Όχι άλλη κέτσαπ. Σε δρόμους και hot dog

Post date:

Author:

Category:

Λένε πως ο καλύτερος μηχανισμός άμυνας είναι το χιούμορ. Και όπως φαίνεται από το μήνυμα που σκέφτηκε η τροχαία της πόλης του Σικάγο, μερικές φορές αξίζει να κάνεις την έκπληξη για να υπενθυμίσεις τα βασικά. Όχι κέτσαπ σε δρόμους και hot dog

Τα οποία βασικά είναι οι προειδοποιήσεις για ταχύτητα αλλά και texting – αυτή τη μάστιγα τού να γράφεις μηνύματα καθώς οδηγείς. Μόνο που στο πάνελ των δρόμων του Σικάγο, αυτές τις μέρες προστέθηκε και αυτή του »no ketchup». Στο Σικάγο, βλέπετε, αντιπαθούν το γνωστό παράγωγο ντομάτας. Και ακόμα περισσότερο αντιπαθούν να το ανακατεύουν με το γνωστό hot dog. 

Το έξυπνα χιουμοριστικό μήνυμα της τροχαίας της πόλης συνέπεσε με τον ετήσιο διαγωνισμό για το ρεκόρ των περισσότερων hot dog που μπορούν να καταναλώσουν οι διαγωνιζόμενοι μέσα σε 10′, το περίφημο Nathan’s Hot Dog Eating Contest.

Για την ιστορία, αν νομίζει κάποιος πως είναι φαγανό παλλικάρι, ας ρίξει μια ματιά στο φετινό, εξωπραγματικό ρεκόρ των 74 hot dog που καταβρόχθισε σε μόλις 10 δευτερόλεπτα ο 34χρονος Joey Chestnut. Ο οποίος, μάλιστα, είχε και τα κουράγια αμέσως μετά να το πανηγυρίσει. Καλύτερα να τον ντύνεις.

Μ’ αυτά και μ’ αυτά, μήπως περνάμε, επιτέλους, στην εποχή που ακόμα και κλισαρισμένες παροτρύνσεις – όπως αυτές της τροχαίας, της καθαριότητας στους δρόμους ή του σεβασμού ξένης περιουσίας (πότε, ας πούμε, θα καταλάβουν οι φιλόζωοι να τραβούν το λουρί του σκύλου τους όταν κατουράει τους τροχούς του ξένου αυτοκινήτου;) ή όποιες άλλες υπενθυμίσεις – αξίζουν να αντιμετωπιστούν με περισσότερο χιούμορ;

Όταν η σκέτη απαγόρευση δεν αρκεί, μερικές φορές τέτοιου τύπου μηνύματα, όπως αυτό της φωτογραφίας, ίσως κινητοποιεί κάτι τις περισσότερο. Και, βέβαια, δημιουργεί και μια άλλη, πιο συμπαθή σχέση με τον ελεγκτή της τήρησης του νόμου. Καμιά ιδέα;

Photo: Kevin Pang

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει