Πόσο ενδιαφέρον θα είχε στη σημερινή, νέα σκηνή της αυτοκίνησης ένα ηλεκτρικό S2000; Η Honda μπορεί να βρει τη συνταγή. Θέλει;
Έτσι θα μπορούσε να δείχνει μία αναβίωση του κωδικού S2000 σε EV εκδοχή, κατά την απεικόνιση του Rain Prisk, ενός σχεδιαστή ψηφιακών αποδόσεων
Όταν είκοσι ένα χρόνια πριν η Honda παρουσίασε τη μελέτη S2000 -ακριβώς γιατί επρόκειτο για ένα άκρως μελετημένο αυτοκίνητο- δύσκολα θα προέβλεπε κάποιος την πορεία του
Το S2000 έγραψε ένα κεφάλαιο στη roadster ιστορία που δε βρήκε ουσιαστικό ανταγωνιστή. Τουλάχιστον για τα δεδομένα ενός δίλιτρου, σχετικά προσιτού.
Διαχρονική σχεδίαση, μοτέρ με το ρεκόρ υψηλότερης απόδοσης ανά λίτρο (120 PS/1 lt), ένα από τα καλύτερα κιβώτια που χειρίστηκε ποτέ άνω άκρο, πισωκίνητη διάταξη, οδηγοκεντρικό και μινιμαλιστικό κόκπιτ.
Φυσικά και δεν ήταν τέλειο (έχουμε αναφερθεί πολλάκις στο 4Drivers για τα υπέρ και κατά του Honda S2K).
Οι ειδήσεις για την επιστροφή του είναι συχνές.
Η πραγματικότητα λέει πως, προς το παρόν τουλάχιστον, στην αγορά των ηλεκτρικών δεν υπάρχουν πολλοί ξεκάθαρα σπορ εκπρόσωποι. Οι περισσότερες προτάσεις είναι γρήγορα μεν αλλά όχι καθαρόαιμα σπορ αυτοκίνητα. Ως γνωστόν, όμως, άλλο θέμα τι πάει γρήγορα και άλλο τι είναι σπορ ως φιλοσοφία κίνησης και αίσθησης
Η Honda ξέρει. Τη συμφέρει;
Η Honda ήδη βρίσκεται σε μία τροχιά παράλληλη με την ηλεκτροκίνηση χωρίς να έχει ανακοινώσει σπορ προτάσεις.
Ήδη αυτές τις μέρες παρουσιάστηκε το νέο Civic και η προοπτική για ένα ηλεκτρικό S2000 δε φαίνεται να είναι στα άμεσα πλάνα της εταιρείας.
Όμως είναι αυτό το βαθύ know-how της Honda, το συνολικό της υπόβαθρο και η ικανότητά της για εστιασμένες κατασκευές τα στοιχεία εκείνα που ίσως ρίξουν περισσότερο πάθος στην κατηγορία των EV.
Το θέμα είναι θέλει να μπει στη διαδικασία; Συμφέρει; Θα πουλήσει;
Είναι τέτοιο το ειδικό βάρος του S2000, μαζί με όλην την αφοσίωση που δημιούργησε στην κοινότητα των petrolheads, είναι τόσο βαριά η φανέλα, που εμπεριέχει σοβαρό ρίσκο το αν ένας αμιγώς ηλεκτρικός διάδοχος θα αντικαθιστούσε το αρχέτυπο στις καρδιές του κοινού
Εσείς τι λέτε;
Photo: Rain Brisk
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.