Η υπέροχη BMW M2 CS, το σασί που απ’ την αρχή, ως αρχιτεκτονική διαστάσεων, φάνηκε ως ο σύγχρονος διάδοχος της E46 M3, είναι το εξελιγμένο, κύκνειο άσμα της τρέχουσας γενιάς της Σειράς 2. Ωστόσο κάτι τρέχει με τη ζυγαριά
Κάτω από το καπό της BMW M2 CS βρίσκεται ο 6-κύλινδρος twin-turbo κινητήρας των προηγούμενων M3 και M4 με απόδοση 450 ίππων. Για την ακρίβεια, αποδίδει επιπλέον 40 ίπποι σε σχέση με τη M2 Competition
Αν δει κανείς τις επίσημες προδιαγραφές της BMW και κάνει μία σύγκριση των specs μεταξύ των δύο αυτοκινήτων, της M2 Competition και της BMW M2 CS, θα διαπιστώσει ότι ζυγίζουν ακριβώς το ίδιο
Για την ακρίβεια, 1,625 κιλά.
Δεν είναι του παρόντος να μπούμε στο θέμα του κατά πόσο αυτή η τιμή είναι σχετικά υψηλή για ένα μικρό αμάξωμα.Όμως, εκκρεμεί ένα ερωτηματικό.
Κι αυτό γιατί η BMW M2 CS φέρει στοιχεία που, φυσιολογικά μειώνουν το βάρος της. Ναι, ίσως η επιπλέον ισχύς σε σχέση με τη M2 Competition να επιβάλλει κάποια επιπλέον κιλά στο σύστημα ψύξης. Αλλά και πάλι.
Η M2 CS στη ζυγαριά
Με μία γρήγορη ματιά, η CS θα έπρεπε να είναι περίπου 90 κιλά ελαφρύτερη. Άλλωστε αυτή δεν είναι η φιλοσοφία των εκδόσεων CS;
Ας τα δούμε ένα-ένα.
Για πρώτη φορά σε έκδοση της BMW M2 υπάρχει οροφή από ανθρακόνημα: -10kg
Σφυρήλατοι τροχοί: -20kg
Πλαστικό καπό ενισχυμένο με ανθρακονήματα (CFRP): -11kg
Κεραμικά φρένα: -22kg
Λεπτομέρειες στο εσωτερικό από ανθρακόνημα: -2,5kg
Χειροκίνητο κιβώτιο: -25kg *(για αντίστοιχη M2 Competition)
Σύνολο: -90,5kg
Το μυστήριο της M2 CS
Θα περίμενε κανείς ότι τόσα ακριβά υλικά και εξοικονόμηση βάρους η εταιρεία θα τα προωθούσε επικοινωνιακά ως ένα πολύ σημαντικό πλεονέκτημα της BMW M3 CS.
Πλεονέκτημα που, πέραν της επιπλέον ισχύος, θα δικαιολογούσε πιο πειστικά και τη σημαντική τιμολογιακή διαφορά που χωρίζει τις δύο κορυφαίες εκδόσεις της M2. Mέχρι στιγμής πάντως, και εφόσον οι τεχνικές προδιαγραφές στους επίσημους ιστότοπους της BMW παραμένουν αμετάβλητες, δεν υπάρχει επίσημη απάντηση
Μέχρι νεοτέρας έχει ενδιαφέρον το παρακάτω, καλογυρισμένο review.
Photo: bmw.gr
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.