Πριν ακριβώς ένα χρόνο, είχε κάνει την εμφάνισή του ένα Honda S2000 20th Anniversary Prototype, στην Έκθεση του Τόκιο. Μόνο που αυτό δεν ήταν αρκετό για τους φίλους ενός εμβληματικού αυτοκινήτου που έχει μείνει χωρίς διάδοχο. Και έτσι τώρα όλο και κυκλοφορούν οι φήμες για τον πραγματικό αντικαταστάτη
Είκοσι ένα χρόνια μετά, το Honda S2000 συνεχίζει να είναι όμορφο. Και οι πληροφορίες λένε πως το 2024, ακριβώς 25 χρόνια μετά το πρώτο S2K, θα επιστρέψει ο διάδοχος
Οι άνθρωποι της Honda γνωρίζουν ότι, αν και εφόσον οι φήμες επιβεβαιωθούν, το νέο S2000 δεν θα είναι όπως ήταν. Για την ακρίβεια, δεν μπορεί να είναι όπως ήταν
Θα χρειαστεί να μπορεί να προσαρμοστεί με τις δύσκολες απαιτήσεις εκπομπών ρύπων, να είναι υπερτροφοδοτούμενο και το πιθανότερο να φέρει ηλεκτρική υποβοήθηση.
To βρετανικό Car Throttle δημοσίευσε, μάλιστα, την εκδοχή της τοποθέτησης του κινητήρα του τελευταίας γενιάς Type R – κάτι που δύσκολα θα δυσαρεστούσε κάποιον πιστό της εταιρείας.
Η αρχική είδηση δημοσιεύτηκε, επίσης, στο Forbes, πριν μερικές ημέρες, το οποίο επικαλέστηκε «πηγή πλησίον της Honda».
Θέλουμε, λοιπόν, ξανά το ταμπλό που τυλιγόταν γύρω σου. Αυτό που το χειριζόσουν με τις άκρες των δαχτύλων σου. Θέλουμε τον πιο τηλεπαθητικό λεβιέ ταχυτήτων της νεότερης ιστορίας. Θέλουμε μετάδοση στον πίσω άξονα, τον πολεμιστή-νίντζα απέναντι στον κομφορμισμό «ανέραστων» οδηγικά roadsters. Κι ας έχει και τούρμπο
Γιατί το επετειακό Honda S2000 δεν ήταν αρκετό
Η περυσινή έκδοση είχε μικρές μόνο, τύπου after market αλλαγές για το θεαθήναι της υπόθεσης. Ήταν αυτή που βλέπετε.
Τι περιελάμβανε; Ό,τι θα μπορούσε να τοποθετηθεί σε ένα οποιοδήποτε Honda S2000. Χωρίς κόπο και ιδρώτα. Ανασχεδιασμένος προφυλακτήρας, άλλοι τροχοί, δύο μπάκετ, νέο ηχοσύστημα, το κλασικό σετάκι αμορτισέρ/ελατήρια, κάτι φιμέ κρύσταλλα και τελειώσαμε.
Άσε που δεν δείχνει και ομορφότερο απ΄ό,τι ένα γνήσιο Honda S2000 AP2. Οπότε τι μένει; Προσευχηθείτε, petrolheads. Μπορεί, αν είμαστε πολλοί, να πιάσουν τόπο οι επικλήσεις.
Photo: Honda Access
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.