God bless petrolheads. Καλά Χριστούγεννα οδηγώντας

Post date:

Author:

Category:

Αθεράπευτοι ακόμα και εν μέσω (μετα) μνημονίου. Τελειωμένοι άρρωστοι. Petrolheads χωρίς γιατριά. Γιορτάστε οδηγώντας

Porsche 911 Carrera 4S 992

Άπαξ και σου μπει ο ιός εντός, δε βάζεις ησυχία. Μικρόβιο κανονικό. Benzinus Antikatastatus. Άτιμο πράμα, δύσκολα μπορείς να ηρεμήσεις με κάτι λιγότερο απ’ το πραγματικό


Είναι εθιστικό. Σαν να ακούς, ξανά και ξανά, τέρμα δυνατά, το αγαπημένο σου κομμάτι. Αυτισμός εν εξελίξει

Το γκάζι είναι υπέροχο, τεντώνει τις αισθήσεις, γυμνάζει τα αντανακλαστικά. Ζεις τη στιγμή, οι νευρώνες σου σε mental aerobics. 

Σύμφωνοι, τα υβριδικά, τα eco friendly και η λατρεία της αυτονομίας είναι τα νέα σύμβολα. Ανάγκας και θεοί πείθονται. 

Όμως, η δύναμη και η αίσθηση θα παραμείνουν το αλάνθαστο στοιχείο της εξάρτησης με τη λαμαρίνα. Οι petrolheads το γνωρίζουν καλά αυτό.


Ναι, η κατανάλωση έχει μπει βαθιά στη ζωή μας. Όμως, τα δύο προαναφερόμενα στοιχεία, η ισχύς και η αίσθηση που εισπράττεις από το μηχάνημα, παραμένουν κομβικά στη σχέση σου μαζί του

Porsche Carrera 4S petrolheads

Έχουν κι οι petrolheads τα ζόρια τους

Το γκάζι, ωστόσο, έχει τρία μειονεκτήματα. Το πρώτο: αν δεν το σεβαστείς, τιμωρεί. Η ταχύτητα δεν είναι γκολφ, μπριτζ, έστω, τένις. Ακόμα και στο σύγχρονο μπάσκετ όπου πέφτει ξύλο στο «ζωγραφιστό», το πολύ-πολύ να βγάλεις κανένα ώμο. Μόνο ο Μπόμπαν Γιάνκοβιτς ήταν ο μεγάλος άτυχος του σπορ.

Το δεύτερο μειονέκτημα; Είναι η ίδια η ιπποδύναμη. Και είναι μειονέκτημα γιατί πρόκειται για μέγεθος που συνηθίζεται. Θες πιο πολύ. Μέχρι να καταλάβεις πόσο «undrivable» είναι αυτό που καβαλάς πάνω από κάποιο σημείο. Είναι το σημείο που επεμβαίνει το ένστικτο αυτοσυντήρησης. Το οποίο -να το πούμε κι αυτό- σε ορισμένες περιπτώσεις, είναι θεόδοτο δώρο.


Και το τρίτο μειονέκτημα, κατά την ταπεινή μου άποψη, είναι πως όσο περισσότερα αυτοκίνητα οδηγείς, τόσο λιγότερα σε ικανοποιούν. Κατάρα. Και δυστυχώς, πρόκειται για κατάρα ακριβή


Χαίρομαι, ωστόσο, που κάποιοι φίλοι καταφέρνουν να κάνουν το όνειρό τους πραγματικότητα. Όπως ο Παναγιώτης που περιμένει το 2020 με ένα M2 Competition. Εντυπωσιακή είσοδος χρονιάς, δεν μπορώ να πω.

Αντί ευχολογίου

Τεσπά, το 2019 τελειώνει, το 2020 έρχεται – κάτι σαν το Johnnie Walker ένα πράμα. Και επίσης χαίρομαι που, για μια ακόμη χρονιά, η οδήγηση κυκλοφορεί ανάμεσά μας. Δεν πέθανε στα ηλεκτρικά και η αυτόνομη οδήγηση θέλει καιρό ως υποδομή στην Ελλάδα.

Να πω και δόξα το Θεό που ζούμε σε μια χώρα που επιτρέπει να εξαφανιστείς σε ένα κάρο επαρχιακούς δρόμους στην καρδιά του χειμώνα και να χαρείς οδήγηση; Θα το πω.

Καλά Χριστούγεννα σε όλους. Petrolheads, μη petrolheads και λοιπά γυναικόπαιδα. Άντε και του χρόνου.


Photo: Frank Ratering

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει