Η σκοτεινή πλευρά των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, οι επιδοτήσεις και η (δήθεν) σωτηρία του πλανήτη
Aριστερά ο ιδρυτής της Tesla, Elon Musk, σε μια απ’ τις συναντήσεις του με τον πρόεδρο των Η.Π.Α., Donald Trump, από την περίοδο που ήταν μέλος της συμβουλευτικής ομάδας του τελευταίου σε θέματα οικονομικής στρατηγικής. Το λόγο έχει ο κ. Διονύσης Χοϊδας, τον οποίον και ευχαριστούμε για τη συμμετοχή του μέσω αυτής της ανάρτησης στο 4Drivers
Κάθε “μαλάκας φορολογούμενος” της Δανίας, συνεισέφερε τον οβολό του ώστε 200.000 “εξυπνάκηδες” συμπατριώτες του να αγοράσουν αμερικάνικο ηλεκτρικό αυτοκίνητο, επιδοτημένο με 7,5 χιλιάδες δολάρια από το κράτος
Μέχρι που το ίδιο το κράτος είπε: «Αρκετά! Σταμάτησε αυτες τις επιδοτήσεις» (σ.σ. τους πρόσφατους μήνες οι πωλήσεις της Tesla στο Χονγκ Κονγκ και τη Δανία έπεσαν σχεδόν στο μηδέν μόλις διακόπηκαν οι τεράστιες επιδοτήσεις αγοράς τους).
Τώρα, πλησιάζει η στιγμή που καθένας ηλεκτροκινούμενος «Δανός εξυπνάκιας» θα κριθεί για το πόσο έξυπνος ή κορόϊδο είναι.
Κι αυτό, γιατί η κατάργηση των επιδοτήσεων θα αυξήσει αναπόφευκτα τις τιμές των καινούργιων Tesla – άρα και των μεταχειρισμένων (σ.σ. όταν οι συνολικές πωλήσεις απ΄το 2009 φτάσουν τις 200.000 μονάδες, οι ομοσπονδιακές φορολογικές εκπτώσεις θα βυθιστούν από 7.500 δολάρια ανά αυτοκίνητο στο μηδέν για μια περίοδο 18 μηνών.
Το ίδιο θα εφαρμοστεί και για άλλες εταιρείες που κατασκευάζουν EV – διαβάστε περισσότερα άκρως ενδιαφέροντα εδώ).
Όσοι σπεύσουν να τα ξεφορτωθούν έγκαιρα, θα έχουν βρει τον επόμενο μαλάκα (που ήδη είχε φορολογηθεί για να αγοράσει κάποιος έξυπνος ένα επιδοτούμενο, καινούργιο Tesla) που θα κληθεί να ακριβοπληρώσει, επιπρόσθετα, και τον «μουντζούρη που του ‘μεινε στο χέρι». Που ο ‘«μουντζούρης» δεν είναι άλλος από το υπέρογκο κόστος της αντικατάστασης των μπαταριών
Τώρα έρχεται η ώρα της Μεγάλης Κονόμας για την Tesla, καθώς το κέρδος από τις μπαταρίες αντικατάστασης είναι σημαντικά μεγαλύτερο απ’ το κέρδος πώλησης ενός καινούργιου αυτοκινήτου.
Κοντολογις, «δυό φορές, ο ίδιος μαλάκας, θα έχει σώσει τον πλανήτη».
Ειλικρινά, νοιώθουμε ευγνώμονες.
Photo: electrec.com
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.