Οι κομπάρσοι και το software. Κρατάτε γερά

Post date:

Author:

Category:

Για όσους αγαπούν την οδήγηση, αυτήν την ψιλοξεχασμένη συμμετοχή των άνω και κάτω άκρων, ο πρωταγωνιστής είναι, και πρέπει να παραμείνει, ο οδηγός. Θα μπορέσει το εξελιγμένο software να αντικαταστήσει την αναλογική σύνδεση με το μηχάνημα;

Lotus Elise

H φωτό της φλουταρισμένης Elise εκφράζει τους τελευταίους των Μοϊκανών της οδήγησης. Βαστάτε


Δεν έχω αντίρρηση στο νομό της ευκολίας. Αντί να μου φέρνει την πίτσα ο ντελιβεράς, την ίδια γεύση θα έχει όταν την παραλαμβάνω από ένα αυτοκινούμενο όχημα. Συμβαίνει ήδη στην Αμερική με την πίτσα Dominos, για παράδειγμα

Όμως το υπόβαθρο όλης της ιδέας της ελευθερίας που υπηρέτησε το αυτοκίνητο εδώ και έναν αιώνα είναι το δικαίωμα της επιλογής.

Θέλω να πιστεύω ότι οι κατασκευαστές θα διατηρήσουν την επιλογή, όσο αυτόνομα αυτοκίνητα κι αν καταλήξουν τα αυτοκίνητά τους στους δρόμους της νέας ψηφιακής Ντίσνειλαντ.

Όχι γιατί ηθικά είναι σωστό αλλά γιατί αλλιώς θα απαξιωθει ο δικός τους ρόλος: tο να φτιάχνουν αυτοκίνητα που γουστάρεις να τα οδηγείς και όχι απλώς σε μεταφέρουν.

Πριν γίνουμε όλοι «γατάκια» -αν δεν έχουμε ήδη γίνει- στις επιταγές των Amazon, Google, Apple και λοιπών, η ελευθερία τού να οδηγείς αυτό που πραγματικά γουστάρεις σε ωραίους επαρχιακούς δρόμους είναι μια μορφή ελευθερίας εν κινήσει


Για τα αυτοκίνητα που αγαπάμε. Ζητούνται ομοϊδεάτες

Mazda MX-5 1.5 100th Anniversary δοκιμή

Πόσοι κατασκευαστές το καταφέρνουν;

Όσοι είναι έξυπνοι και μπροστά από τις εξελίξεις.

Για παράδειγμα, η Toyota έχοντας σχηματίσει τη γκάμα της με ένα σωρό υβριδικά (τύπου Prius, αδιάφορα για τους λάτρεις της οδήγησης), η Toyota μπόρεσε να χωρέσει στο μέσο όρο ρύπων της γκάμας της και τα οδηγοκεντρικά. Έτσι μπόρεσε να σηκώσει τυχόν πρόστιμα και κατασκευαστικά κόστη. Για την ώρα

Πώς το κατάφερε; Αναφέρθηκε. Έξυπνα.

Πόσοι θα αντέξουν; Όσοι έχουν απόθεμα κεφαλαίoυ. Πώς θα αντιδράσει η αγορά; Θα δείξει.

Το software

To βέβαιο είναι πως η ηλεκτροκίνηση στο δυτικό κόσμο θα είναι για τις επόμενες δεκαετίες η νέα νομοτέλεια.

Όσον αφορά τους οδηγικούς τρόπους ενός αυτοκινήτου, το πώς είναι στημένο, το εάν έχει πραγματικό ενδιαφέρον να μπεις και να φύγεις απλώς και μόνο για να οδηγήσεις, θα κριθεί στο εξελιγμένο λογισμικό. Το software

Κι αυτό γιατί οι εταιρείες, είτε από ‘δω είτε από ‘κει, θα βρουν τρόπους να τα κάνουν πιο ενδιαφέροντα, λιγότερο άψυχα.

Και ίσως το επίμαχο θέμα θα είναι από ποιο ράφι ψωνίζεις software. Από το επάνω ή από το κάτω;

Κάποιοι είναι κοντά. Άλλοι έχουν δρόμο ακόμα. Όμως το θέμα είναι να μην εθιστεί η συντριπτική πλειονότητα του αγοραστικού κοινού στα ”skateboard”. Ψάξτε λίγο τον όρο όπου αναφέρεται σε αυτοκίνητα

Photo: 4Drivers


Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει