Σύγκρουση δύο κόσμων στη Ζήρεια

Post date:

Author:

Category:

Τι μπορεί να αγοράσει κάποιος στο μεταμνημονιακό ελληνικό τοπίο; Η «μετωπική» των €20.000

Στην αριστερή «γωνία», τρία μεταχειρισμένα αυτοκίνητα που μερικά χρόνια πριν αποτελούσαν την «αφρόκρεμα» των σπορ σεντάν.

old-car-vs-nes-car

- Διαφήμιση-

Εξακολουθούν να προκαλούν το οδηγικό ενδιαφέρον ακόμα και σήμερα. Όπως και την αυξημένη κατανάλωση βενζίνης.

Και στη δεξιά «γωνία», ένα τυπικό δείγμα ενός καινούργιου, καλά εξοπλισμένου υπερμίνι. Εν έτει 2019, χοντρικά, όσο παίρνεις έναν από τους μεταχειρισμένους -και με κάμποσα χιλιόμετρα- μύθους του παρελθόντος, τόσο αγοράζεις και το «μικρό».

Το οποίο «μικρό», όπως γενικά τα περισσότερα νέας γενιάς υπερμίνι, καταναλώνουν ελάχιστα, διαθέτουν εγγύηση και τα ψηφιακά gadgets που συνηθίσαμε να θέλουμε. Αλλά πάνε και σβέλτα, αν ξέρεις να τα αξιοποιήσεις. Η πρόοδος σε σασί και αναρτήσεις είναι εμφανής.

Στην ελληνική αγορά το λεγόμενο «B segment», δηλαδή η κατηγορία των υπερμίνι (Yaris, Polo, 208, Fiesta, Ibiza, i20, Micra, Clio, Corsa κ.ο.κ.) είναι αυτή που κυριαρχεί σταθερά στις πωλήσεις. Αλλά ακόμα και στην Ευρώπη εμφανίζει σταθερά σημεία ανόδου καθώς η γενικότερη ύφεση «έσπρωξε» πολλούς καταναλωτές σε πιο προσιτές λύσεις.

Όμως κάθε φορά που θα βλέπουμε φροντισμένα αυτοκίνητα που «έγραψαν» τη δική τους ιστορία, όπως το μπλε, γκρι και άσπρο της αριστερής «γωνίας», θα μας πιάνει το υπαρξιακό του διλήμματος. 

Παλιό θρυλικό και βενζινοβόρο ή καινούργιο, μικρό και αγχολυτικό;  Οι εποχές και οι αριθμοί «φωτογραφίζουν» το δεύτερο. Sorry.

- Διαφήμιση-

Photo:  Βαγγέλης Μαραγκός

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει