Μια από τις πιο σημαντικές μεταγραφές των τελευταίων ετών, από το Μ Division της BMW στη Hyundai, o Albert Biermann, ετοιμάζει τη νέα γενιά, επιθετικά στημένων κορεάτικων. Κάτι αλλάζει
Ο 59χρονός Biermann έχει πίσω του μια θητεία 32 ετών στη ΒΜW. Θεωρείται ένας απ΄τους κορυφαίους μηχανολόγους εν ζωή, διετέλεσε αντιπρόεδρος της BMW M Automobiles
Χάρισε χαμόγελα σε χιλιάδες οδηγούς που βρέθηκαν όλα αυτά τα χρόνια στο κάθισμα μιας BMW M3 ή Μ5 και ξέρει πώς να μεταλαμπαδεύσει τις γνώσεις του σε ένα τετράτροχο.
Όταν τον προσέλαβε, πριν δύο χρόνια, ο πρόεδρος της Hyundai, ο σκοπός ήταν να προλάβει να δώσει κάτι απ΄τη μαγεία των BMW M σε μια μπράντα που ξεφεύγει σιγά-σιγά από τη λογική του value for money αυτοκινήτου για τις μάζες και διεκδικεί μια θέση στο οδηγικό σασπένς.
Η επένδυση της συμμετοχής της Hyundai στο WRC είναι μια τέτοια απόδειξη που προφανώς σκοπό έχει να αλλάξει την προσέγγιση του κοινού προς την μπράντα.
Ο Biermann έχει αναλάβει το έργο του να διδάξει μια ταλαντούχα τεχνικά ομάδα εντός Huyndai, πώς μπορείς να συνδυάσεις την ποιοτική απομόνωση απ΄τους θορύβους, τους κραδασμούς και αυτή τη γνωστή γερμανική αίσθηση ”cocooning” εντός της καμπίνας με την κινηματική ακρίβεια και την αίσθηση οδήγησης.
Η ικανότητα του να ρυθμίσεις ένα σασί και μια ανάρτηση παραμένει μια ντελικάτη τέχνη καθώς ο ίδιος έχει πει πως ”οι νόμοι της Φυσικής δεν αλλάζουν”, οπότε μένει η εξειδικευμένη γνώση για να μετατρέψει ένα αυτοκίνητο σε κάτι συναρπαστικό οδηγικά
Το G90, για παράδειγμα, δεν είχε ούτε αερανάρτηση, ούτε τετραδιεύθυνση, ούτε ηλεκτρονικές αντιστρεπτικές ράβδους. Αν είχε όλα αυτά, αναγκαστικά, θα κόστιζε πολύ περισσότερο και θα έπρεπε να ήσουν τρελός ή να έχεις μετοχές στην εταιρεία για να προτιμούσες ένα Hyundai από ένα αντίστοιχης αξίας BMW. Ένα Huyndai πρέπει να είναι πιο φτηνό. Νόμος. Ό,τι και να γίνει. Και δικαίως.
Όμως, ο Biermann, δεν θέλει να δημιουργήσει μια νέα γενιά Hyundai με υπερβολικό κόστος, αλλά να επαναφέρει τα μαγικά τρικς που χρησιμοποιούσε νέος στη BMW M. Όχι να κοπιάρει τις BMW του σήμερα αλλά του χθες, εκείνη την ανθεκτική και petrolhead αίσθηση που συνόδευε τις BMW πριν αυτές περάσουν στην πιο digital εποχή, μαζί με προσιτές σχετικά λύσεις, όπως οι ηλεκτρονικές αναρτήσεις των οποίων το κόστος έχει κατέβει σε επίπεδο προμηθευτών.
Στην πρόσφατη έκθεση της Φρανκφούρτης είδαμε ξανά το Kia Stinger GT (οι δύο εταιρείες ανήκουν στο ίδιο group), ένα εντυπωσιακό πισωκίνητο, ναι πισωκίνητο, με δίλιτρο turbo 258 ίππων και twin-turbo V6 απόδοσης 370 ίππων.
Ο Biermann έχει βάλει το χέρι του. Έγραψε χιλιόμετρα μαζί του, το πήγε στο Nürburgring, το έστησε όπως εκείνος ξέρει
Και όπως συμβαίνει συνήθως στην αυτοκίνηση, είναι οι άνθρωποι που κάνουν τα αυτοκίνητα… Αρκεί να τους πληρώσεις αδρά με μια σημαντική μεταγραφή.
- Διάβασέ το: Η Hyundai επιτίθεται με το i30 των 275 ίππων
Photo: Motor
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.