Μετράει η ευθεία στα hot hatch; Το video της αλήθειας

Post date:

Author:

Category:

Πέντε από τα πιο ενδιαφέροντα hot hatch της αγοράς στήνονται στην ευθεία. Όση σημασία έχει αυτή. Έχει; Φίλε petrolhead, εκφράσου ελεύθερα 

H θέα αυτοκινήτων όπως των Mercedes-AMG A35, BMW M140i, VW Golf R, Audi S3 και Ford Focus RS να είναι στημένα στην ευθεία έχει ενδιαφέρον.

Αν μη τι άλλο, η επιτάχυνση από στάση ήταν, είναι και θα είναι -όσο υπάρχουν συγκριτικά σ’ αυτόν τον πλανήτη- σημείο που διασταυρώνουν τα ξίφη τους οδηγοί απ΄όλο τον κόσμο. Είτε σε fora του διαδικτύου είτε σε δρόμο είτε σε πίστα. Το τελευταίο είναι και το προτιμότερο.

Ναι, ένα δυνατό 0-100 (θα έλεγα χοντρικά κάτω από 5») είναι στοιχείο που ενδιαφέρει σε μια αγορά αυτοκινήτου. Το θέμα δεν είναι αν θα κάθεσαι σε κάθε φανάρι να το επιβεβαιώνεις. Αυτό είναι άκυρο, προσβλητικό για τις συνολικές δυνατότητες τις οποίες έχουν σήμερα τα hot hatch και επιβαρυντικό για τη μετάδοση – ακόμα κι αν έχεις ένα αυτόματο κιβώτιο που ταλαιπωρεί λιγότερο σε σχέση με ένα χειροκίνητο.

Επίσης, η παραπάνω σύγκριση θα μπορούσε να φανεί άδικη. Ένα πισωκίνητο, όπως η BMW M140i, θεωρητικά δεν έχει τύχη σε μια λογική ευθείας απέναντι σε τετρακίνητο ανταγωνισμό

Και όντως στο 400άρι του video δεν κατάφερε να κερδίσει το Audi S3 που «έγραψε» ένα πειστικό 13.2» και την AMG A35 που ακολούθησε με ένα 13.5». Ήρθε όμως 3η με ένα εντυπωσιακό, κατά την ταπεινή μου άποψη, 13.6» – μπροστά από το Golf R και το Focus RS που ήρθε τελευταίο.

Μερικές φορές το πιο fun αυτοκίνητο της κατηγορίας δεν διαπρέπει σε τέτοιου είδους μετρήσεις. Όχι ότι έχει και τόση σημασία – για μένα τουλάχιστον.

Ωστόσο, ρολαριστή και με 3η στο κιβώτιο, η τελευαία πισωκίνητη 1 Series καταφέρνει να έχει το προβάδισμα. Είναι τα 3λιτρα κυβικά,, διάολε.

Όπως θα δείτε και στο video (το οποίο, εντάξει, έχει και στοιχεία παλιμπαιδισμού με καρδούλες και άλλα άσχετα), το S3 ήταν καταιγιστικό στο 400άρι, η Mercedes η πιο ικανή στο φρενάρισμα και, όπως είπαμε η M140i στη ρεπρίζ.

Λοιπόν, θα ήταν τέτοιου είδους μετρήσεις κριτήριο επιλογής σου; Φίλε petrolhead, εκφράσου ελεύθερα. 

Photo: carwow

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει

DS 3 Crossback. Γενναιότητα σε ελληνική άσφαλτο

To DS 3 Crossback λέει πως «θέλει να αναδείξει τη δουλειά των καλύτερων τεχνιτών της βιομηχανίας». Δεν το ακούς συχνά αυτό στη σημερινή, παγκοσμιοποιημένη και πολλάκις κοπιαρισμένη αυτοκινητοβιομηχανία

Η απαγορευμένη διαφήμιση του Golf. Για τη μάνα σου

Η απαγορευμένη διαφήμιση του Golf πυροδότησε το ίντερνετ. Δεν έχει να κάνει με το αυτοκίνητο. Έχει να κάνει με τη μάνα μου, τη δική σου, τις μελλοντικές

Η ελευθερία τού να μην ανήκεις

«Αυτές τις μέρες συμπληρώνονταιι 8 χρόνια 4Drivers. Και αν έπρεπε ένα μόνο κείμενο να χαρακτηρίσει τη φιλοσοφία του, είναι αυτό. Μόνο freedom - που θα ´λεγε και ο Braveheart»

Texting: 21 μέτρα ρίσκου. Πόσο αξίζουν τα μηνύματα;

Κόφ'το, κλείσ' το, άσ' το για αργότερα το κινητό. Υπακοή και σεβασμός απ΄όλους μας, ειδικά τους σκεπτόμενους Πραγματικούς Οδηγούς που οφείλουν να θέτουν το παράδειγμα. 21 μέτρα ρίσκου είναι πολλά

«Βαρετό» Golf; Σηκώνει πολλή συζήτηση

Λίγο πριν την εμφάνιση του Golf Mk8, ας βάλουμε τα πράγματα σε μία ρεαλιστική τάξη

Ο Τζέιμς Χαντ του καλοκαιριού

«Μόλις 45 χρόνια πρόλαβε να ζήσει ο Χαντ. Ήταν αρκετά για να τα κάνει όλα. Να κυνηγήσει το όνειρό του οδηγώντας στο απώγειο του σπορ, τη Φόρμουλα 1. Αλλά και να κοιμηθεί με περισσότερες από 5.000 γυναίκες»

Μικρά αυτοκίνητα υπό απειλή. Ποια είναι;

«Ένα μικρό αυτοκίνητο οφείλει να είναι φτηνό. Αλλιώς δεν θα πουλήσει. Τα περιθώρια είναι πολύ στενά στα μίνι αυτοκίνητα. Μερικές φορές και στα υπερμίνι»