Πάει, χάλασε ο κόσμος. Και το ξέρεις όταν ένας-ένας ιταλοί κατασκευαστές, όπως οι Ferrari και Lamborghini, βγάζουν SUV. Μετά τη Levante, τώρα η Maserati ετοιμάζεται και για δεύτερο SUV, στην ακριβώς μικρότερη κατηγορία. Αρκεί για να φέρει πίσω ό,τι έχει χάσει;

Το παραδοσιακό έμβλημα της Maserati, η αιχμηρή τρίαινα, ετοιμάζεται να μπει στην αγορά των μεσαίων SUV
Τα νέα διαδίδονται γρήγορα στην ιταλική εξοχή. Και όλες οι πληροφορίες δείχνουν πως η Maserati επενδύει κάποια €800 εκατομμύρια στην νέα κατασκευαστική γραμμή για τα SUV που έρχονται
Οι γνώστες του τιμημένου παρελθόντος της «τρίαινας» ίσως αναρωτιούνται πού είναι οι μέρες της Bora, της Merak, της Khamsin ή ακόμα και της Ghibli.
Η απάντηση είναι γνωστή. Και έχει να κάνει με τις μεγάλες δυσκολίες που αντιμετώπισε η Maserati τα τελευταία χρόνια. Ήταν τότε που δεν είχε ένα διακριτό ρόλο δίπλα ανάμεσα στις Ferrari και την αναγεννημένη Alfa. Πού ακριβώς τοποθετούνταν ως μπράντα; Ο κόσμος φαίνεται να μην είχε λάβει το μήνυμα
Είχε επίσης να κάνει με την αλλαγή των προτιμήσεων της αγοράς. Ο κόσμος αγοράζει SUV. Δυστυχώς. Aλλά αυτό λένε τα αμείλικτα νούμερα.
Καθώς η Maserati δεν είχε ισχυροποιήσει τη θέση της ως ένας κερδοφόρος σπορ κατασκευαστής, λίγο-πολύ αναγκάστηκε να ακολουθήσει το trend. Να φτιάξει, δηλαδή, τη Levante. Και τώρα να ετοιμάζει το δεύερο κατά σειρά SUV της.
Τουλάχιστον, έτσι κάτι φαίνεται να γίνεται. Και ίσως η οικονομική κερδοφορία να είναι αυτή που θα της δώσει το καύσιμο για αμιγώς σπορ κατασκευές με το δικό τους χαρακτήρα.
Πώς θα κινηθεί η Maserati
Σε άλλες ειδήσεις του νέου SUV, γράφεται πως θα δούμε ένα προπαραγωγής μοντέλο πριν το τέλος του 2020. Φαίνεται πως η Maserati επιταχύνει τις διαδικασίες αφού η πρόβλέψη είναι πως το αυτοκίνητο θα είναι έτοιμο το 2021 – ένα χρόνο νωρίτερα από το αρχικό χρονοδιάγραμμα.
Σε επίσημη ανακοίνωσή της σημειώνεται πως η γκάμα θα είναι εξηλεκτρισμένη. Όπως επίσης ότι «το παρελθόν και το μέλλον θα συναντηθούν ώστε να τοποθετηθεί η Maserati στην παγκόσμια σκηνή για το μέλλον της κινητικότητας».
Η παραπάνω διατύπωση θα μπορούσε να είναι κοπιαρισμένη από αντίστοιχη δήλωση, για παράδειγμα της Toyota. Ή όποιου άλλου μαζικού κατασκευαστή ενόψει της νέας εποχής.

Οι καιροί αλλάζουν και είναι δύσκολοι και προκλητικά διαφορετικοί για τους πρίγκιπες της αυτοκίνησης
Δεν είμαι και τόσο σίγουρος για το αν θα ξαναβρεί η Maserati τη χαμένη της αίγλη. Αλλά ας το ελπίσω. Για να μην ακούγομαι σαν τους γέρους του Μάπετ Σόου.
Αν παρόλα αυτά εξακολουθώ να ακούγομαι ως τέτοιος, ας θυμηθούμε πως τα SUV μπορεί να φέρνουν το χρήμα αλλα όχι απαραίτητα και την αίγλη. Ειδικά όταν έχεις κάτι ξεχασμένες Bora, Merak και Khamsin στο ένδοξο παρελθόν σου
- Διάβασέ το: Η σουλτάνα του στυλ: Για τη Maserati Levante

Photo: Maserati
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.