Η βαυαρία έχει τη δική της αφρόκρεμα, τα υπέροχα μοντέλα BMW M. Κι εμείς Μεθάμε με τους φόρους του ελληνικού κράτους. Είναι το δικό μας Οκτόμπερφεστ 2019
Το εικονιζόμενο, το BMW M2 Competition, μπορεί να είναι το πιο «μικρό» της BMW M γκάμας αλλά για μας είναι και το πιο ποθητό. Βέβαια, υπάρχει μία τεχνική δυσκολία. Μας χωρίζει μία απόσταση €83,750. Και, άκου να δεις, σχεδόν τα μισά χρήματα εξ αυτών είναι φόροι. Θαυμάστε έθνος ανάδελφον
Πριν λίγες ημέρες λάβαμε τον ανανεωμένο τιμοκατάλογο της BMW Hellas στο inbox. Υπάρχουν κάποια νέα μοντέλα στη γκάμα, όπως τα 520d, 520d xDrive, 520d xDrive (Touring) και X3 xDrive30e
Όμως το αχόρταγο μάτι του 4D βρέθηκε κατευθείαν να σκανάρει τις τιμές των BMW M, αυτών των υπέροχων κατασκευών που είναι φτιαγμένες για οδηγική απόλαυση. Πολυτάλαντες, δυνατές, κυρίες και αλήτισσες – ναι, το κλισέ είναι γνωστό. Αλλά λέει την αλήθεια. Είναι έτσι.
Ακριβό Μηχάνημα, φτιαγμένο για οδήγηση
Διότι μπορεί η BMW να εξελίσσεται σε ορισμένα μοντέλα της διαφορετικά απ΄ό,τι μας είχε συνηθίσει στο παρελθόν (βλ. νέα Σειρά 1), μπορεί να αφήνει τον πλανήτη να αναρωτιέται για το πού πάει το πράγμα αισθητικά (βλ. φημολογούμενη μάσκα για τις αναμενόμενες Μ3/Μ4), όμως το άγιο δισκοπότηρο παραμένει.
Τα Μ2, Μ3, Μ4 και ούτω καθ’ εξής με το λογότυπο «Μ», συνδυάζουν τόσο εθιστικά οδηγικά στοιχεία που η BMW φροντίζει να μη διαταράξει τη συνταγή με πειραματισμούς. Τουλάχιστον επί του μηχανολογικού
Και δυστυχώς για τα ελληνικά δρώμενα παραμένουν υπερβολικά ακριβά. Για παράδειγμα, στη Μ2 Competition η προτεινόμενη λιανική τιμή προ φόρων είναι €47,802.
Όπως διαβάσατε παραπάνω, η τελική της τιμή στην έκθεση ξεκινά από €83,750. Σχεδόν νταμπλ σκορ. Κάνεις την αφαίρεση και προκύπτουν κάποια ωραιότατα €35,948 που είναι το ευγενικό σου δώρο προς το άδολο ελληνικό, φορομπηχτικό κράτος.
- Διάβασέ το: Η ωραία Ηλιάνα Παπαγεωργίου και η BMW Σειρά 1
Κάπως έτσι, λοιπόν, το μάτι συνέχισε να σκανάρει το σχετικό PDF και κοντοστεκόταν στα επίμαχα μοντέλα. Ε ναι, τα BMW M.
Εντάξει, (άσχετο με σχετική προέκταση) υπάρχει και μία Σειρά 1 στην οικογένεια. Σε γήινα βαλάντια, ντίζελ και με το θεϊκό 8άρι κιβώτιο. Κοντά δύο χρόνια τώρα βγάζει με εξαιρετική τιμιότητα το ψωμί της, δεν καίει (μέση κατανάλωση διετίας 5.8 lt/100) και δεν κάνει τσικ.
Όμως, όπως έλεγε και η Μέριλιν Μονρόε, «my heart belongs to daddy» και έχει ενδιαφέρον να δείτε τις σχετικές τιμές προ και μετά φόρων για τα BMW M.
Cheers στο Υπ. Οικονομικών
Κάθε Οκτώβριο, στη Βαυαρία, γίνεται το Οκτόμπερφεστ, η μεγαλύτερη γιορτή μπύρας. Όμως, εν Ελλάδι, όλο το χρόνο, με κάθε παντιλίκι σου και κερνάς μια σαμπάνια προς το Υπ. Οικονομικών. Cheers!
BMW M2 Competition (F87)
Κυβισμός: 2.979 κ. εκ. / Ισχύς: 410 ίπποι / Εκπομπές ρύπων: 227 CO2*
Τιμή προ φόρων: €47.802,51 / Προτεινόμενη λιανική τιμή: €83.750**
BMW M4 Coupe (F82)
Κυβισμός: 2.979 κ. εκ. / Ισχύς: 431 ίπποι / Εκπομπές ρύπων: 227 CO2
Τιμή προ φόρων: €71.318,50 / Προτεινόμενη λιανική τιμή: €124.950
- Διάβασέ το: H νέα BMW M3 δοκιμάζεται. Τι να περιμένουμε;
BMW M4 Cabrio (F83)
Κυβισμός: 2.979 κ. εκ. / Ισχύς: 431 ίπποι / Εκπομπές ρύπων: 232 CO2
Τιμή προ φόρων: €83.076,48 / Προτεινόμενη λιανική τιμή: €145.550
BMW M5 (F90)
Κυβισμός: 4.395 κ. εκ. / Ισχύς: 600 ίπποι / Εκπομπές ρύπων: 241 CO2
Τιμή προ φόρων: €99.800,23 / Προτεινόμενη λιανική τιμή: €174.850
BMW M8 Coupe (F92)
Κυβισμός: 4.395 κ. εκ. / Ισχύς: 600 ίπποι / Εκπομπές ρύπων: 242 CO2
Τιμή προ φόρων: €125.142,69 / Προτεινόμενη λιανική τιμή: €219.250
BMW M8 Cabrio (F91)
Κυβισμός: 4.395 κ. εκ. / Ισχύς: 600 ίπποι / Εκπομπές ρύπων: 246 CO2
Τιμή προ φόρων: €131.849,32 / Προτεινόμενη λιανική τιμή: €231.000
*Οι παραπάνω τιμές εκπομπών ρύπων είναι κατά NEDC και όχι με τον νέο κύκλο μέτρησης WLTP o οποίος μέχρι το 2021 θα έχει αντικαταστήσει πλήρως τον πρώτο. Προφανώς, επηρεάζοντας και τις τελικές τιμές πώλησης των αυτοκινήτων.
**Σύμφωνα με την επίσημη ενημέρωση, οι τιμές είναι ενδεικτικές και δεν περιλαμβάνουν έξοδα προετοιμασίας, πινακίδες και τέλη κυκλοφορίας. Αφορούν νέες παραγγελίες αυτοκινήτων.
Info/Photo: BMW Hellas
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.