμβους για το πρόσφατο Gumball from Riga to Mykonos. Δεν θα ακολουθήσουμε το trend.

Ορδές υπεραυτοκινήτων που συχνότατα κινούνται σε απαγορευτικές ταχύτητες. Συνήθως, ψιλοάσχετοι. Κι ακόμα πιο συνήθως, μέσα στη μέθη που δημιουργεί η αγελαία ψυχολογία.

Καθώς έτυχε, μάλιστα, κάποτε να μιλήσουμε κι από κοντά με κάποιους που είχαν συμμετάσχει, μας επιβεβαίωσαν αυτό που υποψιάζονται και οι περισσότεροι: τίποτα περισσότερο από ένα κονβόι ματαιοδοξίας που συχνά ελάχιστη σχέση έχει μ’ αυτήν κάθ’ αυτήν την τέχνη του οδηγείν. 

Ακολουθούν ξέφρενα πάρτι με αλκοόλ, που είναι μια χαρά αν δεν είσαι πουριτανός αλλά δεν μια χαρά αν πρόκειται να οδηγήσεις το πρωί 1000 km. Κάποιες φορές, λέγεται επίσης, πως συνυπάρχουν και μικροί λευκοί «αμμόλοφοι». Υπερβολές. 

Δεν αντιλέγουμε, μπορεί να υπάρχει μια δόση μπλαζέ αλητείας σ’ αυτά τα event. Αλλά μέχρι εκεί. Δεν έχει σχέση με την εξερεύνηση, κάποτε, του Route 66 ή την όποια motorsport περιπέτεια. Είναι οργανωμένη περιφορά πλούτου.

 Αφελής επίδειξη υπεραυτοκινήτων ανάμεσα σε απλούς, κατά πολλές εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ, φτωχότερους καθημερινούς ανθρώπους. Το πρόβλημα φυσικά και δεν είναι να κατέχεις supercar που ο οποιοσδήποτε θα ήθελε να έχει – και εμείς, επίσης. Το πρόβλημα είναι να το επιδεικνύεις οργανωμένα για να καλύψεις τα βάθη του προσωπικού σου vanity. Βασικά, είναι kitsch

Πιστεύουμε βαθύτατα πως αν δεν υπήρχαν οι απλοί θεατές, δηλαδή, το φιλοθέαμον κοινό, δεν θα υπήρχε και όλο το πανηγύρι. Αν δεν το δείξεις, τι να το κάνεις;

[Διάβασέ το: Τα σημάδια δόξας του Route 66]

Κάτι αντίστοιχο συμβαίνει και με τους φλώρους του Μονακό. Εκεί όπου μπορείς να έχεις Ferrari F12 και να την εξαντλείς κάνοντας burn out με 1η ταχύτητα για λίγα μέτρα πριν το τούνελ. Ό,τι πιο ασήμαντο, εύκολο και ευτελές δηλαδή, αντί να εξαφανιστείς με το μηχάνημα απολαμβάνοντας τη σχέση σου με αυτό.

Ο πραγματικός petrolhead εκτιμά βαθύτατα αυτόν που έχει το «όπλο» στο γκαράζ και βγαίνει όταν δεν τον βλέπουν οι άλλοι για να οδηγήσει και να εισπράξει το thrill of driving. 

Aδιάφορο »From Riga to Mykonos» με σήμα την αυτοϊκανοποίηση. Kρίμα τα τετράτροχα κοσμήματα. Είναι να μην πέφτουν σε λάθος χέρια.

 

Photo: Gumball

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει

Γιάννης Κωνσταντόπουλος
Γιάννης Κωνσταντόπουλος
Ο Γιάννης Κωνσταντόπουλος έχει περισσότερες από δύο δεκαετίες στο χώρο των Media και του Ειδικού Τύπου (Car Magazine, Top Gear, Esquire, Porsche Magazine, Eurobanker κ.ά.). Τα τελευταία έξι χρόνια «οδηγεί» το 4Drivers με συμμετοχή αρθρογράφων που εκτιμούν την αντικειμενική ενημέρωση, την απόλαυση της οδήγησης και τη δημιουργική ματιά. Ταυτόχρονα, εκδίδει το Best of Cars και άλλες concept εκδόσεις. Οι φήμες λένε πως με τόση κατανάλωση βενζίνης, βαρύνεται για σημαντικό μέρος της τρύπας του όζοντος. Δηλώνει ένοχος.

Texting: 21 μέτρα ρίσκου. Πόσο αξίζουν τα μηνύματα;

Κόφ'το, κλείσ' το, άσ' το για αργότερα το κινητό. Υπακοή και σεβασμός απ΄όλους μας, ειδικά τους σκεπτόμενους Πραγματικούς Οδηγούς που οφείλουν να θέτουν το παράδειγμα. 21 μέτρα ρίσκου είναι πολλά

Ο Τζέιμς Χαντ του καλοκαιριού

«Μόλις 45 χρόνια πρόλαβε να ζήσει ο Χαντ. Ήταν αρκετά για να τα κάνει όλα. Να κυνηγήσει το όνειρό του οδηγώντας στο απώγειο του σπορ, τη Φόρμουλα 1. Αλλά και να κοιμηθεί με περισσότερες από 5.000 γυναίκες»

Καθαρόαιμη Lancia Rally 037

Το αυτοκίνητο-σταθμός πουλήθηκε έναντι €770.000...

Γιατί δεν βλέπεις συχνά τις Lotus στο δρόμο;

«Όσο και να γκρινιάζουμε πως θέλουμε αγνά και παρθένα driver's car, όταν έρθει η ώρα να βγουν τα χρήματα απ' την τσέπη βγαίνει ο πιο ασφαλής εαυτός μας στην επιφάνεια. Ελαχίστων εξαιρουμένων. Κάποιων τολμηρών με Lotus, για παράδειγμα»

Citroën C5 Aircross. Το Citroën της δεκαετίας πάει «σφαίρα»

«Το Citroën C5 Aircross SUV μάλλον δικαιολογημένα μόλις έκανε επίδοση-ρεκόρ για τη μάρκα. Τολμηρό, άνετο, τόσο ποιοτικό όσο ποτέ και με χαρακήρα τυπικά Citroën»

Τρέχοντας με Radical. Η έξυπνη κίνηση της χαρντκορίλας

Η Radical θέλησε να μπει ως ένας άλλος ριζοσπάστης στο «χώρο» του εστιασμένου, πισταδόρικου motorsport