Βγάλτε το επόμενο Honda S2000 – όχι δήθεν επετειακά

Post date:

Author:

Category:

Αυτές τις μέρες κάνει την εμφάνισή του το Honda S2000 20th Anniversary Prototype, στην Έκθεση του Τόκιο. Μόνο που αυτό δεν είναι αρκετό για τους φίλους ενός εμβληματικού αυτοκινήτου που έχει μείνει χωρίς διάδοχο

Honda S2000

Αυτή είναι η εικόνα που δημοσίευσε το τμήμα Honda Access για το επετειακό πρωτότυπο που ακούει στο όνομα Honda S2000 20th Anniversary Prototype. Μικρές επεμβάσεις για να φρεσκαριστεί η μνήμη για ένα αυτοκίνητο που συμπλήρωσε 20 χρόνια ζωής; Ναι, μόνο αυτό


Στο περίπτερο της Honda Access, του τμήματος αξεσουάρ της ιαπωνικής εταιρείας, θα υπάρχει σε λίγες ημέρες το πρωτότυπο που βλέπετε

Γιατί αυτό το Honda S2000 δεν είναι αρκετό

Όχι, δεν είναι έκδοση επαναφοράς στα σπορ πράγματα. Ούτε κάποια ουσιαστική αναβάθμιση ενός μοντέλου που, ούτως ή άλλως, έχει τελειώσει την εμπορική του σταδιοδρομία. Μόνο μικρές, τύπου after market αλλαγές για το θεαθήναι.

- Διαφήμιση-

Ό,τι δηλαδή θα μπορούσε να τοποθετηθεί σε ένα οποιοδήποτε Honda S2000. Χωρίς κόπο και ιδρώτα. Ανασχεδιασμένος προφυλακτήρας, άλλοι τροχοί, δύο μπάκετ, νέο ηχοσύστημα, το κλασικό σετάκι αμορτισέρ/ελατήρια, κάτι φιμέ κρύσταλλα και τελειώσαμε. Άσε που δεν δείχνει και ομορφότερο απ΄ό,τι ένα γνήσιο Honda S2000 AP2.

Ίσως το συγκεκριμένο να είναι ένα πακέτο εξαρτημάτων που θα διατίθεται για τους ήδη κατόχους των Honda S2000. Τουλάχιστον, αυτό υποστηρίζει το βρετανικό Top Gear που, για την ιστορία, έχει τον πιασάρικο τίτλο ”Oh my word, there’s a new Honda S2000”. Σόρι, αλλά ο παραπάνω τίτλος είναι μόνο για να διαβάσεις το κυρίως κείμενο των Άγγλων. Και μέχρι εκεί.


Honda S2000 ταμπλό

Ο κανονικός τίτλος θα ‘πρεπε να είναι ”Διάολε, δεν θα βγει νέο Honda S2000”. Κι αυτό γιατί οι πιστοί της Honda περιμένουν έναν πραγματικό αντικαταστάτη. Όχι ένα φτηνό επετειακό πρωτότυπο. Γιατί ακόμα και η λέξη «πρωτότυπο» οφείλει να εμπεριέχει μια πρωτοτυπία. Αυτό εδώ, τι;

Honda S2000 εσωτερικό

Θέλουμε, λοιπόν, ξανά το ταμπλό που τυλιγόταν γύρω σου. Αυτό που το χειριζόσουν με τις άκρες των δαχτύλων σου, Θέλουμε τον πιο τηλεπαθητικό λεβιέ ταχυτήτων της νεότερης ιστορίας. Σύμφωνοι, αυτό είναι εύκολο, υπάρχει άξιος διάδοχος στο Type R. Θέλουμε μετάδοση στον πίσω άξονα, τον πολεμιστή νίντζα απέναντι στον κομφορμισμό «ανέραστων» οδηγικά roadsters. Κι ας έχει και τούρμπο.

Οι καιροί άλλαξαν, το εμπεδώσαμε. Αλλά όχι να ανοίξουμε και σαμπάνιες για ένα πρωτότυπο τίποτα. Οπότε, όχι. Το Honda S2000 δεν επιστρέφει. Μια αφορμή είναι μόνο για να πουληθούν μερικά parts.


Photo: Honda Access

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει