Κάτσε καλά. Η σωστή θέση οδήγησης

Post date:

Author:

Category:

Η θέση οδήγησης συχνά έχει υποτιμημένη σημασία όταν αγοράζουμε αυτοκίνητο. Κι όμως. είναι από τα πιο σημαντικά στοιχεία του ελέγχου του αυτοκινήτου

Ferrari F40 θέση οδήγησης

Τίποτα δεν σε ενώνει σε πρώτο χρόνο με το τι οδηγικά συμβαίνει απ΄ το να αισθάνεσαι πως κάθεσαι καλά. Εντάξει, βοηθά και η Ferrari F40


Ο διάσημος οδηγός αγώνων Hans Stuck είχε αναφερθεί στο περιβόητο ”popometer”. Εννοούσε ότι τις μεταβολές της κινηματικής, τις νιώθεις σε πρώτο χρόνο απ’ τα οπίσθια. Ναι, πρέπει να βολεύονται καλά στο κάθισμα

Ζηλεύoυμε, για παράδειγμα, τη θέση οδήγησης ενός Golf. Ψηλοί, κοντοί, χοντροί, λεπτοί, όλοι οι καλοί χωράνε. Ξέρουν, εκεί στη VW: όταν φτιάχνεις ένα «παγκόσμιο αυτοκίνητο» τουλάχιστον προβλέπεις το βασικό: να βολεύεται ο καθείς.

- Διαφήμιση-

Οι Γάλλοι συχνά είχαν τις ιδιομορφίες τους με ψηλές θέσεις οδήγησης. Οι Ιταλοί είχαν ανακαλύψει το δικό τους ”Homo Italicus” με τα πεντάλ off-center και τα μακριά χέρια.


Ήταν ο γερμανικός προτεσταντισμός που έθεσε σε εφαρμογή την ιδέα της ιδανικής θέσης οδήγησης διά πάσαν νόσον και ασθένειαν σε μαζικά αυτοκίνητα παραγωγής. Λογικό. Στη χώρα όπου ακόμα και η διάμετρος στις τρύπες του τυριου προκύπτει με τετραγωνική ρίζα, μπορείς εύκολα να βολέψεις τη ρημάδα τη μέση


Το καλύτερό μας; Ζηλεύουμε τη θέση 911. Με το μοτέρ σε αρχιτεκτονική «εξωλέμβιας», οι σχεδιαστές δεν έχουν άγχος στο πώς να στριμώξουν πόδια και μηχανικά μέρη.

Μ΄αυτά και μ’ αυτά, το μάτι έπεσε στον πρώην οδηγό της F1, Nico Rosberg, που έδειχνε πώς καθόταν ο έρμος στην Mercedes. Σφηνωμένος σαν κονσέρβα, με ελάχιστο οπτικό πεδίο, ξαπλωτός πίσω και τα πόδια σε θέση «γυναικολόγου».


Photo: ferrari.com

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει