Δεν είναι το τούνελ της Αττικής Οδού, ούτε τα τούνελ του ψυχρού πολέμου στο Βερολίνο. Είναι αυτό το εξόγκωμα στο κέντρο του αυτοκινήτου. Σα να περνά ο προαστιακός ανάμεσα απ’ τα πόδια σου. Ή τα δικά της
«Τι είναι αυτό το πράγμα που εξέχει και μας χωρίζει τον έναν από τον άλλον, αγάπη μου;»
Το τούνελ είναι αυτός ο όγκος μέσα στη μέση του αυτοκινήτου που πρέπει μονίμως να περνάς για να κατέβεις από τη λάθος πόρτα. Μπροστά βολεύεται
Λίγο το χειρόφρενο, λίγο η κονσόλα, λίγο ο «τεμπέλης» και, τέλος πάντων, το τούνελ μετάδοσης διασκεδάζεται.
Πίσω, όμως, είναι Βατερλό. Άσε που όταν κάθεται η αδελφή της γυναίκας σου ανοίγει τα πόδια δεξιά-αριστερά και μετά πρέπει εσύ να μην κοιτάς ποτέ τον καθρέφτη.
Ασυγχώρητο το τούνελ και στο κάτω-κάτω, όταν η κίνηση είναι πίσω, να το καταλάβω. Περνά ο κεντρικός άξονας, χωρίς αυτόν η μαγεία χάνεται, άρα καλώς κάνει και υπάρχει
Όμως, στο προσθιοκίνητο; Τι διάολο, δε μπορούν να περάσουν τον σωλήνα της εξάτμισης κάπως αλλιώς;
Πρέπει να μπαίνει μέσα στην καμπίνα και να μας δυσκολεύει;
Ας τον έκαναν κάτι άλλο ή ας έβγαζαν την εξάτμιση από το πλάι. Παρότι αυτό είναι κιτς. Εκτός αν είναι Dodge Viper.
Εκτός και αν είναι πισωκίνητο, όπως το εικονιζόμενο Mercedes-AMG SLS Black Series, οπότε είναι γαμώ!
Photo: mercedes-benz.gr
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.