Αυτή είναι μία από τις φωτό της καμπάνιας που έστειλε η Jaguar για να επικοινωνήσει τη νέα της ταυτότητα. Τι θέλει να μας πει ο ποιητής;
Άφυλος, απροσδιόριστος πολτός ενός υποτιθέμενου μοντερνιτέ. Γνώμη
Έχω γράψει άπειρα θετικά για την άλλοτε βρετανική εταιρεία.
Σήμερα όμως γράφω για τη σπασμωδική και, κατά την ταπεινή μου άποψη, τελείως άστοχη προσπάθειά της να συνδέσει το παρελθόν, την ευγενή λαμαρίνα, τη σκυτάλη των E-Type, των D-Type, το υπέροχo γλυπτό του ιαγουάρου στο καπό και το πνεύμα του Sir William Lyons με τις «άφυλες» τυποποιήσεις των καιρών.
Τι σχέση έχει μια ατάκα τύπου ”copy nothing” και μια απροσδιορίστου ταυτότητας ομήγυρη που απλώς, ευκαιριακά και τυχοδιωκτικά, θέλει να καρπωθεί, στο πνεύμα του «ντάμπλιγιου» αυτό που όλοι καταλαβαίνουμε με τα νέα πλάνα μιας αυτοκινητοβιομηχανίας; Αυτοκίνητα φτιάχνετε, ρε
Η απάντηση ήδη γράφτηκε.
Επικοινωνιακός τυχοδιωκτισμός.
Και, μετά συγχωρήσεως, η καμπάνια, αν συνεχίσει έτσι, θα πάει άπατη.
Photo: Jaguar
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.