Αυτοκίνητα που αφήνουν πίσω τους χήρες. Διαστροφή;

Post date:

Author:

Category:

Widow-makers αυτοκίνητα, όπως το Sierra RS 500 Cosworth, προσέφεραν ό,τι ακριβώς έγραφε στο «κουτί». Aνόθευτη δηλαδή οδηγική απόλαυση. Ή μήπως ξεμάθαμε να οδηγούμε τέτοια; Μπορεί και καλύτερα, ξέρεις

Ford Sierra RS 500 Cosworth

Ως γνωστόν, η φράση widow-maker προκαλεί. Όταν αναφέρεται σε αυτοκίνητα, σημαίνει αυτά που μπορούν να σε οδηγήσουν με συνοπτικές διαδικασίες στον τάφο. Και να κάνουν τη γυναίκα σου χήρα. Μπορεί και εύθυμη


Αυτοκίνητα που δεν συγχωρούν δεν έχουν θέση στη σημερινή κοινωνία. Με εξαίρεση ελάχιστες και μόνο περιπτώσεις. Όπως, ας πούμε, ένα αυτοκίνητο για θαρραλέους, τη Lotus Exige Cup 430

Γιατί, λέει τώρα ο άλλος, όλα τα παλιά αυτοκίνητα είναι σαχλαμάρες. Αν δεν ήταν, θα τα έφτιαχναν ακόμα. Ή θα έφτιαχναν έτσι τα καινούργια.

Το βιώσιμο αυτοκίνητο είναι έννοια 100 ετών. Άρα, στην εξελικτική κλίμακα, ένα αυτοκίνητο δεκαετίας ας πούμε, είναι αναλογική τηλεόραση-μπαούλο με έξτρα αποκωδικοποιητή στο σεμεδάκι από πάνω

Και ποιος έχει πια τέτοια; Η θεία μου η Άρτεμη, αλλά κι αυτή βλέπει μόνο Βουλή. 



Τα παλιά σταφύλια κάνουν τα καλύτερα κρασιά, αλλά όχι και τα σάπια

Υπάρχουν όρια

Άσε που τα αυτοκίνητα μιας κάποιας ηλικίας απαιτούν να τα προσέχεις διαρκώς κι όχι μόνο όταν τα οδηγείς. Αργά ή γρήγορα δε, έρχεται η μέρα που η φιλαρέσκεια, ή έστω η ματαιοδοξία, εγκαταλείπει κάθε σχέση.

Όταν η κοπέλα σου φοράει σκουφάκι στο ντους για παράδειγμα, ή όταν εσύ βγάζεις το παντελόνι πριν τις κάλτσες. Κι όταν παύεις να επισκευάζεις τις μικροζημιές στο καμάρι σου, γιατί ποιος νοιάζεται πια;

Καλά τα έλεγε ο ποιητής: «Το να αγαλλιάζεις στη θέα ενός λατρεμένου ερείπιου μοιάζει παράξενο. Χαρές σαν κι αυτή έχουν ίχνη διαστροφής»

Πάντως, πολλοί από εμάς πάντως θα ‘μασταν ευτυχισμένοι ακόμα και σήμερα με αυτοκίνητα σαν κι αυτά. Ή, ακόμα, καλύτερα, και με ένα τέτοιο στο γκαράζ. Είναι, τ’ άτιμα, προκλητικά και διεστραμμένα όμορφα.

Photo: autocar.co.uk


Alfa Romeo 1900 Sport Spider (1954). Οδηγώντας το αριστούργημα

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει