Μια φορά κι έναν καιρό, το 2005, υπήρχε ένα κορεάτικο SUV που λεγόταν SsangYong Kyron. Ή μήπως πιο Akyron πεθαίνεις; Ήταν η επιβεβαίωση πως όσο κι αν το γούστο είναι υποκειμενική υπόθεση, εδώ υπήρχε καθολική ομοφωνία. Δε βλεπόταν. Ποια άλλα έμειναν στη νεότερη ιστορία ως τα ασχημότερα όλων;
Αίσχος εν κινήσει
Βλέποντας το SsangYong Kyron στη δεξιά λωρίδα πονούν τα ματάκια σου. Ένα ντουβάρι με τροχούς ρόλαρε στην παραλιακή. Είναι να αναρωτιέσαι πώς δόθηκε κάποτε η σχεδιαστική έγκριση για κάτι τέτοιο
Όχι ότι ήταν το μόνο από τη SsangYong.
Οι παλαιότεροι ίσως επίσης θυμούνται μία άλλη τραγωδία, το SsangYong Rodius. Για αμφότερα ένοχος ήταν κάποιος κύριος ονόματι Κεν Γκρίνλει. Ναι, τα φαινόμενα απατούν αλλά ο Κεν ήταν κάποτε επικεφαλής, παρακαλώ, του London’s Royal College of Art στο τμήμα Σχεδίασης Αυτοκινήτων. Πώς λέμε «να σκίσω τα πτυχία μου»; Αυτό
SsangYong Rodius
Η λίστα είναι γενναιόδωρη
Για να υπάρχει δικαιοσύνη, οι κινητές χυδαιότητες της SsangYong δεν είναι οι μόνες που μπορούμε να θυμηθούμε.
Aκολουθούν μερικά «μαργαριτάρια» της αυτοκίνησης. Μπορεί και Top 5. Προσθέτετε, αφαιρείτε κατά βούληση. Περί ορέξεως κολοκυθόπιτα. Η οποία κολοκυθόπιτα, ειρήσθω εν παρόδω, αν την πετύχεις από μαστόρισσα σωστή (η συνταγή της Αργυρώς εδώ) είναι να γλύφεις τα δάχτυλά σου. Στα παρακάτω όμως είναι να κάνεις κάτι άλλο: φτου!
YΓ. Προς αποζημίωση του αμφιβληστροειδούς σας, στο τέλος του άρθρου, στο επόμενο καθώς σκρολάρετε, υπάρχει και η καλλονή. Μία από τις πολλές.
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.
Ο Γιάννης Κωνσταντόπουλος έχει περισσότερες από δύο δεκαετίες στο χώρο των media (Status, Esquire) του Ειδικού Τύπου (Car Magazine, Top Gear) και εκδόσεων που επιμελείται (Audi Magazine, Porsche Magazine, Official Super League Year Book, Eurobanker, Best of Cars, The ONE magazine κ.ά.). Τα τελευταία δέκα, και πλέον, χρόνια «οδηγεί» το 4Drivers με συμμετοχή αρθρογράφων που εκτιμούν την αντικειμενική ενημέρωση, την απόλαυση της οδήγησης και τη δημιουργική προσέγιση. Ταυτόχρονα, εκδίδει concept και (θέλει να πιστεύει) premium εκδόσεις με αυτοκινητικό ή ευρύτερο επιχειρηματικό περιεχόμενο. Φήμες λένε πως με τόση κατανάλωση βενζίνης, βαρύνεται για σημαντικό μέρος της τρύπας του όζοντος. Δηλώνει ένοχος. Αλλά δε μετανιώνει.
Τόσο εμείς όσο και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογία όπως τα cookies στον ιστότοπό μας, για εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων, παροχή λειτουργιών μέσων κοινωνικής δικτύωσης και ανάλυση των δεδομένων επισκεπτών μας. Κάντε κλικ παρακάτω για να επιβεβαιώσετε ότι συμφωνείτε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας στο web. Οποιαδήποτε στιγμή, μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε επιλογές συγκατάθεσης, επιστρέφοντας σε αυτό τον ιστότοπο.ΑποδέχομαιΔεν ΑποδέχομαιΠολιτική Απορρήτου