Η Mercedes-Benz CLS στο Μέγαρο. Η παρουσίαση επί σκηνής

Post date:

Author:

Category:

 

Mercedes-Benz CLS

 

Πανέμορφο τετραθέσιο κουπέ που όρισε την κατηγορία. Ή, μάλλον, τη δημιούργησε. Συναντούμε την 3η γενιά στη σκηνή του Μεγάρου Μουσικής μαζί με το »Mercedes me»

Συνήθως στο Μέγαρο η θέα είναι από την απέναντι πλευρά. Από τα καθίσματα προς τη σκηνή. Και όχι το αντίθετο. Απόψε, όμως, η δημοσιογραφική παρουσίαση της νέας Mercedes-Benz CLS αλλά και της επαναστατικής, ψηφιακής πλατφόρμας »Mercedes me» που επαναπροσδιορίζει τη σχέση μας με το αυτοκίνητο στο γενναίο, ψηφιακό κόσμο, έγινε επί σκηνής.

 

Αν είχατε πάντα την περιέργεια, το μαύρο «σανίδι» της Αίθουσας Αλεξάνδρας Τριάντη στην οποία είχαν στηθεί τα καθίσματα των προσκεκλημένων, είναι στιβαρό αλλά με μια δόση ελαστικότητας. Ίσως για απόλυτο »grip» των καλλιτεχνών. Η ευρυγώνια εικόνα με τα καθίσματα να σε περιβάλλουν, επιβλητική.

 

Ναι, η θέα είναι αλλιώς απέναντι. Όσο έσβηναν τα φώτα για την εμφάνιση της CLS επί σκηνής, τόσο φανταζόμουν πώς είναι να είσαι στο επίκεντρο της παράστασης.

 

Αμέσως μετά, δύο ζευγάρια χορευτών (ναι, οι κυρίες ήταν σφόδρα ευειδείς) ξεκίνησαν ένα εντυπωσιακό χορευτικό με δόσεις συγκρατημένου σέξινες.

 

Και η Mercedes έχει γίνει σέξι τα τελευταία χρόνια. Τηλεοπτικά trailers με πλαγιολισθήσεις, σκληροπυρηνικά AMG GT, μια γκάμα που έχει γίνει απίστευτα όμορφη και, όπως έχουμε ξαναγράψει, μια εταιρεία με έντονη αλλαγή προσανατολισμού προς το μεγάλο οδηγικό ενδιαφέρον. Η πρόσφατη C-180 Coupe που οδηγήσαμε πρόσφατα ήταν ένα τέτοιο ενδεικτικό παράδειγμα.

 

Πού είμασταν; Α, ναι. Στις ευειδείς χορεύτριες. Στο τέλος, που λέτε, πήραν τις φωτογραφικές μηχανές και άρχισαν να «φωτογραφίζουν» τη σταρ της βραδιάς που ξεμύτισε πίσω από τις μαύρες, βαριές κουρτίνες δίπλα στα καμαρίνια. Ρόλαρε αργά επί σκηνής. Ο diesel ακούστηκε στο ρελαντί του (ναι, η Mercedes επενδύει σοβαρά και στο «πετρέλαιο» – μη «μασάτε» ακόμα). Ήταν ο συμβολισμός της στιγμής.

Και δεν ξέρω αν ήταν αυτή  ήταν η πρόθεση των ανθρώπων της εταιρείας πίσω από την όμορφη παρουσίαση, αλλά η πρώτη σκέψη μου ήταν αυτή: όχι θεατές στις εξέδρες των εξελίξεων αλλά πρωταγωνιστές για την πρίμα μπαλαρίνα. Ή τη ντίβα της βραδιάς. Τη CLS.

Το αυτοκίνητο που κάποια δεκατρία χρόνια πριν, το 2005, με την πρώτη γενιά, την οροφή «μπανάνα», όπως έγραψε τότε ο ειδικός Τύπος, ξαναέγραψε το σχεδιαστικό χάρτη των μεγάλων, πολυτελών σεντάν. 

 Ένα τετράθυρο σε σχήμα κουπέ; Ναι. Και μετά ακολούθησαν οι άλλοι. Και έγινε υποκατηγορία. Kαι τώρα, στην 3η γενιά της CLS, η παρουσίασή της είναι μια υπενθύμιση τόσο της πρωτοπορείας που συμπίπτει με το »Mercedes me» όσο και ενός super premium αυτοκινήτου που δείχνει το δρόμο.

Το παρόν της Mercedes-Benz εξελίσσεται με συνδεσιμότητες και εκτεταμένο έλεγχο του αυτοκινητου μέσω του smartphone και της διαδραστικής πλατφόρμας “Mercedes me”.

 

Σε επίπεδο κινητήρων ανακοινώθηκε από τον Διευθυντή Marketing και Επικοινωνίας, κ. Παναγιώτη Ριτσώνη, και ο νέος τρίλιτρος κινητήρας της έκδοσης CLS 450 MATIC EQ BOOST με απόδοση 367 + 22 hp και 500 + 250 Νm. Ίσως ακολουθήσουν και επόμενες εκδόσεις σε πιο greek friendly κυβισμό. Δεν ειπώθηκε κάτι. Λέω.

 

Επί του σχεδιαστικού, το βλέμμα σου ακολουθεί τις λιτές γραμμές, την όλο και μεγαλύτερη «αφαίρεση» (ενδεικτικό ότι εξωτερικά η CLS έχει ελάχιστες ακμές).

 

Άνοιξα την πόρτα, μπήκα στο φουτουριστικό «μέσα». Πολύ «προχώ», αισθητική αρτιότητα, συνδεσιμότητες που ορίζουν τη νέα εποχή. Θέλει να γράψεις κατεβατά για τις νέες δυνατότητες. Ενδεικτικά; Το σύστημα πλοήγησης συνδέεται με το σύστημα κλιματισμού και μόλις εντοπίσει πως κινείσαι, για παράδειγμα, σε τούνελ ενεργοποιεί την ανακύκλωση για να μην εισπνέεις τον «κλειστό» εξωτερικό αέρα ή τη μυρωδιά καυσαερίου.

 

Ή άλλες φετιχιστικές λεπτομέρειες που περιγράφει το press kit. Όπως ο μικροσκοπικός μυς του ανθρώπινου αυτιού που συσπάται ως αντανακλαστικό σε ισχυρούς θορύβους. Λέγεται αναβολέας μυς. Με τον Ήχο PRE-SAFE®, η Mercedes-Benz αξιοποιεί ένα φυσικό αντανακλαστικό, προκειμένου να προετοιμάζει τα αυτιά των επιβατών για το δυνατό θόρυβο που συνήθως προκαλείται σε περίπτωση σύγκρουσης και, συνεπώς, να προστατεύει την ακοή.

Επειδή στη διάρκεια ατυχημάτων μπορεί να προκληθούν ισχυροί θόρυβοι σύγκρουσης στους οποίους πολλοί άνθρωποι είναι ιδιαίτερα ευαίσθητοι, ο Ήχος PRESAFE® παράγει μέσω του ηχοσυστήματος ένα σύντομο θόρυβο όταν ανιχνεύεται επικείμενη σύγκρουση. Έτσι, διεγείρεται το αντανακλαστικό του αναβολέα στο αυτί. Ναι, είναι οι Γερμανοί, πατριώτη…

Το »Mercedes me», απ’ την άλλη, δεν είναι μια νέα ιστοσελίδα. Περιλαμβάνει ολόκληρο το φάσμα των προϊόντων και υπηρεσιών της Mercedes-Benz, από τη χρηματοδότηση και τη συντήρηση των οχημάτων, έως τις γνωστές, διεθνείς υπηρεσίες κινητικότητας της Daimler.

 

Με αυτόν τον τρόπο το «Mercedes me» επιτρέπει την απρόσκοπτη και άνετη πρόσβαση του χρήστη σε όλους τους τομείς κινητικότητας, δίνοντας έμφαση στην εξατομικευμένη εξυπηρέτηση των πελατών της μάρκας.

 

To brand “Mercedes me” περιλαμβάνει ένα «πακέτο» ειδικά προσαρμοσμένων υπηρεσιών κινητικότητας, συνδεσιμότητας, service και χρηματοδότησης καθώς και εμπειρίες της μάρκας που διαρκώς εξελίσσονται.

 

 

 

 

 

 

Όλο το αυτοκίνητο και οι υπηρεσίες της Mercedes-Benz στην οθόνη σου. Το »Mercedes me» φέρνει το μέλλον στο τώρα και το «κατεβάζεις» δωρεάν εδώ και εδώ (από App Store και Play Store, αντίστοιχα). Έχεις-δεν έχεις CLS…

 Οι εφαρμογές και οι υπηρεσίες που προσφέρονται στους πελάτες μέσω του Mercedes me συνοψίζονται σε 5 κατηγορίες:

  • Move: Λύσεις για έξυνες μετακινήσεις

  • Connect: Σύνδεση του αυτοκινήτου παντού και κάθε στιγμή

  • Assist: Προσωποποιημένη προσφορά υπηρεσιών για πελάτες Mercedes me

  • Finance: Εξατομικευμένες χρηματοπιστωτικές υπηρεσίες

  • Inspire: Επίσκεψη στον κόσμο της έρευνας και ανάπτυξης της Mercedes-Benz

Το επιμύθιο της βραδιάς. Η ανθρακί CLS που είδαμε από κοντά είναι ένα εξονυχιστικά μοντέρνο, hi-tech αυτοκίνητο. Στιλπνά όμορφο, με θέσεις για πέντε και εσωτερικό που θες να διασχίζεις την ήπειρο.

 

Θα ήθελα να την οδηγήσω σε ελληνικό δρόμο. Πήρα κανα δυο «καναπεδάκια» στα πεταχτά. Δύσκολα αντιστέκεσαι στα άτιμα τα «καναπεδάκια». Έπρεπε να φύγω νωρίς λίγο αφότου άναψαν όλα τα φώτα. Ναι, είναι «μπροστά» στη Mercedes.

 

Αγαπητοί Karl Benz και Gottlier Daimler, αναπαυθείτε ησύχως. Το «αστέρι» είναι σε ρόλο πρωταγωνιστικό. Επί σκηνής.

Κινητήρες

  • CLS 350 d 4MATIC (210 kW/286 hp, 600 Nm, κατανάλωση καυσίμου σε μικτό κύκλο: 5,6 l/100 km, εκπομπές CO2 σε μικτό κύκλο: 148 g/km)

  • CLS 400 d 4MATIC (250 kW/340 hp, 700 Nm, κατανάλωση καυσίμου σε μικτό κύκλο: 5,6 l/100 km, εκπομπές CO2 σε μικτό κύκλο: 148 g/km) 

  • CLS δ 450 4MATIC (270 kW+ 16 kW/367 hp + 22 hp, κατανάλωση καυσίμου σε μικτό κύκλο: 7,8 l/100 km, εκπομπές CO2 σε μικτό κύκλο: 178 g/km)

Ο νέος, συστηματικά εξηλεκτρισμένος εν σειρά εξακύλινδρος κινητήρας με EQ Boost (ενσωματωμένη μίζα-δυναμό) και ηλεκτρικό κύκλωμα οχήματος 48 V τροφοδοτεί την CLS 450 4MATIC.

Mercedes-AMG CLS 53 4MATIC+: Αυτό το μοντέλο (κατανάλωση καυσίμου σε μικτό κύκλο 8,7 l/100 km, εκπομπές CO2 σε μικτό κύκλο 200 g/km) συνδυάζει σπορ σχεδίαση με δυναμικές επιδόσεις και υψηλή αποδοτικότητα. Το βασικό της εξάρτημα είναι ένας νέος, εξηλεκτρισμένος 3λιτρος κινητήρας με διπλή υπερπλήρωση και ηλεκτρικό βοηθητικό συμπιεστή.

Info: mercedes.gr / Photo: Mercedes/ 4Drivers

 

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει

Γιάννης Κωνσταντόπουλος
Γιάννης Κωνσταντόπουλος
Ο Γιάννης Κωνσταντόπουλος έχει περισσότερες από δύο δεκαετίες στο χώρο των Media και του Ειδικού Τύπου (Car Magazine, Top Gear, Esquire, Porsche Magazine, Eurobanker κ.ά.). Τα τελευταία έξι χρόνια «οδηγεί» το 4Drivers με συμμετοχή αρθρογράφων που εκτιμούν την αντικειμενική ενημέρωση, την απόλαυση της οδήγησης και τη δημιουργική ματιά. Ταυτόχρονα, εκδίδει το Best of Cars και άλλες concept εκδόσεις. Οι φήμες λένε πως με τόση κατανάλωση βενζίνης, βαρύνεται για σημαντικό μέρος της τρύπας του όζοντος. Δηλώνει ένοχος.

Texting: 21 μέτρα ρίσκου. Πόσο αξίζουν τα μηνύματα;

Κόφ'το, κλείσ' το, άσ' το για αργότερα το κινητό. Υπακοή και σεβασμός απ΄όλους μας, ειδικά τους σκεπτόμενους Πραγματικούς Οδηγούς που οφείλουν να θέτουν το παράδειγμα. 21 μέτρα ρίσκου είναι πολλά

Ο Τζέιμς Χαντ του καλοκαιριού

«Μόλις 45 χρόνια πρόλαβε να ζήσει ο Χαντ. Ήταν αρκετά για να τα κάνει όλα. Να κυνηγήσει το όνειρό του οδηγώντας στο απώγειο του σπορ, τη Φόρμουλα 1. Αλλά και να κοιμηθεί με περισσότερες από 5.000 γυναίκες»

Καθαρόαιμη Lancia Rally 037

Το αυτοκίνητο-σταθμός πουλήθηκε έναντι €770.000...

Γιατί δεν βλέπεις συχνά τις Lotus στο δρόμο;

«Όσο και να γκρινιάζουμε πως θέλουμε αγνά και παρθένα driver's car, όταν έρθει η ώρα να βγουν τα χρήματα απ' την τσέπη βγαίνει ο πιο ασφαλής εαυτός μας στην επιφάνεια. Ελαχίστων εξαιρουμένων. Κάποιων τολμηρών με Lotus, για παράδειγμα»

Citroën C5 Aircross. Το Citroën της δεκαετίας πάει «σφαίρα»

«Το Citroën C5 Aircross SUV μάλλον δικαιολογημένα μόλις έκανε επίδοση-ρεκόρ για τη μάρκα. Τολμηρό, άνετο, τόσο ποιοτικό όσο ποτέ και με χαρακήρα τυπικά Citroën»

Τρέχοντας με Radical. Η έξυπνη κίνηση της χαρντκορίλας

Η Radical θέλησε να μπει ως ένας άλλος ριζοσπάστης στο «χώρο» του εστιασμένου, πισταδόρικου motorsport