Το fun του να οδηγείς με γουόκι-τόκι

Post date:

Author:

Category:

γουόκι τόκι

 

Mικρά, οικονομικά και ασύρματα. Ένας διαφορετικός τρόπος τρόπος για να ταξιδεύεις με την παρέα σου

Αρκεί, φυσικά, να υπάρχουν περισσότερα του ενός αυτοκίνητα. Από δύο και πάνω. Κι όσα περισσότερα τόσο το καλύτερο.

Το κάθε ”πλήρωμα” έχει και από ένα, ”μπαίνουν” όλοι στην ίδια συχνότητα, η non stop επικοινωνία ξεκινά και το γέλιο εξασφαλίζεται.

Στην ίδια συχνότητα μπορούν να συνδεθούν -ή να ”μπουν”, όπως λέγεται- όσες συσκευές θέλουμε.

Η χρήση μπορεί να ξεκινήσει από ενημερώσεις για στάσεις για ανεφοδιασμό βενζίνης ή φαγητού, αλλά και για οδηγίες πορείας αν κάποιος ξέρει τη διαδρομή και οι υπόλοιποι ακολουθούν. Αποφεύγονται με αυτό τον τρόπο κλήσεις στα κινητά του τύπου ”πού είστε εσείς, εμείς μόλις περάσαμε από το τάδε σημείο, κάντε δεξιά και περιμένετε λίγο” και τα σχετικά.

Φυσικά δεν παραλείπονται και άσχετα σχόλια για gossip, χαρακτηρισμούς οδήγησης, αφιερώσεις τραγουδιών. Must.

Όταν κάποιος πατάει το κουμπί και μιλάει, εκπέμπει, και όσοι είναι στην ίδια συχνότητα τον λαμβάνουν. Όλοι όμως. Όπερ σημαίνει και άσχετοι απ’ την παρέα. Το οποίο δεν είναι κατ’ ανάγκη κακό. Αν υπάρχει και χιούμορ, τρολάρει ο ένας τον άλλον.

Η εμβέλεια των walkie talkie (ή ασύρματων πομποδεκτών, επί το ελληνικότερον) μπορεί να φτάσει το ένα χιλιόμετρο σε ανοιχτό ορίζοντα.

Με κόστος €20-50 ευρώ (δείτε τιμές εδώ) βρίσκετε ένα αξιόλογο σετ που καλύπτει δύο αυτοκίνητα.

Μια άλλη χρησιμότητα, πάντως, είναι και η προειδοποίηση για τις συνθήκες του δρόμου, κάποια λακκούβα, κάποιο επικίνδυνο σημείο.

Τέλος, να σημειωθεί πως δεν συνιστάται να το χρησιμοποιεί ο οδηγός αλλά ο συνεπιβάτης ενώ ακόμα κι έτσι η απόσπαση της προσοχής του πρώτου, θέλει δεν θέλει, είναι δεδομένη.

Χαλαρό cruising, λοιπόν, και να περνά ο χρόνος αργά, όπως στη χώρα του Jack Daniels.

Photo: Google

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει