Υπάρχει ακόμα κάτι που μπορείς να χαίρεσαι σ’ αυτή τη χώρα: οδηγώντας στην Ελλάδα. True story που μπορείς να το ζήσεις, φίλε οδηγέ
Εντάξει, υπάρχουν πολλά που μπορείς να χαρείς στην Ελλάδα. Έστω και αν βιώνουμε μια διαφορετική χρονιά με τι και πώς στη ζώνη του κορωνοϊού. Αλλά για όποιον τον ενδιαφέρει η οδήγηση, αυτός ο τόπος παραμένει ευλογία
Αρκεί να βγεις λίγο παραέξω. Ακόμα και λίγα χιλιόμετρα έξω απ΄την πόλη. Μερκούρης, Ωρωπός, Σούνιο αλλά, ακόμα καλύτερα, πιο έξω. Ιτέα, Μπράλος, Χολωμόντας, Επίδαυρος, Δομοκός, Ταΰγετος και τόσες άλλες απίστευτες διαδρομές. Η χώρα είναι γεμάτη
Είναι πολλοί οι λόγοι που μπορείς να ζήσεις τον οδηγικό σου παράδεισο στην Ελλάδα. Προφανώς, πρώτος και καλύτερος το ανάγλυφό της.
No more βαρεμάρα
Εδώ δεν υπάρχει η καθολική βαρεμάρα των Κάτω Χωρών. Ή οι χαοτικές αμερικανικές ευθείες όπου μπορείς να πέσεις στα ναρκωτικά απ΄τη μονοτονία.
Η Ελλάδα είναι το ζωντανό roller coaster, ανηφοριές, κατηφοριές (ναι, εξ ορισμού πιο δύσκολες οδηγικά οι δεύτερες) και μικρές ευθείες που ενώνουν το επόμενο στροφιλίκι
Ο δεύτερος είναι ο ελαστικός Έλληνας «τροχαίος». Σε γενικές γραμμές είναι διαλλακτικός. Εδώ δεν έχει καμία σχέση με τον αντίστοιχό του, σε πολλές χώρες του εξωτερικο,ύ που κινδυνεύεις να βρεθείς σιδηροδέσμιος.
Και ο τρίτος λόγος είναι η λεγόμενη αστυφιλία. Αυτός ο υδροκεφαλισμός των πέντε-έξι πόλεων που συγκεντρώνουν το μεγαλύτερο μέρος του πληθυσμού.
Προφανώς, σε επίπεδο ανάπτυξης, διάθεσης πόρων και όλα αυτά τα οικονομοτεχνικά ζητήματα δεν και ό,τι καλύτερο.
Παραδόξως αυτή η συγκέντρωσή μας σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Ηράκλειο, Λάρισα, Βόλο, Ιωάννινα και σε όποιες άλλες μεγάλες πόλεις, απελευθερώνει αχανείς ψιλοάδειες εκτάσεις και διαδρομές.
Αυτό που οφείλουμε πάντα να θυμόμαστε είναι ότι οδηγούμε με σεβασμό σε πόλεις και χωριά, απόλυτα συγκεντρωμένα, με πλήρη απουσία επίδειξης ή άλλων προεφηβικών. Οδηγώντας στην Ελλάδα με ασφάλεια. Ο παράδεισος είναι (ακόμη) εδώ. Just drive.
Photo: Γ. Κούτος / V27 Photography
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.