Το πιο μισητό «ζώο» του καλοκαιριού είναι το κουνούπι. Ανελέητο ξενύχτι πέφτει κάθε χρόνο εξ αιτίας του. Μπορείς να πάρεις, κυριολεκτικά, το αίμα σου πίσω σκοτώνοντας μυγάκια οδηγώντας. Kill, baby, kill
Μυγάκια στη μάσκα, μυγάκια στους καθρέφτες, μυγάκια παντού. Αλλά χαίρομαι για τη γενοκτονία. Μετά από μια γρήγορη βόλτα έχεις προλάβει να κάνεις ολόκληρη σφαγή.
Εξ ου και ο όρος «μαμουνόμετρο». Καλό είναι να έχετε ξεκάθαρη άρθρωση για να μην παρεξηγηθεί η καλή σας όταν τον προφέρετε σε άσχετη φάση
Η πληγή είναι στον αέρα. Το βράδυ ξαγρυπνάς.
Απίστευτο πόση ζημιά μπορεί να σου επιφέρει στο νευρικό σου σύστημα ένα τόσο δα πραγματάκι. Εξ ου και ολόκληρη η παγκόσμια βιομηχανία που έχει στηθεί εναντίον του.
Τα μυγάκια είναι ο κακός της υπόθεσης
Το αυτοκίνητο είναι ο καλός της υπόθεσης. Δεν ξέρω πόσα σκοτώνονται εν κινήσει αλλά με ενδιαφέρει ο συμβολισμός. Οφθαλμόν αντί οφθαλμού, μικρέ.
Αλλά επειδή όλα στη φύση είναι σοφά σχεδιασμένα, τα μαμούνια, ζουζούνια, μυγάκια και όλα τα αγνώστου ταυτότητας ιπτάμενα αντικείμενα, φροντίζουν να σου αφήσουν το στίγμα τους. Άντε, καθάριζέ τα από τον προφυλακτήρα.
Βλέπεις, με την ηλιακή ακτινοβολία το λουτρό αίματος κολλάει διαβολεμένα στην αγαπημένη μας λαμαρίνα, την τρώει γρήγορα, υπόγεια και σαδιστικά. Που σημαίνει ότι πρέπει να απομακρυνθούν άμεσα τα πτώματα
Ο παραδοσιακός λέει πως πρέπει να αφήσεις μια βρεγμένη εφημερίδα στο ζεστό καπό για καμιά μισή ώρα και μετά, αφού μαλακώσει ο εχθρός, να τον βγάλεις με νερό και πολύ μαλακό σφουγγάρι.
Εντάξει, ποιος παίρνει εφημερίδες πλέον; Λένε, επίσης, πως και η Coca Cola βοηθάει.
Κερνάς και αυτή κάνει τη βρώμικη δουλειά. Άσε που είναι δείγμα καραψαγμένου ιδιοκτήτη. Να σε δει ο γείτονας να σπαταλάς την Coca Cola πάνω στο αμάξι και να αφήσεις το μυστήριο να περιπλανιέται στον αέρα.
Για όσους βαριούνται, ξεμπερδεύουν με ένα προϊόν όπως τα Bug Remover καλών εταιρειών.
Είναι η τελική πράξη στη σπλατεριά. Ξενύχτι εμείς, κηδεία σε λόγου σας. Ο Χάνιμπαλ είναι στο καπό.
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.