To Ηyundai i30 N παίρνει καλές κριτικές. Θα το αγόραζες;

Post date:

Author:

Category:

Τα σημαντικότερα ευρωπαϊκά έντυπα δίνουν από καλές έως πολύ καλές κριτικές στην πρώτη απόπειρα της Hyundai στην κατηγορία των ”GTi”. Ζούμε στην εποχή που η μπράντα δεν έχει, τελικά, και τόση σημασία;

Δυο από τα άρθα του 4D που τις τελευταίες εβδομάδες διαβάστηκαν πολύ ήταν τόσο αυτό με τα πρώτα specs του Hyundai i30 N, του πρώτου hot hatch της εταιρείας που στοχεύει στην κατηγορία του VW Golf GTi (διαβάστε το εδώ), όσο και της σημαντικής μεταγραφής στο κορεάτικο group (Hyundai / Kia) ενός κορυφαίου μηχανολόγου που επί δεκαετίες ήταν ο επικεφαλής του M Division της BMW (διαβάστε το εδώ).

Ο κόσμος, κρίνοντας και από τα σχόλια που γράφτηκαν στα αντίστοιχα posts της σελίδας του 4D στο facebook, φαίνεται σαν να είναι έτοιμος να δει με θετικό μάτι την έλευση ενός τελείως νέου παίκτη σε μια δημοφιλή κατηγορία.

Ίσως, επί ελληνικού εδάφους και για τους γνωστούς μνημονιακούς λόγους, να υπάρχει και ένας έκδηλος αντιγερμανισμός – κάτι που ενισχύει ακόμα περισσότερο την αμφισβήτηση στο κατεστημένο, όπως αυτό εκφράστηκε επί δεκαετίες από το Golf GTi, το αυτοκίνητο που ουσιαστικά ίδρυσε την κατηγορία πριν μερικές δεκαετίες.

Ανεξαρτήτως αυτού, οι σημαντικότερες ιστοσελίδες/ περιοδικά της Ευρώπης αναφέρουν κολακευτικά σχόλια για το Hyundai i30 N που φαίνεται να εξαργυρώνει με θετικό τρόπο την  εμπλοκή της εταιρείας στο WRC. Aυτές είναι, συνοπτικά, μερικές από τις αξιολογήσεις.

Mε τιμή οριακά κάτω από τις 25.000 λίρες Αγγλίας, το Hyundai i30 N των 250 ίππων στέκεται έξυπνα στον τιμοκατάλογο της αγοράς και σαφώς φτηνότερο από το οδηγοκεντρικό Peugeot 308 GTi, κάτι που δεν είναι άσχημο για ένα φρέσκο hot hatch με ηλεκτρονική ανάρτηση τριών επιλογών και καλόγουστο σχεδιασμό.

Πιο πάνω σε επίπεδο εκδόσεων βρίσκεται η ισχυρότερη έκδοση με τους 275 ίππους που είναι ταχύτερη κατά 0.3” από το VW Golf GTi.

Κάτι αλλάζει τόσο στη Hyundai όσο και γενικότερα στην κλάση. Και το ερώτημα είναι απλό: θα το αγόραζες βάζοντας στην άκρη το ότι το brand δεν έχει τη ”βαρύτητα” του ανταγωνισμού;

Mέχρι να αποφασίσεις πάρε μια γεύση από τη δοκιμή του βρετανικού evo.

Photo: Hyundai

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει