H Jaguar F-Type και το δοχείο νερού. Ναι, αυτό

Post date:

Author:

Category:

Jaguar-F-Type-sxterior-4rivers.gr

Το δοχείο νερού για τους υαλοκαθαριστήρες είναι εξίσου όμορφα σχεδιασμένο, όπως και η ίδια η Jaguar F-type. Ναι, το δοχείο νερού

Το οποίο, συνήθως, μπαίνει μπροστά. Σωστά; Εκεί, κοντά σ’ αυτά τα δυο πραγματάκια από λάστιχο, τους υαλοκαθαριστήρες, που κάνουν τη ζωή μας εύκολη και ασφαλή, επαναλαμβάνοντας, αυτιστικά, την ίδια κίνηση. Δεξιά-αριστερά, δεξιά-αριστερά, σαν να ‘σαι θεατής  στο μέσον σε γήπεδο τένις.

Ναι, αλλά το θέμα σήμερα είναι το ακόμα πιο άχαρο δοχείο για το νερό τους. Το οποίο οι μηχανικοί της Jaguar δεν το έβαλαν μπροστά. Αλλά πίσωΤου οποίου την μπλε τάπα βλέπεις όταν ανοίγεις το πορτμπαγκάζ.

Όπως εξηγούσαν οι μηχανικοί, εκεί στο Coventry, ήθελαν την καλύτερη δυνατή κατανομή βάρους.

Η F-type μπορεί να έχει πλαίσιο από αλουμίνιο αλλά εξακολουθεί να έχει ένα μεγάλο κινητήρα, εκεί μπροστά, και ένα ογκώδες κιβώτιο. Αλλά το αξιοθαύμαστο είναι πως κάποιος σκέφθηκε να βάλει το δοχείο νερού στο άλλο άκρο της μουσούδας.

Το ποσοστό κατανομής μεταξύ των δύο αξόνων δεν αλλάζει δραματικά. Αλλά αν θυμηθείς πως το πλαστικό αυτό δοχείο χωρά 7 ολόκληρα λίτρα νερού και είναι τοποθετημένο πιο πίσω και από τους πίσω τροχούς, μεταβάλλει σε ένα μικρό ποσοστό το ζύγισμα της F-type.

Oι μηχανικοί της μιλούν για μια μικρή διαφοροποίηση από την κατανομή βάρους του ιδανικού 50:50 αλλά και για πιο εμφανή επίδραση στο handling. Kαι αυτό είναι αξιοθαύμαστο.

Είναι η μηχανολογία του μηχανικού και όχι το μαρκετινίστικο budget. Θα μπορούσαν να το αφήσουν εκεί μπροστά, όπως στην XK, και να τελειώνει η δουλειά. Ποιος θα το ΄παιρνε χαμπάρι;

Όσο υπάρχουν τέτοιες insider’s λεπτομέρειες σε αυτοκίνητα που αγαπάμε, τόσο θα τα αγαπάμε περισσότερο. Καλά κρυμμένο engineering.

Photo: jaguar.gr

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει

Γιάννης Κωνσταντόπουλος
Γιάννης Κωνσταντόπουλος
Ο Γιάννης Κωνσταντόπουλος έχει περισσότερες από δύο δεκαετίες στο χώρο των Media και του Ειδικού Τύπου (Car Magazine, Top Gear, Esquire, Porsche Magazine, Eurobanker κ.ά.). Τα τελευταία έξι χρόνια «οδηγεί» το 4Drivers με συμμετοχή αρθρογράφων που εκτιμούν την αντικειμενική ενημέρωση, την απόλαυση της οδήγησης και τη δημιουργική ματιά. Ταυτόχρονα, εκδίδει το Best of Cars και άλλες concept εκδόσεις. Οι φήμες λένε πως με τόση κατανάλωση βενζίνης, βαρύνεται για σημαντικό μέρος της τρύπας του όζοντος. Δηλώνει ένοχος.

Texting: 21 μέτρα ρίσκου. Πόσο αξίζουν τα μηνύματα;

Κόφ'το, κλείσ' το, άσ' το για αργότερα το κινητό. Υπακοή και σεβασμός απ΄όλους μας, ειδικά τους σκεπτόμενους Πραγματικούς Οδηγούς που οφείλουν να θέτουν το παράδειγμα. 21 μέτρα ρίσκου είναι πολλά

Ο Τζέιμς Χαντ του καλοκαιριού

«Μόλις 45 χρόνια πρόλαβε να ζήσει ο Χαντ. Ήταν αρκετά για να τα κάνει όλα. Να κυνηγήσει το όνειρό του οδηγώντας στο απώγειο του σπορ, τη Φόρμουλα 1. Αλλά και να κοιμηθεί με περισσότερες από 5.000 γυναίκες»

Καθαρόαιμη Lancia Rally 037

Το αυτοκίνητο-σταθμός πουλήθηκε έναντι €770.000...

Γιατί δεν βλέπεις συχνά τις Lotus στο δρόμο;

«Όσο και να γκρινιάζουμε πως θέλουμε αγνά και παρθένα driver's car, όταν έρθει η ώρα να βγουν τα χρήματα απ' την τσέπη βγαίνει ο πιο ασφαλής εαυτός μας στην επιφάνεια. Ελαχίστων εξαιρουμένων. Κάποιων τολμηρών με Lotus, για παράδειγμα»

Τρέχοντας με Radical. Η έξυπνη κίνηση της χαρντκορίλας

Η Radical θέλησε να μπει ως ένας άλλος ριζοσπάστης στο «χώρο» του εστιασμένου, πισταδόρικου motorsport

Υπερβολικά ηδονιστικό. Για το Miami του ’90

Αυτοκίνητα με γωνίες που μπορούσαν να σουβλίσουν αμνοερίφια, bodybuilders, ηδονισμός και ναρκωτικά. Το Miami της δεκαετίας του ’90 ξαναζεί μέσα από τις σελίδες ενός νέου βιβλίου