Πέντε από τα πιο ενδιαφέροντα hot hatch της αγοράς στήνονται στην ευθεία. Όση σημασία έχει αυτή. Έχει; Φίλε petrolhead, εκφράσου ελεύθερα
H θέα αυτοκινήτων όπως των Mercedes-AMG A35, BMW M140i, VW Golf R, Audi S3 και Ford Focus RS να είναι στημένα στην ευθεία έχει ενδιαφέρον.
Αν μη τι άλλο, η επιτάχυνση από στάση ήταν, είναι και θα είναι -όσο υπάρχουν συγκριτικά σ’ αυτόν τον πλανήτη- σημείο που διασταυρώνουν τα ξίφη τους οδηγοί απ΄όλο τον κόσμο. Είτε σε fora του διαδικτύου είτε σε δρόμο είτε σε πίστα. Το τελευταίο είναι και το προτιμότερο.
Ναι, ένα δυνατό 0-100 (θα έλεγα χοντρικά κάτω από 5”) είναι στοιχείο που ενδιαφέρει σε μια αγορά αυτοκινήτου. Το θέμα δεν είναι αν θα κάθεσαι σε κάθε φανάρι να το επιβεβαιώνεις. Αυτό είναι άκυρο, προσβλητικό για τις συνολικές δυνατότητες τις οποίες έχουν σήμερα τα hot hatch και επιβαρυντικό για τη μετάδοση – ακόμα κι αν έχεις ένα αυτόματο κιβώτιο που ταλαιπωρεί λιγότερο σε σχέση με ένα χειροκίνητο.
Επίσης, η παραπάνω σύγκριση θα μπορούσε να φανεί άδικη. Ένα πισωκίνητο, όπως η BMW M140i, θεωρητικά δεν έχει τύχη σε μια λογική ευθείας απέναντι σε τετρακίνητο ανταγωνισμό
Και όντως στο 400άρι του video δεν κατάφερε να κερδίσει το Audi S3 που «έγραψε» ένα πειστικό 13.2” και την AMG A35 που ακολούθησε με ένα 13.5”. Ήρθε όμως 3η με ένα εντυπωσιακό, κατά την ταπεινή μου άποψη, 13.6” – μπροστά από το Golf R και το Focus RS που ήρθε τελευταίο.
Μερικές φορές το πιο fun αυτοκίνητο της κατηγορίας δεν διαπρέπει σε τέτοιου είδους μετρήσεις. Όχι ότι έχει και τόση σημασία – για μένα τουλάχιστον.
Ωστόσο, ρολαριστή και με 3η στο κιβώτιο, η τελευαία πισωκίνητη 1 Series καταφέρνει να έχει το προβάδισμα. Είναι τα 3λιτρα κυβικά,, διάολε.
Όπως θα δείτε και στο video (το οποίο, εντάξει, έχει και στοιχεία παλιμπαιδισμού με καρδούλες και άλλα άσχετα), το S3 ήταν καταιγιστικό στο 400άρι, η Mercedes η πιο ικανή στο φρενάρισμα και, όπως είπαμε η M140i στη ρεπρίζ.
Λοιπόν, θα ήταν τέτοιου είδους μετρήσεις κριτήριο επιλογής σου; Φίλε petrolhead, εκφράσου ελεύθερα.
Photo: carwow
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.