Καλώς ήλθες στη δικτατορία των κακόφωνων κινητήρων
Η ατμόσφαιρα στο club ήταν βαριά. Κανείς δεν μιλούσε. Τα νέα δεν ήταν καλά για τηνλέσχη των «καλλίφωνων» αυτοκινήτων. Καθόλου καλά.
Στα ηχεία το ”Sound of silence” έδινε τον δικό του, υποτονικό τόνο στην συζήτηση. Η παρέα μαζεύτηκε αργά γύρω από το ”δικώλονο”.
Ελίτ την έλεγαν στις καλές μέρες.Τώρα η ατμόσφαιρα ήταν βαριά και μύριζε καμμένο 10W-60.
Η λέσχη είχε αυστηρούς κανόνες. Συνήθως, μόνο πολυκύλινδρα μοτέρ περνούσαν τις πόρτες της. Λίγοι τετρακύλινδροι τα είχαν καταφέρει. Μετρημένοι στα δάχτυλα του ενός χεριού
Μοτέρ της Alfa με Dellorto, o boxer της Subaru, o F20C της Honda. Τα υπόλοιπα μέλη ήταν εξακύλινδρα (σε σειρά και σε V), V8 και V10.
Πραγματικοί αριστροκράτες.Τους καταλάβαινες από μακριά..
Μπερδεμένα, ασθματικά ρελαντί που καθάριζαν με μιά διπλογκαζιά. Πολυπετάλουδες, μυστήριες εισαγωγές, ελευθέρες εξατμίσεις. Όλα τα καλά και τα κακά παιδιά του χώρου ήταν παρόντα.
Χάρη σε αυτά πολλοί κοχλίες είχαν έρθει σε ακουστικό οργασμό στον παρελθόν. Όλοι είχαν να πουν μια ιστορία για γειτονιές που έμειναν άγρυπνες.
Άλλαξαν όμως οι εποχές. Οι αδιάφοροι ηχητικά τετρακύλινδοι δεν είναι πλέον ο μόνος εχθρός.
Τρικύλινδροι, πετρελαιοκινητηρες μέχρι και (άκουσον, άκουσον) δυκύλινδροι βασανίζουν τα ταλαιπώρημενα αυτιά των αυτοκινητόφιλων
Κάτι το CO2, κάτι η κατανάλωση, κάτι το cylinder-on-demand, έβαλαν την απόλαυση στο περιθώριο.
Ο μεγάλος αριθμός κυλίνδρων στοχοποιήθηκε. Στην πυρά!
Πλέον την ηχητική απόλαυση του οδηγού την αναλαμβάνει, φευ, το ηχοσύστημα, αναπαράγοντας ήχους ψεύτικους, συνθετικούς.
Γνωστές εταιρίες έχουν υιοθετήσει τέτοιες λύσεις σε κορυφαία σπορ αυτοκινητα. Αν είναι δυνατόν, τι όνειδος…
Δεν πάει άλλο, φώναξε ο V10 της BMW. Όλοι γύρισαν. Ήταν γνωστός για τον οξύθυμο χαρακτήρα του.
Ο 3.2 V6 της GTA τον ρώτησε, διστακτικά, τι συμβαίνει.
Ο διάδοχος, είπε ο V10, υπερηφανεύεται για δύναμη, ροπή και οικονομία. Δεν ακούγεται όμως…
Φανερά εκνευρισμένος ο F20C έβαλε στο Youtube τέρμα ένα Mazda 787B να γυρνάει λυσσασμένο. Όλοι ανατρίχιασαν.
Θα έχουμε πάντα τους αγώνες, μην τρελαίνεστε, είπε ο ρομαντικός S54B32.
”Είσαι εκτός πραγματικότητας”, φώναξε o S85B50 απ΄το βάθος και έβαλε να παίζουν οι οθόνες Monte Carlo.
Κάτι ταλαίπωρα χιλιεξακοσάρια πάλευαν, χωρίς καμία επίτυχια, να κάνουν αισθητή την παρουσία τους και να δικαιολογήσουν τον τίτλο WRC.
”Ναι, αλλά η F1”… ψέλισε ο S54B32… Οι οθόνες άλλαξαν, τα φώτα χαμήλωσαν.
”Δυνάμωσε δεν ακούω, έχει παράσιτα” κάποιος γκρίνιαξε. ”Δεν είναι παράσιτα”, φίλε. ”Είναι ο ήχος των μονοθεσίων”. Όλοι σώπασαν. Καμία ελπίδα
Η δικτατορία των ηλεκτροκίνητων και των κακόφωνων ήταν σαφής.
Το club θα κηρηχθεί εκτός νόμου στην επόμενη διατάραξη κοινής ησυχίας.
Η Κάλλας δεν μένει πια εδώ.
Photo: Google
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.