Τι μπορεί να κάνει το Peugeot 508 SW PSE των 360 PS;

Post date:

Author:

Category:

Δε συνηθίζεται ένα γαλλικό να θέλει να τα βάλει με το γερμανικό κατεστημένο στη μεγάλη κατηγορία. Όπως και δε συνηθίζεται ένα station wagon 360 ίππων σε έναν κόσμο που μετράει ακόρεστα το ένα SUV μετά το άλλο. Κι αυτά από μόνα τους είναι αρκετά για να σε κάνουν να ρίξεις μια ματιά σ’ αυτό το διαφορετικό αυτοκίνητο. Λέγεται Peugeot 508 SW PSE. Συγρατήστε το

Peugeot 508 SW PSE

Σχεδιασμένο με τρόπο που εκφεύγει από τη γερμανική μανιέρα, με μόλις 1,6 λίτρα αλλά και με δύο -ναι, δύο- ηλεκτροκινητήρες, τετρακίνητο, με χώρους και υψηλή τιμή. Η Peugeot παίζει επιθετικά στο ταμπλό των δυνατών Avant, Estate και λοιπών station wagon. Θα τα καταφέρει;


Έχουν μεσολαβήσει πολλά χρόνια που έχουμε να δούμε κάτι ανάλογο από τη γαλλική εταιρεία

Μια εταιρεία που πάει σφαίρα στην ελληνική αγορά με τα 208 και 2008, μία εταιρεία που μας έχει χαρίσει, ιστορικά μιλώντας, μερικές από τις καλύτερες οδηγικά στιγμές (βλ. από Rallye και 205 GTi μέχρι Τ 16) και κάποια που τα τελευταία χρόνια έχει ήδη κάνει το δικό της Great Reset.



Peugeot 508 SW PSE

Με εξαίρεση; Μία περίεργη θέση οδήγησης που σου κρύβει ένα μεγάλο μέρος των ενδείξεων στον πίνακα οργάνων και σε κάνει να νιώθεις ότι κάθεσαι «πάνω» στο αυτοκίνητο και όχι «μέσα» σ’ αυτό, τα προϊόντα της έχουν ανέβει επίπεδο

Τι λένε για αυτό;

- Διαφήμιση-

Διαβάζω, για παράδειγμα, στους Pistonheads πολύ θετικά λόγια για το Peugeot 508 SW PSE.

Το τελευταίο αρκτικόλεξο σημαίνει Peugeot Sport Engineered. Συγκρατήστε το, θα χρειαστεί να το θυμόμαστε για τις ειδικές εκδόσεις της εταιρείας.

Πρόκειται για ένα γενναιόδωρο ως διαστάσεις αυτοκίνητο, στα 4,778 μέτρα μήκους με 530 λίτρα αποσκευών και άπλετο χώρο για επιβάτες και μακριά κανιά τους.

Είναι γενναιόδωρο επίσης όσον αφορά τη μετάγγιση ιδεών από εκείνο το ωραίο Lab της Peugeot.

Διαφορετικό σχεδιαστικά, χωρίς να θυμίζει μενίρ αλλά εκείνα τα ωραία station wagon που επί χρόνια μετέφεραν τις ευρωπαϊκές φαμίλιες με άνεση και στιλ όσο εμείς στην Ελλάδα θεωρούσαμε πως έκαναν μόνο για υδραυλικούς.

Στα δικά μου, τουλάχιστον, μάτια το Peugeot 508 SW PSE -όπως και το νέο Citroën C5 X– είναι αυτές οι προτάσεις που περιμέναμε από μια ακομπλεξάριστη γαλλική σκηνή. Χωρίς μιμητισμούς ή αισθήματα κατωτερότητας προς τους Τεύτονες γείτονές τους.

Είναι αρκετά γρήγορο, με 0-100 σε 5,2” και τελική 248, έχει έως 42 χιλιόμετρα ηλεκτρικής αυτονομίας, και έχει περισσότερη ροπή από μία BMW 330e



Believe

Εκεί που τους έχει ξεφύγει είναι το βάρος όπου τα 1,875 κιλά είναι νούμερο που έρχεται να αποθαρρύνει αυτόν που θα μείνει τυπικά στα specs.

Παρόλα αυτά, τα reviews του εξωτερικού λένε πως αυτός ο πληθωρισμός σε διαστάσεις και ζυγαριά, συμψηφίζεται ευφυώς μέσα από τη φέρπουσα τεχνολογία.

Adaptive αναρτήσεις, δύο ηλεκτροκινητήρες (ένας σε κάθε άξονα), η τετρακίνηση, που πάντα έχει την τάση να στραγγίζει την ισχύ και να μην αφήνει να πέφτει ούτε ίππος στράφι, και μία κινηματική που συνολικά είναι ρυθμισμένη προς το αποτέλεσμα της οδηγικής εμπειρίας. Θυμίζει κάτι από τα Avant της Audi όλο αυτό

Peugeot 508 SW PSE

Για να σας είμαι ειλικρινής; Τους πιστεύω.

Η Μ4 πήγε στα 1,800 κιλά, εμπειρίες από Panamera και Cayenne σε κάνουν να σταυροκοπιέσαι για το πώς καταφέρνουν και ελέγχουν τόσο άψογα τις μάζες και εδώ υπάρχει και ένα σχετικά χαμηλό κέντρο βάρους που πάντα βοηθάει.

Έχει γίνει πολλή δουλειά σε απόσβεση, ελαστικά, ηλεκτρονικές μπουκάλες και αεροδυναμική για να φτάσουμε στο σημερινό σημείο

Peugeot 508 SW PSE

Δεν μπορεί κάποιος να στοιχηματίσει εύκολα στο Peugeot 508 SW PSE. Είναι, για παράδειγμα, κατά £10,000 ακριβότερο από μία 330e xDrive M Sport Touring, ένα αυτοκίνητο που έχει βαθύ ιστορικό στην κατηγορία. Είναι όμως πιο εκκεντρικό ως πρόταση -με την καλή έννοια του όρου-, το εσωτερικό του δείχνει πιο ευφάνταστο και δηλώνει κάποια 46g/km στο WLTP. Και εύχομαι να πετύχει. Ο γαλλικός άξονας οφείλει να έχει την αντιπρόταση


Peugeot 106 Rallye

Photo: peugeot.gr

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει