Στα προ ύφεσης χρόνια, με €30,000 οριακά έπαιρνες ένα καλό αυτοκίνητο. Ως καινούργιο. Όχι ότι έχει αλλάξει λίγο-πολύ αυτό το όριο. Απλώς σήμερα η κίνηση τού να καταθέσεις αυτό το ποσό προκύπτει πιο δύσκολα. Τι θα αποφάσιζες;
Περίπτωση το Hyundai i30 N. Τα κάνεις όλα και συμφέρει. Επιλογές υπάρχουν. Μαζί και με τα διλήμματα μεταξύ καινούργιου ή μεταχειρισμένου που δίνουν και παίρνουν
Το χόμπι της αναζήτησης αγγελίας καλά κρατεί στην κατεχόμενη φορολογικά Ελλάδα. Μιλώντας για μεταχειρισμένο
Εκεί, δηλαδή, που με €20,000 – €30,000 μπορείς να ψωνίσεις κάτι που μέχρι πριν λίγα χρόνια είχε τριπλάσια έως και τετραπλάσια τιμή.
Αλλά, βλέπεις, τα κυβικά εκατοστά είναι προπατορικό αμάρτημα στη χώρα της φαιδράς πορτοκαλέας και λίγοι τολμούν. Και σε επίπεδο μεταχειρισμένου, το δίλιτρο είναι, ως φαίνεται, το ανώτατο όριο.
Από ΄κει και πέρα, για όσους μπορούν να διαθέσουν αυτό το ποσό, μένει η αγορά του καινούργιου.
Η απόλαυση σε λογικό κόστος
Είναι αλήθεια πως το downsizing επέτρεψε να έχεις ένα αξιόμαχο, οδηγοκεντρικό αυτοκίνητο ακόμα και κάτω από το όριο των €30,000 – που το βάλαμε, έτσι, περισσότερο ως ψυχολογική μπάρα στο άρθρο.
Περιπτώσεις μικρών σε κατηγορίας ”GTi”, από Fiesta ST μέχρι μεσαίων hatchback που κεντρίζουν το ενδιαφέρον, όπως τα Hyundai i30 Ν και Leon Cupra που είχαμε οδηγήσει (εδώ και εδώ, αντίστοιχα) καταφέρνουν να κλέβουν τις καρδιές μας χωρίς να εκτελούν τον προϋπολογισμό.
Αλλά αν θες να έχεις πρόσβαση στην αφρόκρεμα της αγοράς -βλέπε από Type R μέχρι M2 και Boxster 718– πρέπει να πουλήσεις όργανα και να βάλεις υποθήκη το πατρικό
Τα ορόσημα της περασμένης δεκαετίας
Επανέρχομαι στο θέμα αφού την ίδια στιγμή, με τα δεδομένα χρήματα του τίτλου μπορείς να αποκτήσεις το όνειρο ή ένα λάβαρο της περασμένης δεκαετίας.
Από STi και Evo μέχρι Honda S2000 – μαζί με την παλαιότητα, τη φθορά του χρόνου, τα υψηλά τέλη κυκλοφορίας και την όποια κατανάλωση. Αλλά να σου μείνουν και ρέστα. Δεν μπορείς να ξεφύγεις, Έλληνα πετρολχεντά. Από κάπου θα σε τσιμπήσει το σύστημα.
Μπορείς, επίσης, να πάρεις και ένα διαμέρισμα. Ή να ζήσεις «έξω καρδιά» για κανα δυο χρόνια – χωρίς υπερβολές, έτσι;
Λοιπόν; Τι θα έπαιρνες μέχρι το τριαντάρι; Φίλε οδηγέ, εκφράσου ελεύθερα.
Photo: Hyundai / Γ. Καραγιωργάκης / Boris Pillipenko / 4Drivers
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.