Η πόλις εάλω: και η επόμενη Lamborghini Aventador θα είναι υβριδική

Post date:

Author:

Category:

Lamborghini-Aventador-drift-4drivers.gr

Όταν ακόμα και η αφρόκρεμα των supercars στρέφεται στην ηλεκτροκίνηση, ξέρεις πως οι μέρες των Μηχανών Εσωτερικής Καύσης είναι μετρημένες. Σειρά για μια υβριδική, νέα Lamborghini Aventador. Μήπως όμως μαζί και μια αφορμή για να μειώσει η Δύση την εξάρτησή της από την «εύθραυστη» Μέση Ανατολή;

Η οποία Lamborghini Aventador δεν αργεί πολύ αφού εκτιμάται πως ο αντικαταστάτης της θα εμφανιστεί το 2020 με ένα νέο υβριδικό σύστημα το οποίο, συνδυαστικά με τον V12 κινητήρα θα αποδίδει ίσως και περισσότερους από 800 ίππους.

Το ζητούμενο για όλο και μεγαλύτερη ιπποδύναμη σε συνδυασμό με τις όλο και πιο αυστηρές νόρμες για τις εκπομπές καυσαερίων, οδηγεί νομοτελειακά στη χρήση ηλεκτρικών συστημάτων υποστήριξης της ισχύος.

Το πόσο ρεαλιστικό ζητούμενο είναι πλέον ιπποδυνάμεις που πλησιάζουν τους 1.000 ίππους για αυτοκίνητα δρόμου όπως και η πραγματική αξιοποίησή τους σε ένα διεθνές δίκτυο που τα όρια ταχύτητας διατηρούνται (και ορθώς) σε επίπεδα της δεκαετίας του ’70 είναι, φυσικά, μια άλλη μεγάλη συζήτηση. Έως και αντίφαση. Αλλά αυτός είναι ο «δρόμος» των supercars – και όχι μόνον

Η επόμενη Aventador, λοιπόν, η οποία θα απευθύνεται σε λίγους και εκλεκτούς θα έχει, από τη μια, να διαχειριστεί το επιπλέον βάρος της συστοιχίας των μπαταριών και, από την άλλη, να το συμψηφίσει με μια πιο απλή και ελαφρύτερη μορφή τετρακίνησης αλλά και εκτεταμένη χρήση ανθρακονήματος ώστε η τελική εξίσωση να την κάνει ελαφρύτερη από την υπάρχουσα Aventador.

Αν επιτρέπετε και ένα γενικότερο σχόλιο με αφορμή είτε τη Lamborghini Aventador είτε οποιοδήποτε supercar, η αυτοκίνηση αλλάζει, τουλάχιστον για τα επόμενα χρόνια.

Οι νέες επενδύσεις για την ηλεκτροκίνηση , το «ξέπλυμα» του Dieselgate αλλά, αν θέλετε, ακόμα και μια πολιτικά στρατηγική ανάγκη της Δύσης να εξαρτάται όλο και λιγότερο από το σύμπλεγμα της «εύθραστης» Μέσης Ανατολής από τα ορυκτά καύσιμα, κινητοποιεί επιπλέον τις εξελίξεις

Αφαιρέστε από τα μουσουλμανικά κράτη το ισχυρότερο εξαγώγιμο στοιχείο τους, το πετρέλαιο, και αυτομάτως αποδυναμώνονται σε επίπεδα Μεσαίωνα. Μήπως να δούμε την ηλεκτροκίνηση ως το βασικότερο μοχλό πίεσης απέναντι στο θρησκευτικό οπισθοδρομισμό;

Photo: Lamborghini

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει

Η απαγορευμένη διαφήμιση του Golf. Για τη μάνα σου

Η απαγορευμένη διαφήμιση του Golf πυροδότησε το ίντερνετ. Δεν έχει να κάνει με το αυτοκίνητο. Έχει να κάνει με τη μάνα μου, τη δική σου, τις μελλοντικές

Texting: 21 μέτρα ρίσκου. Πόσο αξίζουν τα μηνύματα;

Κόφ'το, κλείσ' το, άσ' το για αργότερα το κινητό. Υπακοή και σεβασμός απ΄όλους μας, ειδικά τους σκεπτόμενους Πραγματικούς Οδηγούς που οφείλουν να θέτουν το παράδειγμα. 21 μέτρα ρίσκου είναι πολλά

Ο Τζέιμς Χαντ του καλοκαιριού

«Μόλις 45 χρόνια πρόλαβε να ζήσει ο Χαντ. Ήταν αρκετά για να τα κάνει όλα. Να κυνηγήσει το όνειρό του οδηγώντας στο απώγειο του σπορ, τη Φόρμουλα 1. Αλλά και να κοιμηθεί με περισσότερες από 5.000 γυναίκες»

Ford Ranger Raptor. Bad ass με καρότσα

«Η εμπειρία με το Ford Ranger Raptor ήταν ικανή να σε κάνει να βλέπεις ένα pick-up ως κύριο αυτοκίνητο. Αδρεναλίνη με καρότσα. Δεν σου τυχαίνει και κάθε μέρα»

Καθαρόαιμη Lancia Rally 037

Το αυτοκίνητο-σταθμός πουλήθηκε έναντι €770.000...

Γιατί δεν βλέπεις συχνά τις Lotus στο δρόμο;

«Όσο και να γκρινιάζουμε πως θέλουμε αγνά και παρθένα driver's car, όταν έρθει η ώρα να βγουν τα χρήματα απ' την τσέπη βγαίνει ο πιο ασφαλής εαυτός μας στην επιφάνεια. Ελαχίστων εξαιρουμένων. Κάποιων τολμηρών με Lotus, για παράδειγμα»

Σόρι, αλλά το Mazda RX-7 με Wankel είναι όνειρο απατηλό

Ζούμε στην εποχή της κατά συρροή υπερβολής των memes (όρος που προέρχεται από την πράξη τού μιμείται) στο σύγχρονο διαδίκτυο. Πιάνει τη μία είδηση ο ένας και την τεντώνει τέρμα ο επόμενος