Τρίζουν τα κόκαλα του Ένζο; Η Purosangue, το SUV της Ferrari

Post date:

Author:

Category:

Είναι σημείο των καιρών η είδηση ότι το πνευματικό του τέκνο ετοιμάζεται για την Purosangue, το πρώτο SUV στην ιστορία του;

FERRARI PUROSANGUE

Μία ψηφιακή απεικόνιση για το πώς θα είναι το πρώτο SUV της Ferrari, η Purosangue


Το σωτήριον έτος 2022 θα είναι κάτι σαν το τεμαχισμό της ιστορίας σε προ και μετά Χριστόν

Μα τη Μαντόνα (καμία σχέση με την ηγέρεια της ποπ), το ότι μία Φεράρι θα βγει σε SUV-ένδυμα περιπάτου ισοδυναμεί για πολλούς με ασέλγεια στο Βατικανό της αυτοκίνησης.

Τι θα σκεφτόταν ο ιδρυτής της, ο άνθρωπος που ουσιαστικά έχτισε μία εταιρεία για να τροφοδοτεί οικονομικά το πάθος του για αγωνιστικά αυτοκίνητα;

Πόσο θα φτύνει τον κόρφο του, εκεί ψηλά, παρέα με τον Άγιο Πέτρο, όταν διαβάζει τις ειδήσεις για κάτι ξένο, μη οικείο και με δόσεις λάιφσταιλ ονόματι ‘’Purosangue’’; Πιθανότατα δε φανταζόταν τίποτα απ΄όλα αυτά όταν έδωσε την τελευταία του συνέντευξη


Enzo Ferrari

Γκουγκλάρω το βαφτιστικό της νέας Ferrari

Μου βγάζει πως είναι η λέξη «καθαρόαιμο» στα ιταλικά.

Μα πόση καθαροαιμία μπορεί να κουβαλάει στις μεταλλικές του φλέβες ένα «τζιποειδές» (sic) με το σήμα του αγριεμένου αλόγου στο καπό; Πόσο ”Purosangue” μπορεί να είναι ένα τετράθυρο υπερυψωμένο; Μη νομίσετε ότι η εταιρεία απ΄το -ταπεινό μεν ένδοξο δε σε φήμη- χωριό του Μαρανέλο δίνει από τώρα πολλές απαντήσεις

Η Purosangue είναι καλά καμουφλαρισμένη για την ώρα.

Γίνονται δοκιμές επί δοκιμών, μυστικές εξελίξεις, πολύωρες συναντήσεις των executives του πρότζεκτ – ίσως και με κάποιο σχετικό άγχος. 

Στο κάτω-κάτω στα 70 και πλέον χρόνια της ιταλικής ιστορίας της φίρμας δεν έχει υπάρξει ούτε καν ένα τετράθυρο μοντέλο. Πόσο μάλλον ένα SUV. Και οι φωνές ήδη αντηχούν μέσα απ’ τα πληκτρολόγια των κοινωνικών δικτύων. Οι ψηφιακές φλύκταινες ανθούν

Show me the money

Όμως, το ιστορικό παράδειγμα είναι εδώ. Και έχει δώσει το οικονομικό του στίγμα.

Για παράδειγμα, η Porsche βρήκε πριν καμιά εικοσαετία τον οικονομικό της αρωγό στο πρόσωπο της Cayenne. Ενός SUV, δηλαδή.

Που, μια που το ‘φερε η κουβέντα, όταν οδήγησα την τελευταία του εκδοχή στη Σλοβενία με έκανε να αναθεωρήσω όσα ξέρω.


Porsche Cayenne Coupé

Και αν δε θέλετε να πάτε τόσο βαθιά στο χρονοντούλαπο, υπάρχει μερικά χιλιόμετρα πιο ‘κει απ’ το Μαρανέλο, στην Σαντ’ Αγκάτα, την έδρα της Lamborghini, ένα άλλο, πρόσφατο παράδειγμα.

Πρόκειται για ένα SUV που χτυπάει τιλτ και μαζεύει χρήμα. Είναι η Urus, το όνομα της οποίας δεν είναι και τόσο εύηχο στα ελληνικά για ευνόητους λόγους

LAMBORGHINI URUS
Lamborghini Urus

Η Urus είναι το πρώτο SUV της «κοινοπραξίας» των Ιταλών με τους Γερμανούς της Audi (η οποία έχει αποκτήσει εδώ και χρόνια τον έλεγχο της Lambo)

ROLLS ROYCE CULLINAN
Rolls-Royce Cullinan
ASTON MARTIN DBX
Aston Martin DBX

Κάτι ανάλογο συμβαίνει με τη Bentley, με το SUV της, ονόματι Bentayga, και το ίδιο έργο επαναλαμβάνεται σ’ όλο το φάσμα της «εσγιουβοειδούς» αφρόκρεμας. Η Rolls-Royce έβγαλε τη Cullinan, η Aston Martin τη DBX – και πάει λέγοντας 


Ferrari κόκκινο

«Αφού, mio padre, ο κόσμος αγοράζει SUV, γιατί όχι και εμείς, στο Μαρανέλο;»

Αυτή θα μπορούσε να είναι η ερώτηση των απογόνων του γερο-Ένζο μπροστά στη νέα τάξη αυτοκινητικών πραγμάτων.

Και η απάντηση ήδη είναι προ των πυλών. Η Purosangue υπόσχεται επιδόσεις Ferrari σε υπέρκομψο πακέτο για τους εύπορους του πλανήτη.

Εξέλιξη ή ιεροσυλία; Ο χρόνος θα δείξει. Αλλά μη νομίσετε ότι το στοίχημα των Ιταλών δεν είναι καλά υπολογισμένο εκ των προτέρων. Τι θα κάνει; Κοινώς, θα σκίσει. 

Ραντεβού σε κάνα χρόνο από σήμερα.

Μέχρι τότε, αν μου επιτρέπετε, δε νομίζω πως υπάρχει φόβος άλωσης του «Βατικανού».

Υπάρχει τόση γνώση στη δεξαμενή αυτής της μπράντας, τόσα σπρέι σαμπάνιας από νίκες στο βάθρο, τόσο πάθος για οδήγηση, που δε στεγνώνουν όλα αυτά μέσα στις στρώσεις χλιδής ενός υπερυψωμένου SUV. Δεν αυτοκτονούν οι εταιρείες, οι μέτοχοι δε θα φουντάρουν απ’ τον 5ο, οι επιλογές θα αυξηθούν. Ό,τι θέλουν οι αγορές, οι πελάτες, η τάση. Ναι, είναι σημείο των καιρών. Να ‘ναι, τάχα μου, το μόνο;

*Αρχική δημοσίευση Protagon


lancia rally 037

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει