”ΡΙΤΑ”. Tο τεστ που πρέπει να κάνεις όταν πας για test drive

Post date:

Author:

Category:

Όχι, ο τίτλος δεν αναφέρεται στην αείμνηστη Ρίτα Σακελλαρίου. Αναφέρεται στη γνωστή συντόμευση του διεθνούς αργκό όρου “Pain In The Ass”

Pita μεγαλοι τροχοί

Κοινώς, πράγματα που ενοχλούν – για να το πω κομψά. Κι ένα απ’ αυτά που ενοχλούν πλέον συχνά στη σύγχρονη αυτοκίνηση, είναι η μέτρια απόσβεση


Το καταλαβαίνει ο ποπός σου σε λακκούβες, φρεάτια και άπειρες κακοτεχνίες στους ελληνικούς δρόμους

Θα περίμενες πως με την εξέλιξη των αμορτισέρ καθώς και τη διάδοση των ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενων αποσβεστήρων το θέμα θα είχε λυθεί εντυπωσιακά.

Σε πολλές των περιπτώσεων δεν συμβαίνει κάτι τέτοιο, εκτός αν μιλάμε για ψαγμένα ή ακριβά αυτοκίνητα με αντίστοιχα ακριβές και πιο ψαγμένες «μπουκάλες» από αντίστοιχους προμηθευτές

Η συνταγή έρχεται και χειροτερεύει με την εμμονή των μεγάλων τροχών. Βασικά, οι μηχανολόγοι είναι σκλάβοι των σχεδιαστών. Γιατί όταν σχεδιάζεις μεγάλους και φαρδείς θόλους, με κάτι πρέπει να τους γεμίσεις

Η δε ποιότητα κύλισης, αυτή που είναι τόσο σημαντική στην καθημερινότητα αλλά συχνά παραβλέπεται, είναι συνήθως θύμα χαμηλοπρόφιλων ελαστικών και μεγάλης διαμέτρου τροχών.

Δε μιλάμε εδώ πέρα για supercars, ούτε για ειδικές σπορ εκδόσεις.

Μιλάμε για καθημερινά αυτοκίνητα που με το ζόρι βγάζουν 150 ίππους και κυκλοφορούν με 19άρηδες τροχούς και 35άρι προφίλ. Πού πα, ρε Καραμήτρο, με τις γόβες στα χωράφια των ελληνικών δρόμων;


Θέση οδήγησης

Όμως η εικόνα μετράει περισσότερο απ’ την ουσία

 Οπότε σχεδιαστές, όπως και εμπορικά τμήματα, γνωρίζουν ότι η πρώτη επαφή του πελάτη περνά από τον αμφιβληστροειδή του.

Νόμος: «σου αρέσει» ίσον πιο κοντά στην πώληση. Who gives a fuck για την κύλιση;

Πάντως, την επόμενη φορά που θα βγείτε για ένα σύντομο test drive, απ´ αυτά που μπορείτε να οδηγήσετε για μερικά χιλιόμετρα το αυτοκίνητο που σας ενδιαφέρει, κάντε το απλό τεστ: σημάδεψτε κανονικότατα, στο δόξα πατρί, όποια λακούβα ή ανωμαλία συναντήσετε στο δρόμο σας. Χωρίς οίκτο. Κατευθείαν πάνω. Και κατά προτίμηση, με χαμηλή ταχύτητα

Όχι γρήγορα για να μην προλαβαίνει να την «διαβάσει» το αμορτισέρ. Τέτοια δηλαδή που μπορεί να τη «διαβάσει» ο ποπός σας. Ή η μέση σας.

Κι έτσι, απλά και ανατομικά, θα ξέρετε αν όντως εδώ υφίσταται το σύνδρομο ‘’PITA’’

Photo: Google


Supercars Ferrari

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει