Στη ζωή του βλαμμένου petrolhead No2: ''μαργαριτάρια'' στις αγγελίες

Post date:

Author:

Category:

αγγελίες αυτοκινητου

 

Ο γκουρού των αγγελιών περνά στο επόμενο στάδιο εξάρτησης. Να εντοπίζει αλλά και να θυμάται τα καλά, τα άχρηστα και τα μαργαριτάρια. ΟΚ, ας μιλήσει για αυτά.

Καθημερινά καίω τον αμφιβληστροειδή μου στις αγγελίες. Χτίζω (επιπλέον) λιπώδη ιστό. Είπαμε, η εξάρτηση έχει περάσει την πόρτα, δεν τη χτυπά.

Αφού το αναγνωρίζω μάλλον είμαι σε καλό στάδιο και ίσως να αποφύγω την ψυχανάλυση. Άλλωστε, λόγω επαγγέλματος, γνωρίζω πού καταλήγουν οι περισσότερες. Αλλά δεν θα το γράψω για να μην με κυνηγά ο κλάδος για διαφυγή εσόδων.

Λοιπόν. Σχεδόν όλες οι αγγελίες με τα αυτοκίνητα άνω των διακοσίων ίππων, από το 2004 έως το 2008 με »ταβάνι» τα €12.000 είναι καταχωρημένες στον εγκέφαλό μου. Μπορείτε να μου βάλετε και διαγώνισμα. Ευτυχώς, που το car.gr δε χρεώνει με τις επισκέψεις. Ακόμη τουλάχιστον…

[Διάβασέ το: Στη ζωή του βλαμμένου petrolhead No1]

Mετά τη πρώτη ανάγνωση των χαρακτηριστικών κάποιων αυτοκινήτων, έρχεται και ο γέλωτας! Είναι πολλές οι αγγελίες στις οποίες ψαρεύεις μαργαριτάρια. Έτσι, το γέλιο που σου φέρνουν, δρα ιαματικά στην καταστροφή των ματιών σου και στο χτίσιμο της καμπούρας από το σκύψιμο στο laptop.

Η αλήθεια είναι ότι έπρεπε να το είχα ξεκινήσει πολλούς μήνες πριν. Θα κόντευα να γράψω βιβλίο.

Παρακάτω, σας τα παραθέτω ακριβώς όπως ήταν γραμμένα στις αγγελίες κάποια εξ αυτών. Αλλά, ακριβώς…

• »Aμορτισέρ Bill Styne» (Σύμφωνοι, ωραίος ο Μπιλ, φτιάχνει καλά αμορτισέρια. Αυτή η φημισμένη οικογένεια των Styne έβγαλε προκομμένα παιδιά)

• »Tα τέλη κυκλοφορίας βάση ρίπων» (Πώς γίνονται αυτά, βρε; Δηλαδή, όποιος ρίχνει ριπές, θα πληρώνει παραπάνω; Άδικο)

• »Όνομα: Γιόργος» (Εντάξει, το να μην ξέρεις τον »Bill Styne» δεν έγινε τίποτα. Αλλά και το όνομά σου; Τερματισμένος)

• »Κωλάρα SRP» (Κάποιος βλέπει πολύ hardcore εκεί έξω…)

• »Η τιμή είναι συζητήσιμη λόγω κάποιας φθοράς στα καθίσματα στα μάγουλα, με κόστος επισκευής 250€, μην καλείται για παζάρια» (Sorry, τελικά, είναι συζητήσιμη η τιμή ή δεν είναι; Δεν λέμε για το κλασικό ορθογραφικό μεταξύ ενεργητικής και παθητικής φωνής στο »καλείται». Ναι, με ακούται;)

Τεσπά, μ’ αυτά και μ’ αυτά, άλλοι τα έχουν απούλητα για μήνες και ξαφνικά ξυπνούν ένα πρωί και τους ανεβάζουν τιμή ένα-δυο χιλιάρικα. Αλλά θυμάμαι και Honda S2000 που ήταν απούλητο επί μήνες στα €11.000 και ξαφνικά σχεδόν το διπλασίασε. Άβυσσος η ψυχή του πωλητή.

Α, και μια τελευταία εξομολόγηση: είμαι δύο μέρες (εντάξει, μια-δυο ώρες) που δεν έχω ανοίξει την ακατανόμαστη ιστοσελίδα. Και για να ξεφύγω από τα στερητικά σύνδρομα, είπα να γράψω κάτι. Αυτό που μόλις διαβάσατε.

Να μπω τώρα που το τελείωσα;

Photo: Βαγγέλης Μαραγκός

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει

DS 3 Crossback. Γενναιότητα σε ελληνική άσφαλτο

To DS 3 Crossback λέει πως «θέλει να αναδείξει τη δουλειά των καλύτερων τεχνιτών της βιομηχανίας». Δεν το ακούς συχνά αυτό στη σημερινή, παγκοσμιοποιημένη και πολλάκις κοπιαρισμένη αυτοκινητοβιομηχανία

Η απαγορευμένη διαφήμιση του Golf. Για τη μάνα σου

Η απαγορευμένη διαφήμιση του Golf πυροδότησε το ίντερνετ. Δεν έχει να κάνει με το αυτοκίνητο. Έχει να κάνει με τη μάνα μου, τη δική σου, τις μελλοντικές

Η ελευθερία τού να μην ανήκεις

«Αυτές τις μέρες συμπληρώνονταιι 8 χρόνια 4Drivers. Και αν έπρεπε ένα μόνο κείμενο να χαρακτηρίσει τη φιλοσοφία του, είναι αυτό. Μόνο freedom - που θα ´λεγε και ο Braveheart»

Texting: 21 μέτρα ρίσκου. Πόσο αξίζουν τα μηνύματα;

Κόφ'το, κλείσ' το, άσ' το για αργότερα το κινητό. Υπακοή και σεβασμός απ΄όλους μας, ειδικά τους σκεπτόμενους Πραγματικούς Οδηγούς που οφείλουν να θέτουν το παράδειγμα. 21 μέτρα ρίσκου είναι πολλά

«Βαρετό» Golf; Σηκώνει πολλή συζήτηση

Λίγο πριν την εμφάνιση του Golf Mk8, ας βάλουμε τα πράγματα σε μία ρεαλιστική τάξη

Ο Τζέιμς Χαντ του καλοκαιριού

«Μόλις 45 χρόνια πρόλαβε να ζήσει ο Χαντ. Ήταν αρκετά για να τα κάνει όλα. Να κυνηγήσει το όνειρό του οδηγώντας στο απώγειο του σπορ, τη Φόρμουλα 1. Αλλά και να κοιμηθεί με περισσότερες από 5.000 γυναίκες»

Μικρά αυτοκίνητα υπό απειλή. Ποια είναι;

«Ένα μικρό αυτοκίνητο οφείλει να είναι φτηνό. Αλλιώς δεν θα πουλήσει. Τα περιθώρια είναι πολύ στενά στα μίνι αυτοκίνητα. Μερικές φορές και στα υπερμίνι»