1.000 χιλιόμετρα με το Alpine A290 στο E-Rallye του Μόντε Κάρλο

Post date:

Author:

Category:

Ένα Alpine A290 GTS, τελείως στοκ, συμμετείχε στον αγώνα regularity στο Μόντε Κάρλο. Αυτές είναι οι εικόνες και οι εμπειρίες των οδηγών από το νέο ηλεκτρικό hatchback της Alpine

Alpine A290 e-Rallye Μόντε Κάρλο

Στενά στροφιλίκια, βράχια και αγώνας γνωριμίας με το νέο Alpine A290


Ως γνωστόν, σε αντίθεση με τα κανονικά ράλλι που επικεντρώνονται στο να φτάνουν οι οδηγοί από σημείο σε σημείο στον ταχύτερο δυνατό χρόνο, οι αγωνιζόμενοι στο ecoRally βαθμολογούνται με βάση την ταχύτητα και την οδηγική τους απόδοση σε σχέση με τις διαδρομές τύπου «regularity»

Η συμμετοχή στο Μόντε Κάρλο αποδείχθηκε απαιτητική, καθώς με 62 πληρώματα που εκπροσωπούσαν 17 κατασκευαστές αυτοκινήτων, συμμετείχαν στον τετραήμερο αγώνα, ο οποίος περιελάμβανε περισσότερα από 1000 χιλιόμετρα οδήγησης με 231 χιλιόμετρα διαδρομές regularity

Την απαιτητική διαδρομή ενίσχυσαν οι δοκιμές που πραγματοποιήθηκαν στους ίδιους δρόμους με το διάσημο Ράλλυ Μόντε Κάρλο, όπως το Col de Turini, που διεξάγεται ως νυχτερινή διαδρομή, καθώς και τα Col de Tende και τα Col des Champs.

Alpine A290 e-Rallye Μόντε Κάρλο

Ο δέκα φορές πρωταθλητής ράλλυ Γαλλίας, Emmanuel «Manu» Guigou, και ο συνοδηγός του, Emilien Le Borgne, κατέλαβαν την 5η θέση στη συνολική κατάταξη της FIA, ως το κορυφαίο Alpine A290 στη διοργάνωση, από τα έξι πληρώματα που συμμετείχαν με το ίδιο αυτοκίνητο

Alpine A290 e-Rallye Μόντε Κάρλο

Τέλος, όπως ειπώθηκε από ένα άλλο πλήρωμα, το πρώτο βρετανικό που συμμετείχε με Alpine A290, «Γνωρίζαμε ότι θα ήταν δύσκολο, αλλά θέλαμε να αποκτήσουμε εμπειρία σε αυτή τη μορφή μηχανοκίνητου αθλητισμού και να συγκεντρώσουμε γνώσεις για μελλοντικές συμμετοχές. Καθώς αποκτούσαμε αυτοπεποίθηση, το Alpine A290 αποδείχθηκε ιδανικό και σιγά-σιγά ανεβήκαμε στην κατάταξη»

Info / Photo: Alpine


Renault 5 E-Tech δοκιμή

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει