«Αν θα έπαιρνα ηλεκτρικό;»

Post date:

Author:

Category:

Η έλευση των ηλεκτρικών έχει πυροδοτήσει μίση, πάθη και «στρατόπεδα» Κακώς. Ένα προϊόν είναι και σε όποιον ταιριάζει. Τώρα να απαντήσω στο ερώτημα του τίτλου;

BYD Seal Mazda MX-5

Δύο κόσμοι χωρίζουν τις ενδεικτικές αυτές κατασκευές. Κι όμως, θα μπορούσαν να συνυπάρχουν κάτω από κοινή στέγη


Ναι, λοιπόν. Θα ‘παιρνα ηλεκτρικό. Ανάλογα όμως με τη χρήση. Για να κινούμαι μέσα στην πόλη και λίγο έξω από αυτήν, ναι.

Όχι πάντως για να πηγαίνω μακρινά ταξίδια και να πρέπει ντε και σώνει να πίνω καφέ για κάνα μισάωρο στο διάλειμμα. Τουλάχιστον όπως είναι μέχρι αυτή τη στιγμή, Ιανουάριος 2025, οι υποδομές.

Επίσης θα έπαιρνα ηλεκτρικό μόνο αν είχα και ένα οδηγοκεντρικό θερμικό αυτοκίνητο (ανεξερτήτως τιμής) σα δεύτερο.

Εντάξει, καταλαβαίνω ότι κάτι τέτοιο είναι πλεόνασμα επένδυσης για να κάθεται στο δρόμο, όμως αυτά είναι γούστα και η ζωή είναι πολύ μικρή για να μην τα κάνεις.

Αν ήμουν ένας μέσος χρήστης, σύμφωνοι, θα το έβλεπα διαφορετικά.Οπότε θα διάλεγα κάποιο ηλεκτρικό που να έχει και στοιχεία που να με ελκύουν και οδηγικά. Όπως αυτό που βλέπετε αριστερά. Ή ένα ηλεκτρικό MINI. Ή ένα Volvo EX30 σε RWD. Αναφέρω μερικά ενδεικτικά παραδείγματα


EV Υπέρ ή Κατά; Ο ήχος. Κύριοι, πυροβολήστε ελεύθερα

Oύλτρα βασικό

Επίσης -πολύ βασικό- θα ‘παιρνα ηλεκτρικό ΜΟΝΟ εάν τύχαινε να υπάρχουν πολύ κοντά στο σπίτι μου μερικές θέσεις για δημόσια φόρτιση που επίσης να τύχαινε να ήταν συχνά άδειες.

Όχι πάντως να κουβαλάω τις σακούλες του σουπερμάρκετ στην ανηφόρα υπό βροχή και να πρέπει να φορτίσω το βράδυ. Με την καμία.

Σε συνέχεια του προηγούμενου, ακόμα καλύτερα θα έπαιρνα ηλεκτρικό ΜΟΝΟ εάν είχα στο γκαράζ μου wallbox.

Το οποίο, μάλλον θα γνωρίζετε, δεν είναι πάντα τόσο απλή υπόθεση όσον αφορά την ηλεκτρολογική εγκκατάσταση ή τη συναίνεση κατοίκων της πολυκατοικίας. Μήπως να μείνω σε εξοχικό;

Photo: 4Drivers


Δοκιμή: BYD Atto 3. Με «Αndroid 13.1» στον καύσωνα της κατηγορίας

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει