Σαν σήμερα γεννήθηκε ο Valentino Rossi. Ο ”Vale”. Ο ”Γιατρός”. Και για πολλούς, ο μεγαλύτερος αναβάτης που γνώρισε το σπορ των δύο τροχών. Και παρότι δεν γράφουμε για μοτοσικλέτες, γράφουμε για τον Valentino Rossi γιατί ακριβώς επιβεβαιώνει τον κανόνα ως εξαίρεση. Τεράστιος. Φαινόταν από μπόμπιρας
Σαφώς και τα στατιστικά είναι με το μέρος του. Κανείς δεν έχει κερδίσει περισσότερα καθώς είναι ο μόνος που έχει κατακτήσει το Πρωτάθλημα στα 125cc, 250cc, 500cc και στο Moto GP
Η επιτυχία για όσους τον γνώρισαν από κοντά, είναι χαρακτηριστικό τριών πραγμάτων. Του τεράστιου ταλέντο του. Της άμετρης αποφασιστικότητάς του. Και, για κάποιους, της επιθετικής του προσέγγισης – στοιχείο που μετρά πολύ στον επαγγελματικό αθλητισμό.
Ο Valenetino Rossi έχει ξεφύγει από το επίπεδο του απλού αναβάτη. Έγινε σύμβολο. Κατάφερε να τον μάθουν ακόμα και άνθρωποι που δεν έχουν ξέρουν να καβαλάνε ούτε και «παπί». Όπως εγώ.
Ο Rossi κατάφερε να μας κάνει να καθίσουμε να δούμε αγώνα Moto GP, όχι μόνο για να ανακαλύψουμε πόσο πολύ πιο ενδιαφέρον είναι σε σχέση με τη Formula 1 αλλά και για να θαυμάσουμε τη μαεστρία ενός ανθρώπου που, ακόμα και σήμερα, στα 40 του χρόνια συνεχίζει να είναι απόλυτα μάχιμος.
Ανάμεσα στα κορίτσια που καίγονταν για να υπογράψει τα σουτιέν τους, ανάμεσα στα εκατομμύρια το χρόνο που κερδίζει από τα συμβόλαια που έχει με εταιρείες, και ανάμεσα στην παρουσία του ως ένα γνήσιο ιταλικό σύμβολο, ο Rossi είναι μια κατηγορία μόνος του.
Ευχάριστος, ανάλαφρος, με μια φυσική ικανότητα να διαχειρίζεται τα media και να διασκεδάζει. Την οδήγηση και τη ζωή του. Τόσο στο Λονδίνο όπου διαμένει, όσο και στις πίστες όλου του κόσμου.
Vale, σε ευχαριστούμε για το fun που μας προσέφερες και την ευκαιρία που μας έδωσες να δούμε με διαφορετικό μάτι κάτι που κινείται εξωπραγματικά γρήγορα με δύο τροχούς λιγότερο. Ορόσημο.
Χρόνια πολλά, Μεγάλε!
Υ.Γ. Το ντοκιμαντέρ που είναι αφιερωμένο στον Valentino Rossi εξηγεί πως ο «Γιατρός» άγγιξε την τελειότητα στη σέλα. Περαστικά μας…
Photo: motorsportmagazine
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.