Οι Νεάντερνταλ των δρόμων. Μακριά

Post date:

Author:

Category:

 

Πηγαίνοντας «δίχως αύριο» σε κατοικημένη περιοχή. Αλλά «δίχως αύριο», λέμε. Ο επιδειξιομανής της γειτονιάς μου δεν καταλαβαίνει Χριστό

Έχω μάθει να την ακούω να έρχεται. Είναι αυτό το υποχθόνιο soundtrack της Μercedes με τον V8 στo μπροστινό καπό.

Έρχεται με «όσα», αφήνει λίγο στο πρώτο apex πριν τα Λιμανάκια με το V8 να αφήνει πίσω του στιγμιαία σκασίματα. Και μετά τον ακούω να φεύγει. O κινητήρας είναι μουσική. Αλλά αυτός που οδηγεί είναι η παραφωνία. Είναι ο τύπος με την AMG.

Ναι, καταλαβαίνω. Μπορώ να καταλάβω την πώρωση. Η παραλιακή είναι γυνή με αμαρτίες. Έχω υποπέσει. Και μακριά τα κροκοδείλια δάκρυα γιατί ο αναμάρτητος πρώτος τον λίθον βαλέτω.

Εκείνο, ωστόσο, που ξεφεύγει από τα όρια ανοχής είναι να έχεις μπει πλέον στα βαθιά μιας κατοικημένης περιοχής και να συνεχίζεις να πηγαίνεις τέζα. Δίπλα σε μαμάδες με καροτσάκια, τύπους που κάνουν τζόγκινγκ, ανυποψίαστους ηλικιωμένους. Έλεος

Στις γερμανικές autobahnen υπάρχει μια τάξη. Τη μια στιγμή αισθάνεσαι ελεύθερος να πας με 300 και την επόμενη νιώθεις το καταλάγιασμα της νομιμότητας όταν τηρείς, διάολε, τα 30 km /h διασχίζοντας το χωριουδάκι. Εκεί, ο Νεάντερταλ εξανθρωπίζεται. Ψιλά όμως γράμματα για μας.

Μόλις χθες, στη φωτογράφιση της νέας Porsche 911 Cabriolet, ο Γερμανός φωτογράφος μου είπε σε κάποια στιγμή: «εδώ, στην Ελλάδα, μπορείς να πας όπως θες. Κανείς δεν νοιάζεται».

Ο άνθρωπος το είπε εν μέρει ως πλεονέκτημα. Ότι δηλαδή μπορείς να φωτογραφίζεις ένα γρήγορο αυτοκίνητο χωρίς να έχεις το άγχος της υπερβολικής αστυνόμευσης.

Ο ίδιος όμως άνθρωπος πήγαινε αργά και ήρεμα καθώς διασχίζαμε κατοικημένες περιοχές. Έχει μάθει την ισορροπία.

Ο πριαπισμός που όλοι έχουμε όταν οδηγούμε ένα αυτοκίνητο που μας αρέσει, φίλοι petrolhedas, οφείλει να εκτονώνεται στα άδεια από κόσμο χειμωνιάτικα στροφιλίκια. Λίγη, έστω, εγκράτεια. Αλλά τι λέω; Στη χώρα που ανακάλυψε και έχασε το μέτρο, η επιδειξιομανία ανθεί.

Photo: Google

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει