Γιατί το δυνατό πισωκίνητο είναι ο ''άλφα σερνικός'' της αυτοκίνησης

Post date:

Author:

Category:

BMW M3 drift

 

Το χειρότερο που μπορεί να σου συμβεί είναι ένα προσθιοκίνητο ψοφίμι. Να, γιατί

Τα προσθιοκίνητα αυτοκίνητα είναι σαν τις πεθερές. Υπάρχουν γιατί δε γίνεται αλλιώς. Όταν όμως δεν έχουν και ισχύ είναι σαν τις κακές πεθερές: πρέπει να πεθάνουν.

Γιατί υπέπεσαν στο μέγιστο αμάρτημα όχι μόνο να έχουν την κίνηση στο λάθος άξονα, αλλά και να μην πηγαίνουν βήμα. Ποιος ο χαβαλές; Ποιο το νόημα;

Να πεις πως γλιτώνεις σε χρήμα διαλέγοντας προσθιοκίνητο, το παίρνεις σε άλογα. Αν όμως δεν παίρνεις ούτε αυτό, καλύτερα το λεωφορείο (είναι και πισωκίνητο). Τάφος, πίκρα, ντροπή και αίσχος.

Φυσικά, αυτοκίνητα χαμηλής ισχύος υπάρχουν και πισωκίνητα.  Αρκεί να μετρήσει κανείς τα 116 και 316 όλων των γενεών που κυκλοφορούν στην Ελλάδα.

Αλλά δεν πειράζει. Γιατί είναι τόσο καλά αυτοκίνητα που ακόμη και με το μικρό αυτό μοτέρ μπορεί κανείς να απολαύσει τις χάρες τους. Κρίμα βέβαια, γιατί το σασί μπορεί πολύ περισσότερα (πισωκίνητο γαρ), αλλά και πάλι το αυτοκίνητο είναι αριστούργημα.

Υπάρχει, φυσικά, και το αντίστροφο πρόβλημα (για τα προσθιοκίνητα πάντα). Πόσα άλογα μπορεί να σηκώσει ο εμπρός άξονας. 200; 300; Με το ζόρι και κόπο.

ford focus rs

 Μόλις τα τελευταία χρόνια μετρημένοι στα δάχτυλα κατασκευαστές υπερέβησαν το Ρουβίκωνα των 300 PS σε FWD. Μέχρι πολύ πρόσφατα, δεν ήταν τυχαίο ότι μόνο ένα αυτοκίνητο παραγωγής είχε την κίνηση εμπρός και πάνω από 250 άλογα. Το Ford Focus RS (Μκ2)

Και τι δεν έκαναν για να χωρέσουν τα άλογα στο προηγούμενο RS. Νέα ανάρτηση εμπρός, άλλο στήσιμο, Revo Knucle, έλεγχο ροπής από τον εγκέφαλο για να μην «τα δίνει» απότομα. Τι να το κάνεις, χαμένος κόπος.

Αντίθετα, η πίσω κίνηση σηκώνει όση ισχύ της δώσεις. 200 άλογα, 300 άλογα, 500 άλογα, 600 άλογα, 700 άλογα 800 άλογα (φτάνει). Όσο πιο πολλά τόσο το καλύτερο.

Είναι το απόλυτο, το όνειρο, το ένα και μοναδικό. Το σούπερ, το σπορ, το σούπερσπορ. Ο «άλφα σερνικός» της αυτοκίνησης. Ο αρχηγός, το αφεντικό, ο άρχοντας και γενικά το τέλειο, το άφταστο, το ξεχωριστό, το ένα το υπέρτατο.

Τώρα, ποιος μπορεί να το οδηγήσει, άλλο θέμα, όμως το αυτοκίνητο είναι εκεί. Εσύ είσαι αδύναμος. Γιατί αυτό, είναι πιο άντρας από σένα. Τόσο καλά!

Photo: Γ. Κούτος / 4Drivers

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει

Texting: 21 μέτρα ρίσκου. Πόσο αξίζουν τα μηνύματα;

Κόφ'το, κλείσ' το, άσ' το για αργότερα το κινητό. Υπακοή και σεβασμός απ΄όλους μας, ειδικά τους σκεπτόμενους Πραγματικούς Οδηγούς που οφείλουν να θέτουν το παράδειγμα. 21 μέτρα ρίσκου είναι πολλά

Ο Τζέιμς Χαντ του καλοκαιριού

«Μόλις 45 χρόνια πρόλαβε να ζήσει ο Χαντ. Ήταν αρκετά για να τα κάνει όλα. Να κυνηγήσει το όνειρό του οδηγώντας στο απώγειο του σπορ, τη Φόρμουλα 1. Αλλά και να κοιμηθεί με περισσότερες από 5.000 γυναίκες»

Καθαρόαιμη Lancia Rally 037

Το αυτοκίνητο-σταθμός πουλήθηκε έναντι €770.000...

Γιατί δεν βλέπεις συχνά τις Lotus στο δρόμο;

«Όσο και να γκρινιάζουμε πως θέλουμε αγνά και παρθένα driver's car, όταν έρθει η ώρα να βγουν τα χρήματα απ' την τσέπη βγαίνει ο πιο ασφαλής εαυτός μας στην επιφάνεια. Ελαχίστων εξαιρουμένων. Κάποιων τολμηρών με Lotus, για παράδειγμα»

Citroën C5 Aircross. Το Citroën της δεκαετίας πάει «σφαίρα»

«Το Citroën C5 Aircross SUV μάλλον δικαιολογημένα μόλις έκανε επίδοση-ρεκόρ για τη μάρκα. Τολμηρό, άνετο, τόσο ποιοτικό όσο ποτέ και με χαρακήρα τυπικά Citroën»

Τρέχοντας με Radical. Η έξυπνη κίνηση της χαρντκορίλας

Η Radical θέλησε να μπει ως ένας άλλος ριζοσπάστης στο «χώρο» του εστιασμένου, πισταδόρικου motorsport