Ποιο είναι το καλύτερο FWD hot hatch όλων των εποχών;

Post date:

Author:

Category:

Απλή η ερώτηση, δύσκολη η απάντηση. Φίλε βενζινοαίματε, εκφράσου ελεύθερα για το αγαπημένο σου hot hatch

MINI JCW πίστα

Σημείωση: η παραπάνω φωτό δεν είναι η απάντηση στο ερώτημα. Είναι όμως ενδεικτική της οδηγικής διασκέδασης που μπορείς να έχεις ακόμα και με ένα προσθιοκίνητο


Τη δεκαετία του ’70 λίγοι μπορούσαν να προβλέψουν πως ένα λίγο διαφορετικό Golf (αρχικά σε 1.6 και αργότερα σε 1.8 λίτρα) θα δημιουργούσε μια ολόκληρη κατηγορία

Τo λογότυπο GTi, και οι όποιες παραλλαγές του στη συνέχεια, είχαν έρθει για να μείνουν. Το Peugeot 205 GTi ήταν η απάντηση των Γάλλων με ένα σασί που τους καθιέρωσε για πολλά χρόνια στην κορυφή της κατηγορίας.


Ιστορικά, οι Γάλλοι παραμένουν σταθερά στις κορυφαίες εκδόσεις των hot hatch, η Opel δείχνει ότι το προσπαθεί συνειδητά (αν και δεν έχει ακόμα την ωριμότητα στο σασί με τους πρώτους), η Ford παραδοσιακά ξέρει να φτιάχνει εξαιρετικά δείγματα. United colors of hot hatches


- Διαφήμιση-

Τα καυτά hatchback, είτε μιλάμε για ένα Golf GTi MK1 που άνοιξε το δρόμο για τη συνέχεια (ναι, ήταν οι Γερμανοί…), είτε για τους Γάλλους που έβγαλαν κοσμήματα σαν το 106 Rallye ή το Clio Williams, είτε για τους Ιάπωνες που έγραψαν τη δικιά τους ιστορία ή ακόμα και τους Ιταλούς, κυρίως με την Alfa 147 GTA (με το πιο ”μουσικό” μοτέρ που μπήκε ποτέ σε τρίθυρο FWD), θα είναι πάντα εδώ.

Η ενδεικτική λίστα

Λοιπόν; Εσύ αποφασίζεις. Αν σου έλεγαν ένα και μόνο ποιο θα ‘ταν; Να μερικά, τελείως ενδεικτικά, με αλφαβητική σειρά.

 

  • Alfa Romeo 147 GTA
  • Ford Fiesta ST
  • Ford Focus RS
  • Nissan Sunny GTi
  • Hyundai i30 N
  • Honda Civic Type R
  • MINI JCW
  • Opel Cosa OPC
  • Peugeot 205 GTi
  • Peugeot 106 Rallye
  • Peugeot 306 GTi
  • Renault Clio Williams
  • Renault Megane RS Trophy
  • Seat Leon Cupra 300
  • Suzuki Swift GTi
  • VW Golf GTi

Υ.Γ. Παρακαλούμε η κεντρική φωτογραφία ας μη θεωρηθεί χειραγώγηση.


Audi RS3 hot hatch

Photo: Θάνος Ηλιόπουλος 

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει