Η καταξίωση θα έρθει από το motorsport. Και η Jaguar ακούει

Post date:

Author:

Category:

Η είδηση των τελευταίων ημερών λέει πως η Jaguar γιορτάζει τα 70 χρόνια των σπορ αυτοκινήτων της με μια ειδικά προετοιμασμένη F-Type. Και η καταξίωση θα έρθει από το motorsport. Ακόμα και για αυτήν. Να γιατί

Διαβάζω για τις rally-spec Jaguar F-Type. Έχουν προετοιμαστεί με βάση τους κανονισμούς της FIA, έχουν κλωβό ασφαλείας, μπάκετ καθίσματα, αναβαθμισμένη ανάρτηση με χειροποίητες «μπουκάλες», μαλακά ελατήρια που επιτρέπουν διαδρομή της ανάρτησης (χώμα, γαρ), δυνατότερα φρένα και όλα τα συμπαρομαρτούντα.

Αποτίουν φόρο τιμής στη Jaguar XK-120 που στις αρχές της δεκαετίας του ’50 είχαν κερδίσει μερικούς αγώνες, μεταξύ των οποίων και το γνωστό RAC. 

Είναι μια υπενθύμιση πως, ακόμα κι αν έχεις ένα «μεγάλο» και σεβαστό όνομα στο καπό, ακόμα κι αν το σήμα με το θυμωμένο ιαγουάρο «παίζει», στα δικά μου γούστα, να είναι το πιο όμορφο σήμα της αυτοκίνησης (εντάξει, με αυτό απ΄το Μαρανέλο), χρειάζεται κάτι ακόμα.

Κι αυτό το κάτι ακόμα είναι η εμπλοκή σου στο motorport. Θες πίστα; Θες ραλί; Θες αγώνες αντοχής; Θες F1; Δεν έχω πρόβλημα, αρκεί να δηλώνεις τακτική παρουσία.

Κατά την ταπεινή μου γνώμη, μόνο έτσι μπορείς να χτίσεις κοινό αποτελούμενο απο ανθρώπους με κουλτούρα αυτοκίνησης. Κι αυτό το κοινό μπορεί να μην είναι τεράστιο σε απόλυτα νούμερα αλλά είναι κομβικό, πιστό, και, επιδραστικό – influential, όπως έγινε της μοδός στην ελληνική.

Ειδικά τώρα, που εταιρείες σαν τη Jaguar επενδύουν πολύ στην ηλεκτροκίνηση, το να συνεχίσεις να συσχετίζεις μέρος του προφίλ σου με την ανόθευτη, ενθουσιώδη και οδηγοκεντρική όχθη του motorsport είναι Ο Δρόμος. Με σκόπιμα κεφαλαία

Jaguar-70-years-4drivers.gr

Την ίδια στιγμή, βέβαια, δεν μπορώ να καταλάβω γιατί η Jaguar επέλεξε τη F-Type Convertible και όχι την ακόμα πιο όμορφη και σαφέστατα πιο σωστή, στο πνεύμα ενός rally car, «κλειστή» F-Type

Η απάντηση μάλλον θα είναι πως και η XK 120 «ανοιχτή» ήταν. Αυτό, σε μένα τουλάχιστον, μεταδίδει περισσότερο μια κίνηση διαφημιστικού χαρακτήρα και λιγότερο μια ξεκάθαρα εστιασμένη. 

Αλλά, τεσπά, έστω και έτσι. Με ανοιχτή F-Type και υπενθύμιση της εποχής των XK 120 ή των συγκλονιστικών XJR-9 που ορμούσαν στο LeMans.

Το κοινό υπάρχει εδώ έξω. Αξιοποιήστε το.

Photo: Jaguar

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει

Η απαγορευμένη διαφήμιση του Golf. Για τη μάνα σου

Η απαγορευμένη διαφήμιση του Golf πυροδότησε το ίντερνετ. Δεν έχει να κάνει με το αυτοκίνητο. Έχει να κάνει με τη μάνα μου, τη δική σου, τις μελλοντικές

Texting: 21 μέτρα ρίσκου. Πόσο αξίζουν τα μηνύματα;

Κόφ'το, κλείσ' το, άσ' το για αργότερα το κινητό. Υπακοή και σεβασμός απ΄όλους μας, ειδικά τους σκεπτόμενους Πραγματικούς Οδηγούς που οφείλουν να θέτουν το παράδειγμα. 21 μέτρα ρίσκου είναι πολλά

Ο Τζέιμς Χαντ του καλοκαιριού

«Μόλις 45 χρόνια πρόλαβε να ζήσει ο Χαντ. Ήταν αρκετά για να τα κάνει όλα. Να κυνηγήσει το όνειρό του οδηγώντας στο απώγειο του σπορ, τη Φόρμουλα 1. Αλλά και να κοιμηθεί με περισσότερες από 5.000 γυναίκες»

Ford Ranger Raptor. Bad ass με καρότσα

«Η εμπειρία με το Ford Ranger Raptor ήταν ικανή να σε κάνει να βλέπεις ένα pick-up ως κύριο αυτοκίνητο. Αδρεναλίνη με καρότσα. Δεν σου τυχαίνει και κάθε μέρα»

Καθαρόαιμη Lancia Rally 037

Το αυτοκίνητο-σταθμός πουλήθηκε έναντι €770.000...

Γιατί δεν βλέπεις συχνά τις Lotus στο δρόμο;

«Όσο και να γκρινιάζουμε πως θέλουμε αγνά και παρθένα driver's car, όταν έρθει η ώρα να βγουν τα χρήματα απ' την τσέπη βγαίνει ο πιο ασφαλής εαυτός μας στην επιφάνεια. Ελαχίστων εξαιρουμένων. Κάποιων τολμηρών με Lotus, για παράδειγμα»