Τι είπες τώρα; Με ένα μόνο αυτοκίνητο για το υπόλοιπο της ζωής μου; Όπα. Γίνεται αυτό; Σε μια εποχή που συχνά βαριόμαστε γρήγορα αντικείμενα και ανθρώπους; Ναι, όντως, δύσκολο. Έως πολύ. Αλλά η απάντησή σου δείχνει πού είσαι ταγμένος
Σύνδεση του ανθρώπου με το αγαπημένο τετράτροχο. Σόρι κιόλας, αλλά η φωτό με τον ηλικιωμένο κύριο και την παλιά Ε30 τη λες και συγκινητική
Μερικές από τις αγγελίες από τα πιο ποθητά αυτοκίνητα στον πλανήτη που πωλούνται είναι εκεί, στις αγγελίες, επειδή κάποιος βαρέθηκε μια 458 Italia, μια GT3 ή και μια McLaren
Άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου αλλά, ως γνωστόν, η νύχτα φεύγει και ο κορεσμός έρχεται. Είτε με Fiat, είτε με Ferrari
Και ξέρεις, ε; Κάποιες φορές, αν έχεις κάνει μεγάλη διαδρομή στη ζωή σου, αν έχεις γράψει πολλά «χιλιόμετρα», ο κορεσμός μπορεί να έρθει πιο γρήγορα με το δεύτερο. Με τη Ferrari…
Μα, θα πεις, να βαρεθείς το κόσμημα; Το über alles και το άτι απ΄το Μαρανέλο; Γίνεται; Εννοείται και γίνεται. Όπως ο Vincent Cassel βαρέθηκε τη Monica Bellucci. Όλα γίνονται.
Ή μπορεί και όχι. Έχει να κάνει με τον άνθρωπο. Αλλά και με μια ιδιότητα που εκτιμώ βαθιά σε όσους την κατέχουν. Λέγεται αυτάρκεια. Που δεν πρέπει να συγχέεται με τη μιζέρια. Ή τη βαρεμάρα να πραγματώσεις το όνειρό σου. Ή μια «δε βαριέσαι» στάση ζωής.
Αλλά οκέι, για να το συνοψίζουμε το ζήτημα, ας μπεις, έστω για λίγο, στη φάση της πρόβλεψης. Με ποιο αυτοκίνητο θα μπορούσες να γεράσεις μαζι του; Εδώ δεν μιλάμε για ρομάντζα τύπου «το αυτοκίνητο που γεννήθηκα» ή «αυτό του πατέρα μου στο παλιό γκαράζ» – αν και κάτι τέτοιο δεν απαγορεύεται. Δημοκρατία έχουμε. Σιγά.
Μιλάμε, όμως, κυρίως για εκείνο που, μετά από διάφορα αυτοκίνητα που πέρασαν απ΄τα χέρια σου, μετά από αυτά που έτυχε να πας μια βόλτα, να δεις, να ακούσεις σε μια πίστα, ή, έστω, να ονειρευτείς, καταλήγεις πως, ναι, θα μπορούσες να το βλέπεις και να οδηγείς για το υπόλοιπο του βίου σου.
Πολιτικό, αγωνιστικό, κλασικό, σπάνιο ή και απρόσμενα συνηθισμένο.
Οne man, one car. Για πες, λοιπόν…
Photo: MikaThetoolhunter
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.