Οδηγώντας στην Ελλάδα. Live your myth in Greece

Post date:

Author:

Category:

Υπάρχει ακόμα κάτι που μπορείς να χαίρεσαι σ’ αυτή τη χώρα. Εντάξει, υπάρχουν πολλά. Αλλά για όποιον τον ενδιαφέρει η οδήγηση, αυτός ο τόπος είναι ακόμα μια ευλογία

Αρκεί να βγεις λίγο παραέξω. Ακόμα και λίγα χιλιόμετρα έξω απ΄την πόλη. Μερκούρης, Ωρωπός, Σούνιο αλλά, ακόμα καλύτερα, πιο έξω. Ιτέα, Μπράλος, Χολωμόντας, Επίδαυρος, Δομοκός, Ταΰγετος και τόσες άλλες απίστευτες διαδρομές. Η χώρα είναι γεμάτη στριφτερά ασφάλτινα κοσμήματα.

ελλάδα διαδρομές

Είναι πολλοί οι λόγοι που μπορείς να ζήσεις τον οδηγικό σου παράδεισο στην Ελλάδα. Προφανώς, πρώτος και καλύτερος το ανάγλυφο της χώρας.

Εδώ δεν υπάρχει η καθολική βαρεμάρα των Κάτω Χωρών ή οι χαοτικές αμερικανικές ευθείες που μπορείς να πέσεις στα ναρκωτικά απ΄τη μονοτονία.

Η Ελλάδα είναι το ζωντανό roller coaster, ανηφοριές, κατηφοριές (ναι, εξ ορισμού πιο δύσκολες οδηγικά οι δεύτερες), μικρές ευεθείες που ενώνουν το επόμενο στροφιλίκι, χωροταξία φτιαγμένη για WRC της διπλανής πόρτας.

Ο δεύτερος είναι ο ελαστικός Έλληνας »τροχαίος» που σε γενικές γραμμές είναι διαλλακτικός. Εντάξει, μπορεί να πέσεις και σε τρελό στουμπόβλαχο αλλά δεν έχει καμία σχέση με τον αντίστοιχό του σε πολλές χώρες (μη μεσογειακές) του εξωτερικού που κινδυνεύεις να βρεθείς με τα »βραχιολάκια» το Σαββατοκύριακο.

Και ο τρίτος λόγος είναι η λεγόμενη αστυφυλία, ο υδροκεφαλισμός των πέντε-έξι πόλεων που συγκεντρώνουν το μεγαλύτερο μέρος του πληθυσμού. Που, προφανώς, σε επίπεδο ανάπτυξης, διάθεσης πόρων και όλα αυτά τα οικονομοτεχνικοκονωνιολογικοπολιτικομνημονιακά ζητήματα δεν είναι και ό,τι καλύτερο.

Αυτή η επικατάρατη συγκέντρωσή μας σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Ηράκλειο, Λάρισα, Βόλο, Ιωάννινα κλπ απελευθερώνει αχανείς ψιλοάδειες εκτάσεις και διαδρομές

Εδώ έχουμε χώρο και άπλα όσο ο κόσμος στριμώχνεται στων πόλεων τα στενά. Ναι, όπως έχουμε ξαναπεί με σεβασμό στις εισόδους των χωριών, συνειδητή, απόλυτα συγκεντρωμένη οδήγηση, πλήρη απουσία φιγούρας και άλλα προεφηβικά και κοιτώντας πάντα μακριά. Ο παράδεισος είναι (ακόμα) εδώ. Just drive.

Photo: 4Drivers

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει

Γιάννης Κωνσταντόπουλος
Γιάννης Κωνσταντόπουλος
Ο Γιάννης Κωνσταντόπουλος έχει περισσότερες από δύο δεκαετίες στο χώρο των Media και του Ειδικού Τύπου (Car Magazine, Top Gear, Esquire, Porsche Magazine, Eurobanker κ.ά.). Τα τελευταία έξι χρόνια «οδηγεί» το 4Drivers με συμμετοχή αρθρογράφων που εκτιμούν την αντικειμενική ενημέρωση, την απόλαυση της οδήγησης και τη δημιουργική ματιά. Ταυτόχρονα, εκδίδει το Best of Cars και άλλες concept εκδόσεις. Οι φήμες λένε πως με τόση κατανάλωση βενζίνης, βαρύνεται για σημαντικό μέρος της τρύπας του όζοντος. Δηλώνει ένοχος.

Texting: 21 μέτρα ρίσκου. Πόσο αξίζουν τα μηνύματα;

Κόφ'το, κλείσ' το, άσ' το για αργότερα το κινητό. Υπακοή και σεβασμός απ΄όλους μας, ειδικά τους σκεπτόμενους Πραγματικούς Οδηγούς που οφείλουν να θέτουν το παράδειγμα. 21 μέτρα ρίσκου είναι πολλά

Ο Τζέιμς Χαντ του καλοκαιριού

«Μόλις 45 χρόνια πρόλαβε να ζήσει ο Χαντ. Ήταν αρκετά για να τα κάνει όλα. Να κυνηγήσει το όνειρό του οδηγώντας στο απώγειο του σπορ, τη Φόρμουλα 1. Αλλά και να κοιμηθεί με περισσότερες από 5.000 γυναίκες»

Καθαρόαιμη Lancia Rally 037

Το αυτοκίνητο-σταθμός πουλήθηκε έναντι €770.000...

Γιατί δεν βλέπεις συχνά τις Lotus στο δρόμο;

«Όσο και να γκρινιάζουμε πως θέλουμε αγνά και παρθένα driver's car, όταν έρθει η ώρα να βγουν τα χρήματα απ' την τσέπη βγαίνει ο πιο ασφαλής εαυτός μας στην επιφάνεια. Ελαχίστων εξαιρουμένων. Κάποιων τολμηρών με Lotus, για παράδειγμα»

Υπερβολικά ηδονιστικό. Για το Miami του ’90

Αυτοκίνητα με γωνίες που μπορούσαν να σουβλίσουν αμνοερίφια, bodybuilders, ηδονισμός και ναρκωτικά. Το Miami της δεκαετίας του ’90 ξαναζεί μέσα από τις σελίδες ενός νέου βιβλίου

Έχουμε καύσωνα. Αλλά πόσους βαθμούς έχει μέσα το αυτοκίνητό σου;

Αν δεν έχετε κλειστό γκαράζ, ακόμα και μία απλή ηλιοπροστασία κάνει τη δουλειά της