Tesla: η ώρα της Μεγάλης Κονόμας

Post date:

Author:

Category:

tesla cars trump musk

 

Η σκοτεινή πλευρά των EV, οι επιδοτήσεις και η (δήθεν) σωτηρία του πλανήτη

Κάθε «μαλάκας φορολογούμενος» της Δανίας, συνεισέφερε τον οβολό του ώστε 200.000 «εξυπνάκηδες» συμπατριώτες του να αγοράσουν αμερικάνικο ηλεκτρικό αυτοκίνητο, επιδοτημένο με 7,5 χιλιάδες δολάρια από το κράτος.

Μέχρι που το ίδιο το κράτος είπε: «Αρκετά! Σταμάτησε αυτες τις επιδοτήσεις» (σ.σ. τους πρόσφατους μήνες οι πωλήσεις της Tesla στο Χονγκ Κονγκ και τη Δανία έπεσαν σχεδόν στο μηδέν μόλις διακόπηκαν οι τεράστιες επιδοτήσεις αγοράς τους). 

 

Τώρα, πλησιάζει η στιγμή που καθένας ηλεκτροκινούμενος «Δανός εξυπνάκιας» θα κριθεί για το πόσο έξυπνος ή κορόϊδο είναι.

 

Κι αυτό, γιατί η κατάργηση των επιδοτήσεων θα αυξήσει αναπόφευκτα τις τιμές των καινούργιων Tesla – άρα και των μεταχειρισμένων (σ.σ. όταν οι συνολικές πωλήσεις απ΄το 2009 φτάσουν τις 200.000 μονάδες, οι ομοσπονδιακές φορολογικές εκπτώσεις θα βυθιστούν από 7.500 δολάρια ανά αυτοκίνητο στο μηδέν για μια περίοδο 18 μηνών. Το ίδιο θα εφαρμοστεί και για άλλες εταιρείες που κατασκευάζουν EV – διαβάστε περισσότερα άκρως ενδιαφέροντα εδώ). 

Όσοι σπεύσουν να τα ξεφορτωθούν έγκαιρα, θα έχουν βρει τον επόμενο μαλάκα (που ήδη είχε φορολογηθεί για να αγοράσει κάποιος έξυπνος ένα επιδοτούμενο, καινούργιο Tesla) που θα κληθεί να ακριβοπληρώσει, επιπρόσθετα, και τον «μουντζούρη που του ‘μεινε στο χέρι». Που ο »μουντζούρης» δεν είναι άλλος από το υπέρογκο κόστος της αντικατάστασης των μπαταριών.

Τώρα έρχεται η ώρα της Μεγάλης Κονόμας για την Tesla, καθώς το κέρδος από τις μπαταρίες αντικατάστασης είναι σημαντικά μεγαλύτερο απ’ το κέρδος πώλησης ενός καινούργιου αυτοκινήτου.

 

Κοντολογις, «δυό φορές, ο ίδιος μαλάκας, θα έχει σώσει τον πλανήτη!»

Ειλικρινά, νοιώθουμε ευγνώμονες

ΥΓ1 Aριστερά στην κεντρική φωτό, ο ιδρυτής της Tesla, Elon Musk, σε μια απ’ τις συναντήσεις του με τον πρόεδρο των Η.Π.Α., Donald Trump, απ’ την περίοδο που ήταν μέλος της συμβουλευτικής ομάδας του τελευταίου σε θέματα οικονομικής στρατηγικής

 

ΥΓ2 Ευχαριστούμε τον κ. Διονύση Χοιϊδά για την παραχώρηση του σχολίου του στο 4D

 

Photo: electrec.co

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει

Η απαγορευμένη διαφήμιση του Golf. Για τη μάνα σου

Η απαγορευμένη διαφήμιση του Golf πυροδότησε το ίντερνετ. Δεν έχει να κάνει με το αυτοκίνητο. Έχει να κάνει με τη μάνα μου, τη δική σου, τις μελλοντικές

Texting: 21 μέτρα ρίσκου. Πόσο αξίζουν τα μηνύματα;

Κόφ'το, κλείσ' το, άσ' το για αργότερα το κινητό. Υπακοή και σεβασμός απ΄όλους μας, ειδικά τους σκεπτόμενους Πραγματικούς Οδηγούς που οφείλουν να θέτουν το παράδειγμα. 21 μέτρα ρίσκου είναι πολλά

Ο Τζέιμς Χαντ του καλοκαιριού

«Μόλις 45 χρόνια πρόλαβε να ζήσει ο Χαντ. Ήταν αρκετά για να τα κάνει όλα. Να κυνηγήσει το όνειρό του οδηγώντας στο απώγειο του σπορ, τη Φόρμουλα 1. Αλλά και να κοιμηθεί με περισσότερες από 5.000 γυναίκες»

Ford Ranger Raptor. Bad ass με καρότσα

«Η εμπειρία με το Ford Ranger Raptor ήταν ικανή να σε κάνει να βλέπεις ένα pick-up ως κύριο αυτοκίνητο. Αδρεναλίνη με καρότσα. Δεν σου τυχαίνει και κάθε μέρα»

Καθαρόαιμη Lancia Rally 037

Το αυτοκίνητο-σταθμός πουλήθηκε έναντι €770.000...

Γιατί δεν βλέπεις συχνά τις Lotus στο δρόμο;

«Όσο και να γκρινιάζουμε πως θέλουμε αγνά και παρθένα driver's car, όταν έρθει η ώρα να βγουν τα χρήματα απ' την τσέπη βγαίνει ο πιο ασφαλής εαυτός μας στην επιφάνεια. Ελαχίστων εξαιρουμένων. Κάποιων τολμηρών με Lotus, για παράδειγμα»

Σόρι, αλλά το Mazda RX-7 με Wankel είναι όνειρο απατηλό

Ζούμε στην εποχή της κατά συρροή υπερβολής των memes (όρος που προέρχεται από την πράξη τού μιμείται) στο σύγχρονο διαδίκτυο. Πιάνει τη μία είδηση ο ένας και την τεντώνει τέρμα ο επόμενος