Η θέση οδήγησης συχνά έχει υποτιμημένη σημασία όταν αγοράζουμε αυτοκίνητο. Κι όμως. είναι από τα πιο σημαντικά στοιχεία του ελέγχου του αυτοκινήτου
Τίποτα δε σε ενώνει σε πρώτο χρόνο με το τι οδηγικά συμβαίνει απ΄ το να αισθάνεσαι πως κάθεσαι καλά
Ο διάσημος οδηγός αγώνων Hans Stuck είχε αναφερθεί στο περιβόητο ”popometer”
Εννοούσε ότι τις μεταβολές της κινηματικής, τις νιώθεις σε πρώτο χρόνο απ’ τα οπίσθια. Ναι, πρέπει να βολεύονται καλά στο κάθισμα.
Ζηλεύoυμε, για παράδειγμα, τη θέση οδήγησης ενός Golf.
Ψηλοί, κοντοί, χοντροί, λεπτοί, όλοι οι καλοί χωράνε. Ξέρουν, εκεί στη VW: όταν φτιάχνεις ένα «παγκόσμιο αυτοκίνητο» τουλάχιστον προβλέπεις το βασικό: να βολεύεται ο καθείς.
Οι Γάλλοι συχνά είχαν τις ιδιομορφίες τους με ψηλές θέσεις οδήγησης. Οι Ιταλοί είχαν ανακαλύψει το δικό τους ”Homo Italicus” με τα πεντάλ off-center και τα μακριά χέρια
Το καλύτερό μας; Ζηλεύουμε τη θέση 911. Με το μοτέρ σε αρχιτεκτονική «εξωλέμβιας», οι σχεδιαστές δεν έχουν άγχος στο πώς να στριμώξουν πόδια και μηχανικά μέρη
Δείτε τα όλα πιο παραστατικά στο βίντεο διά στόματος του εργοστασιακού οδηγού της Porsche, Patrick Long.
Photo: audi.com / V27 Photography / 4Drivers.gr
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.