Ξεκάθαρα και χωρίς «ναι μεν αλλά» για τη Subaru

Post date:

Author:

Category:

Πού ήταν η Subaru, πού είναι τώρα και το κρίσιμο ερώτημα τού εάν θα λάμψει ξανά ο αστερισμός των Πλειάδων. Μία αντιπαθητική γνώμη για μία εταιρεία της οποίας τα αυτοκίνητα αγαπήσαμε

Subaru Impreza WRX

Ποίηση εν κινήσει: boxer κινητήρας, συμμετρική τετρακίνηση, όλα ζυγισμένα και τακτοποιημένα. Το Impreza WRX στις δόξες του


Υπάρχουν εταιρείες που ευνοήθηκαν με τις τεκτονικές αλλαγές στην αυτοκίνηση. Υπάρχουν -και είναι οι περισσότερες- που παλεύουν να προσαρμοστούν αλλά και να μη χάσουν τελείως τη σύνδεση με το παρελθόν τους. Τέλος, υπάρχουν και κάποιες που έχουν χάσει πολλά περισσότερα απ΄όσα τυχόν έχουν κερδίσει.

Διορθώστε με αν κάνω λάθος, αλλά νομίζω πως η Subaru ανήκει στις τελευταίες.

Με εξαίρεση το BRZ και ένα Forester (ικανό μεν αλλά χωρίς να ελκύει πλέον το παραδοσιακό του κοινό), η προσαρμογή στα νέα ήθη δεν είναι εύκολη.

Ειδικά όταν έχεις δημιουργήσει τόσα κιλά μύθου στο βιογραφικό σου – είτε σε ΠΠΡ είτε στον Πραγματικό Οδηγό της διπλανής πόρτας.

Ως γνωστόν, έχουν γραφτεί σελίδες επί πίξελ για το πόσο ωραία ζυγισμένο ήταν τούτο δω στη φωτό, για το πόσο γραμμικά μετέδιδε τις τάσεις του και για το πώς δικαίως συνδέθηκε με αυτοκίνητα που απευθύνονταν σε οδηγοκεντρικό θυμικό.

Το δυνατό self centering του τιμονιού, η μηχανική αίσθηση, οι δονήσεις του boxer πατώντας το γκάζι σταματημένος. Ωραία μηχανολογική συγχορδία. ΟΚ, το εσωτερικό ήταν «ταξί» αλλά ποιος νοιαζόταν τότε

Αμ έλα μου, όμως, που οι ρύποι σκοτώνουν τα όμορφα «άλογα» όταν γεράσουν και οι καταναλώσεις ήταν βαριές και ασήκωτες.

Παράλληλα η ίδια η αγορά μετατοπίστηκε. Θέλησε το πιο «πρίμιουμ» – με ή χωρίς εισαγωγικά και όπως το αντιλαμβάνεται ο καθένας. Μαζί και η μεταπώληση που έγινε άγχος.

Ε, λοιπόν, πλέον έχω την αίσθηση ότι το τραίνο της Fuji έχει χάσει μερικούς ενδιάμεσους σταθμούς.

Αν θα «τραβήξουν» τα ηλεκτρικά της; Δύσκολο το βλέπω. Οι μηχανικοί της είναι μεν γνώστες, το δε management ίσως υπερβολικά ιαπωνικά «εσωστρεφές» και ο νοών νοείτω.

Τι μένει; Τίνι τρόπω ο αστερισμός των Πλειάδων θα βρει την παλιά του λάμψη

Subaru Impreza

Photo: Γ. Κούτος


Toyota GR86 vs Subaru BRZ

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει